Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Internetový marketing kulturní instituce
Pláteníková, Hana ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Mathauserová, Hana (oponent)
Diplomová práce se zabývá charakteristikou a porovnáním dvou nástrojů marketingu na internetu: Pay per click reklamou v AdWords a reklamou na sociální síti Facebook. Teoretická část popisuje internetový marketing jako komplexní systém, charakterizuje specifické výhody a omezení jednotlivých vstupních kanálů a aktuální trendy ve vývoji. V praktické části jsou doporučené postupy aplikovány na reklamní kampaň kulturní instituce Divadla D21. Následně jsou výkony jednotlivých nástrojů vyhodnoceny z hlediska zvýšení návštěvnosti a dosažení konverze pomocí Google Analytics. V závěru práce jsou na základě zhodnocení dopadu reklam, SEO optimalizace a webdesignu poskytnuta doporučení pro zvýšení efektivnosti internetového marketingu kulturní instituce.
Analýza tvorby a užití vizuálního stylu v kulturní neziskové organizaci, s přihlédnutím na vizuální styl Městských divadel pražských
Pláteníková, Hana ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá definicí firemní identity a jejich podsložek. Zároveň se snaží objasnit rozdíly mezi pojmy značka, image a firemní identita, které jsou často špatně interpretovány a jsou považovány za pojmy s podobným významem. Dále hodnotí vizuální styl jako proces užívající různých pravidel, metod a postupů. Tyto metody a postupy pomáhají vytvořit funkční vizuální styl, který osloví cílovou skupinu. Kromě různých pravidel jsou vyjmenována i praktická doporučení, která vedou k lepší konkurenceschopnosti firem. V praktické části je představen příklad redesignu vizuálního stylu Městských divadel pražských, jeho implementace a odezva u návštěvníků této kulturní instituce. Zpětná vazba návštěvníků je zkoumána pomocí marketingového výzkumu ve spolupráci s Městskými divadly pražskými.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.