Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Produktivita práce v podniku s ohledem na reálný hospodářský cyklus
HAVLOVÁ, Veronika
Cílem práce diplomové práce je provést analýzu produktivity práce s aspektem na fáze vývoje reálného hospodářského cyklu. V práci je důležité zhodnocení možností měření produktivity práce a také odůvodnění faktorů, které ovlivňují v období krize a v období prosperity efektivnost využívání výrobního faktoru práce. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí - teoretická a praktická. Teoretická část pojednává o problematice produktivity práce, ekonomického růstu a vzájemné provázanosti na základě odborné literatury. Praktická část pojednává o vývoji trhu, pojistného trhu a předepsaného pojistného, které je nezbytnou součástí oboru pojišťovnictví. Dále se zabývá produktivitou práce a zamyšlením se nad provizemi pracovníků. Pojednává o vybraném podniku Generali pojišťovně, a. s. jako celku, ale také dochází k vyčlenění konkrétní skupiny, kde byla zkoumána problematika produktivity práce a aktivity. Pro podrobnější představu zmíněných ukazatelů byli vybráni zástupci jednotlivých pozic v konkrétní skupině, na kterých byli ukazatelé podrobně znázorněni. Po vyhodnocení ukazatelů byl vytvořen návrh pro zlepšení směřovaný vedení a manažerovi. Například zaměření se nejen na nováčky, ale především na stávající obchodníky, kteří odvedli pro společnost dobrou práci a vytváří podniku dobré jméno. Cestou lepší motivace a profesního rozvoje je navrženo smluvní zavázání nováčků na jednotlivé vázané pojišťovací zprostředkovatele, kteří by nejen učili nováčky, ale především by se sami zdokonalovali.
Postavení privátní značky obchodního řetězce
HAVLOVÁ, Veronika
Hlavním cílem mé bakalářské práce je zjištění, jak spotřebitelé vnímají privátní značku u vybraného obchodního řetězce LIDL, v. o. s. na českém trhu. Vedlejším cílem je prozkoumat, zda spotřebitelé upřednostňují kvalitu nebo kvantitu a na základě výsledku navrhnout rozvoj privátních značek v konkrétním obchodním řetězci. Teoretickou část představuje literární rešerše, která popisuje danou problematiku značky, privátní značky či spotřebního chování. Rešerše tak tvoří ucelený přehled dané problematiky. Praktická část se skládá z vlastního výzkumu, který vznikl metodou dotazníkového šetření v elektronické nebo tištěné podobě s cílenými otázkami, na které respondenti odpověděli. Tato metoda umožňuje oslovit velké množství respondentů v krátkém časovém intervalu rovněž je snadná její distribuce. Společnost Lidl preferuje agresivní politiku zaměřenou na nejnižší možné ceny, ale i přesto dokáže produkovat kvalitní výrobky, které jsou hlavním důvodem nákupu spotřebitelů. Výsledkem mého výzkumu je rozvoj pomocí reklamy a zpestření privátních značek, které spotřebitelé nepoznali. Vzhledem k oblíbenosti privátních značek Crivit je navrženo zmodernizování regálů a kabinky pro vyzkoušení nabízeného oblečení. V neposlední řadě také podpora prodeje prostřednictvím různých soutěží a slevových kuponů.

Viz též: podobná jména autorů
12 Havlová, V.
3 Havlová, Veronika
1 Havlová, Vladislava
2 Havlová, Václava
1 Havlová, Věra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.