Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh online marketingové kampaně společnosti expandující na zahraniční trh
Franěk, Jiří ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh online marketingové kampaně společnosti expandující na polský trh pomocí growth hackingu a marketingového frameworku PAVORD. Teoretická část je věnována vymezení základních pojmů v oblastech online marketingu, Facebook Ads Manageru a reportingu reklamních kampaní. Analytická část je dedikována představení projektu, analýze současného stavu, marketingovému mixu společnosti a výzkumu korelace a kauzality vybraných metrik na úspěšnost reklamních příspěvků. V návrhové části je představen způsob využití nasbíraných dat pro návrh kampaně, nastavení procesů pro řízení a vyhodnocování reklamních příspěvků skrze growth hacker app.
Marketing Communication
Maroši, David ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
This work focuses on designing a pay-per-click advertising campaign through Facebook Ads for the young outdoor brand Flipky., of which I am a co-founder. The work is divided into three parts: theoretical, analytical and proposal. The theoretical part aims to provide a brief overview of the necessary information for understanding marketing, paid advertisements, specifically focusing on marketing on Facebook. The second analytical part focuses on analyzing the current state and identifying opportunities for improvement of marketing for Flipky. The final proposal part takes into account findings of the previous sections and proposes a solution for the summer campaign 2023 for the brand Flipky.
Návrh online marketingové kampaně společnosti expandující na zahraniční trh
Franěk, Jiří ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh online marketingové kampaně společnosti expandující na polský trh pomocí growth hackingu a marketingového frameworku PAVORD. Teoretická část je věnována vymezení základních pojmů v oblastech online marketingu, Facebook Ads Manageru a reportingu reklamních kampaní. Analytická část je dedikována představení projektu, analýze současného stavu, marketingovému mixu společnosti a výzkumu korelace a kauzality vybraných metrik na úspěšnost reklamních příspěvků. V návrhové části je představen způsob využití nasbíraných dat pro návrh kampaně, nastavení procesů pro řízení a vyhodnocování reklamních příspěvků skrze growth hacker app.
Online marketingová propagácia pre obchod s oblečením
Plevová, Silvia
Diplomová práce je věnována návrhu strategie a zhodnocení efektivity PPC kampaní internetového obchodu Factcool. Úvod práce představuje nejpoužívanější reklamní systémy Google Ads a Facebook Ads, v rámci kterých je na základě analýzy současného stavu vytvořena celková PPC strategie. Způsob měření a vyhodnocení efektivity strategie a výkonnosti kampaní je realizován prostřednictvím analytických nástrojů. Hlavním přínosem této práce je odhalení mezer v realizované strategii a navržení doporučení jako pro internetový obchod, tak i pro celé odvětví.
Internetový marketing kulturní instituce
Pláteníková, Hana ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Mathauserová, Hana (oponent)
Diplomová práce se zabývá charakteristikou a porovnáním dvou nástrojů marketingu na internetu: Pay per click reklamou v AdWords a reklamou na sociální síti Facebook. Teoretická část popisuje internetový marketing jako komplexní systém, charakterizuje specifické výhody a omezení jednotlivých vstupních kanálů a aktuální trendy ve vývoji. V praktické části jsou doporučené postupy aplikovány na reklamní kampaň kulturní instituce Divadla D21. Následně jsou výkony jednotlivých nástrojů vyhodnoceny z hlediska zvýšení návštěvnosti a dosažení konverze pomocí Google Analytics. V závěru práce jsou na základě zhodnocení dopadu reklam, SEO optimalizace a webdesignu poskytnuta doporučení pro zvýšení efektivnosti internetového marketingu kulturní instituce.
Účinnost nástrojů internetového marketingu
Mynář, David ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce se zabývá charakteristikou a porovnáním tří nástrojů výkonnostního marketingu na internetu - optimalizace pro vyhledávače (SEO), Pay per click reklam v sítích AdWords a Sklik a reklamou na sociální síti Facebook. V teoretické části analyzuje specifické výhody a omezení jednotlivých nástrojů a charakterizuje aktuální trendy ve vývoji těchto nástrojů. Praktická část srovnává SEO, PPC a Facebook reklamy z hlediska ceny a kvality návštěvy. Srovnání je provedeno na datech 74 klientů agentury Fresh Services z let 2014 až 2016. Zjišťuje statisticky významné rozdíly v cenách za návštěvu mezi nástroji, naopak zjištěné rozdíly v míře konverze se neprokázaly jako statisticky významné. V závěru práce poskytuje doporučení pro využití těchto nástrojů se zaměřením na malé a střední firmy.
Srovnání sociálních sítí Facebook a Google plus a jejich využití v oblasti marketingu
Šušič, Luka ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je představení sociální sítě plus.google.com a její porovnání s facebook.com. Druhým cílem je rozbor marketingových možností zmíněných sociálních sítí a marketingu na Internetu. Tato bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. První část práce se věnuje přehledu a vývoji sociálních sítí, kde je zaměřena především na Facebook. Hlavní kapitolou této části je představení Google+ a jeho srovnávání s Facebookem. Druhá část se zabývá reklamou na Internetu. Významnou kapitolu zde představuje rozbor marketingových možností na Facebooku. Konec této části patří praktickému příkladu využití reklamy na Internetu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.