Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 463 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Essays on Data-driven, Non-parametric Modelling of Time-series
Hanus, Luboš ; Vácha, Lukáš (vedoucí práce) ; Witzany, Jiří (oponent) ; Ellington, Michael (oponent) ; Trimborn, Simon (oponent)
Tato dizertační práce se skládá ze čtyř článků přispívající k literatuře o datově řízeném a neparametrickém modelování časových řad. V prvním příspěvku studujeme synchronizaci hospodářských cyklů a navrhujeme vícerozměr- nou míru sladěnosti založenou na časové frekvenční kohezi. Naznačujeme, že ekonomická integrace může vést k vyšší sladěnosti hospodářských cyklů, což může odrážet výhody konvergence a koordinace hospodářských poli- tik. Druhý článek představuje novou metodiku pro identifikaci perzistence makroekonomických proměnných. Pomocí časově proměnných funkcí frek- venční odezvy identifikujeme heterogenní efekty perzistence v makroekono- mických proměnných USA. Třetí a čtvrtý článek navrhují metody založené na datech pro předpovídání distribucí časových řad s využitím strojového učení. Zavádíme vícevýstupovou neuronovou síť, která pro data vybírá nej- vhodnější rozdělení. Distribuční neuronová síť je přínosná pro modelování dat s nelineární, negaussovskou a asymetrickou strukturou. Třetí článek de- monstruje užitečnost této metody k odhadu informačně bohatých makroeko- nomických vějířových grafů a pravděpodobnostních předpovědí výnosů ak- cií. V posledním článku představujeme distribuční neuronovou síť k získání pravděpodobnostního rozdělení předpovědí cen elektřiny. Předpovídáme hodinové ceny...
Zavedení Chytré izolace® na evropský trh
Packová, Klára ; Zlatníček, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením efektivnosti použitých marketingových nástrojů společnosti LIKO-S, a. s. pro zavedení nového produktu do České republiky. Zároveň se práce zabývá návrhem marketingových strategií pro další distribuci Chytré izolace®, především pro distribuci do Rakouska.
Marketingový mix nové pobočky společnosti Fabricland
Směřičková, Michaela ; Wolfová, Kateřina (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce marketingový mix nové pobočky společnosti Fabricland je analýza současného stavu marketingového mixu vybraného podniku a sestavení doporučení pro její vylepšení. Teoretické východisko se zaměřuje na vymezení teoretických poznatků marketingu. Druhá část je věnována analýze současného stavu ve společnosti. V poslední části budou poskytnuty návrhy pro optimalizaci marketingového mixu společnosti.
Marketingový mix společnosti Beghelli - Elplast, a.s.
Bonomová, Nella ; Hrazdira, Radek (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti Beghelli-Elplast, a.s. Teoretická část je zaměřena na teoretická východiska a poznatky marketingového mixu s konkrétním zaměřením na zákazníky. Praktická část obsahuje rozbor a zhodnocení již stávajícího marketingového mixu. V závěru práce jsou navrhnuta řešení pro zlepšení a inovování již zavedeného marketingového mixu, který povede nejen k nalezení nových potencionálních a věrných zákazníku ale především k posílení jména společnosti a tvorbě zisku.
Návrh marketingových aktivit konkrétní společnosti
Oulehla, Michaela ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je vytvoření návrhu marketingových aktivit pro kavárnu a bar Limbo v Brně, který by měl vést ke zlepšení komunikačních aktivit společnosti, a následně ke zvýšení povědomí ve společnosti, popřípadě k nárůstu počtu nových zákazníků. Díky výše zmíněným důvodům je nejobsáhlejší část návrhů věnována marketingové komunikaci. Návrh vychází ze zpracovaných teoretických poznatků v první části, a především z vhodné analýzy současného stavu v části druhé.
Marketingový mix podniku
Bilík, Tomáš ; Horáková, Kateřina (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingového mixu restaurace Sherwood. V teoretické části jsou uvedeny definice základních pojmů marketingu a marketingového mixu. Analytická část práce obsahuje analýzy vnějšího a vnitřního prostředí a analýzu současného marketingového mixu společnosti. Na základě zjištěných výsledků jsou v závěrečné části uvedeny možné návrhy na zlepšení marketingového mixu.
Návrh marketingové strategie pro firmu Autosklo H.A.K., s. r. o.
Jeřábková, Martina ; Novák, Karel (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením návrhu marketingové strategie pro firmu Autosklo H.A.K., s. r. o. Pardubice. Analyzuje současnou situaci a navrhuje opatření k dosažení stanovených marketingových cílů.
Marketingová strategie společnosti
Cabejšek, Tomáš ; Dobešová, Michaela (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh změn v marketingové strategii obchodu prodávajícího elektrospotřebiče a elektroniku. Zejména z pohledu marketingového mixu a situačních analýz. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingu a marketingových strategií. Druhá, analytická část je soustředěna na zjištění aktuální situace v podniku. Ve třetí části jsou uvedena navrhovaná opatření, jejichž úkolem je vylepšit současnou marketingovou strategii.
Distribuované zpracování dat o IP tocích
Krobot, Pavel ; Kořenek, Jan (oponent) ; Žádník, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá distribuovaným zpracování dat o IP tocích. Konkrétně je pak hlavním cílem poskytnutí řešení softwarového kolektoru, který bude umoţňovat zpracování a ukládání masivního objemu dat. V rámci této práce je zkoumána volně dostupná implementace rámce pro distribuované ukládání a výpočty nad daty Hadoop, která vyuţívá modelu MapReduce. Nad tímto systémem byly následně provedeny experimenty, jejichţ smyslem bylo získat představu o výkonnosti tohoto řešení oproti řešením stávajícím a odhalit slabiny systému. Na základě získaných poznatků byla pak vytvořena specifikace a návrh rozšíření stávajícího softwarového kolektoru. Dle vytvořeného návrhu následně vznikla implementace dotazovací části navrhovaného kolektoru, která se při distribuovaném zpracování dat o IP tocích jeví jako nejvíce kritická. Výsledky experimentů s touto implementací ukázaly výrazné zvýšení výkonu při dotazování a schopnost lineární škálovatelnosti na některých typech dotazů.
Rizika řízení logistiky v podniku
Štěpančík, Ondřej ; Kuba,, Karel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Rizika řízení logistiky v podniku se zabývá analýzou kvality toků v logistickém řetězci vybraného internetového obchodu Notino.cz. Práce je rozdělena do tří částí. Část teoretická popisuje teoretická východiska na základě odborné literatury. Analytická část analyzuje současný stav kvality, procesy v podniku a rozbor příčin a následků. Návrhová část vyvozuje závěry z analýz, navrhuje a hledá opatření ke snížení nebo eliminaci identifikovaných rizik.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 463 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.