Název: Postavení privátní značky obchodního řetězce
Překlad názvu: Market position of a private label
Autoři: HAVLOVÁ, Veronika
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingový výzkum; obchodní řetězec; Privátní značka; respondenti; vývoj privátních značek; značka; zákazník; brand; consumer; development of the private label; marketing research; Private brand; respondents; retail chain
Citace: HAVLOVÁ, Veronika. Postavení privátní značky obchodního řetězce. České Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/45686

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-317575


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-12, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet