Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zřízení střelnice
Nečasová, Silvie ; Pulicar, Jaroslav (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato práce se zaobírá návrhem podnikatelského záměru – založení střelnice, v dnešních složitých podmínkách stávající společnosti. Práce je pojata jako projekt pro investora s dostatečnými financemi na realizaci. Podkladem pro jeho vypracování je komplexní analýza interních a externích faktorů okolí, jeho vlivů, změn a zhodnocení vnitřních výkonnostních parametrů, v souladu s navrženou strategií. Cílem je vytvořit klíčový dokument, který by měl ujasnit a upřesnit pozici a směrování podnikatelských aktivit do budoucna, jakož i prostředky pro jejich dosažení.
Návrhy změny marketingového mixu podniku
Jakubčík, Milan ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem rodinného bistra. Skládá se ze tří hlavních částí. Teoretická část vymezuje důležité marketingové pojmy. Následuje analytické přiblížení současného stavu podniku a vyhodnocení dotazníkového šetření. V návrhové části jsou na základě provedených analýz vytvořeny návrhy na změnu marketingového mixu podniku, které by v budoucnu mohly vést k posílení loajality stávajících zákazníků a oslovení nových zákazníků.
Návrh marketingové strategie pro vybranou fast-food restauraci
Le Thi, Tra Mi ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro asijskou fast-food restauraci. Důraz je kladen především v identifikaci a popsání vnitřního a vnějšího prostředí restaurace s použitím marketingového výzkumu v terénu. Význam této práce je spatřen v předložení vlastního návrhu marketingové strategie, vymezení časového rámce, kvantifikace nákladů a identifikaci rizik.
Návrh změn marketingové komunikace konkrétního ateliéru
Mičíková, Petra ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem změn marketingové komunikace konkrétního ateliéru, které by měly vést ke zvýšení povědomí o ateliéru a následnému zvýšení potenciálních zákazníků. Diplomová práce obsahuje poznatky související s daným tématem, analýzu současného stavu a vlastní návrhy řešení. Doporučené návrhy vycházejí ze zpracovaných teoretických poznatků a z výsledných poznatků získaných provedením analýzy současného stavu ateliéru.
Návrh na zlepšení marketingového mixu podniku
Danyliuk, Bohdan ; Hlaváček, Jan (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje analýze marketingového mixu pizzerie „Basilico“. Teoretická část vymezuje důležité marketingové pojmy. Následuje analytické přiblížení současného stavu podniku a vyhodnocení dotazníkového šetření. V poslední části na základě provedených analýz vytvořeny návrhy na změnu marketingového mixu podniku, které by v budoucnu mohly vést k posílení loajality stávajících zákazníků a oslovení nových zákazníků.
Návrh marketingové strategie pro vybranou fast-food restauraci
Le Thi, Tra Mi ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro asijskou fast-food restauraci. Důraz je kladen především v identifikaci a popsání vnitřního a vnějšího prostředí restaurace s použitím marketingového výzkumu v terénu. Význam této práce je spatřen v předložení vlastního návrhu marketingové strategie, vymezení časového rámce, kvantifikace nákladů a identifikaci rizik.
Návrhy změny marketingového mixu podniku
Jakubčík, Milan ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem rodinného bistra. Skládá se ze tří hlavních částí. Teoretická část vymezuje důležité marketingové pojmy. Následuje analytické přiblížení současného stavu podniku a vyhodnocení dotazníkového šetření. V návrhové části jsou na základě provedených analýz vytvořeny návrhy na změnu marketingového mixu podniku, které by v budoucnu mohly vést k posílení loajality stávajících zákazníků a oslovení nových zákazníků.
Návrh stratégie pre INGOTRANS spol. s.r.o.
Podhradská, Dominika
Cílem bakalářské práce je využitím analýzy vnějšího a vnitřního prostředí navrhnout strategii firmě INGOTRANS spol., s.r.o .. Teoretická část je založena na literárním přehledu, ve kterém jsou vyjmenovány a popsány důležité definice a metody strategického managementu. Ve výsledkové části je vnější prostředí prozkoumáno PESTE analýzou a Portrovým modelem pěti konkurenčních sil. Vnitřní prostředí je zkoumáno pomocí marketingového mixu 7P. Na základě výsledků analýz jsou hrozby, příležitosti, slabé a silné stránky uspořádané do EFE a IFE matice. Faktory jsou také seřazeny do SWOT matice a jedna z nich je zvolena k realizaci. Strategie zvolená společností je ekonomicky zhodnocena.
Návrh změn marketingové komunikace konkrétního ateliéru
Mičíková, Petra ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem změn marketingové komunikace konkrétního ateliéru, které by měly vést ke zvýšení povědomí o ateliéru a následnému zvýšení potenciálních zákazníků. Diplomová práce obsahuje poznatky související s daným tématem, analýzu současného stavu a vlastní návrhy řešení. Doporučené návrhy vycházejí ze zpracovaných teoretických poznatků a z výsledných poznatků získaných provedením analýzy současného stavu ateliéru.
Zřízení střelnice
Nečasová, Silvie ; Pulicar, Jaroslav (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato práce se zaobírá návrhem podnikatelského záměru – založení střelnice, v dnešních složitých podmínkách stávající společnosti. Práce je pojata jako projekt pro investora s dostatečnými financemi na realizaci. Podkladem pro jeho vypracování je komplexní analýza interních a externích faktorů okolí, jeho vlivů, změn a zhodnocení vnitřních výkonnostních parametrů, v souladu s navrženou strategií. Cílem je vytvořit klíčový dokument, který by měl ujasnit a upřesnit pozici a směrování podnikatelských aktivit do budoucna, jakož i prostředky pro jejich dosažení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.