Název: Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
Překlad názvu: Marketing research and analysis of consumer perception of private labels
Autoři: Ziegelbauer, Jan ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Rozsypal, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Elektronický dotazník; Marketingový výzkum; Obchodní řetězec; Privátní značka; Značka; Brand; chain store; electronic questionnaire; marketing research; private label

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52476

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-264234


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-03-28, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet