Název:
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Překlad názvu:
The influence of brand on consumer buying behavior
Autoři:
Štěpánková, Andrea ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Miroslava , Miroslava (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je zaměřena na to, jaký vliv mají privátní značky na kupní chování spotřebitele. Jejím cílem je vymezit působení privátních značek drogerie dm na nákupní chování spotřebitele. Literární rešerše je vypracována na základě sekundárního výzkumu. Následnou syntézou a komparací od jednotlivých autorů je charakterizováno kupní chování spotřebitele a jeho rozhodovací proces. Vlastní část práce se zaměřuje na charakteristiku privátních značek včetně jejich výhod a nevýhod a posouzení současného stavu vnímání privátních značek drogistického řetězce drogerie dm. Dále se zabývá marketingovým mixem drogistických řetězců. Informace týkající se této problematiky jsou doplněny prostřednictvím vlastního výzkumu a dotazníkového šetření. Na základě získaných informací byla navržena možná doporučení.This thesis is focused on private brands and their impact on consumer behavior. Goal of this thesis is to define impact of dm drogerie private brands on consumer behavior. The theoretical part of the thesis is based on secondary research. Then I described consumer behavior and their decision process by synthesis and comparison from different authors. The practical part of this thesis aims on attributes of private brands including their advantages and disadvantages and evaluation of current state of consumer's perception of dm drogerie's private brands. Further on it analyzes marketing mix of drugstore chains. All information regarding this topic was completed by survey and my further research. All suggested recommendations were based on acquired information.
Klíčová slova:
kupní chování; marketingový mix; marketingový výzkum; privátní značka; spotřebitel