Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Pasdiora, Daniel ; Řeháková, Michaela (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně u společnosti Rely servis s.r.o., která se zabývá prodejem vozů značky Hyundai a nabídkou doprovodných služeb. V teoretické části jsou uvedeny důležité pojmy zabývající se touto problematikou, je sledováno chování zákazníka, celý proces jeho nákupu a uspokojení potřeb, dále pak také způsoby měření této spokojenosti. Praktická část vychází z teoretické části, kdy je zprvu popsána společnost a její obor činnosti, následně je pak rozebráno měření zákaznické spokojenosti, které obsahuje jednotlivé oblasti a okruhy. V závěrečné časti je zhodnocení analýz a návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti Rely servis s.r.o.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Sedláčková, Martina ; Mišinger, Lukáš (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma „Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně“ se zabývá moderními možnostmi analyzování kvality služeb a spokojenosti zákazníků pro společnost Dopravní podnik města Brna a.s. První část bakalářské práce obsahuje teoretické informace o možnostech analyzování dat, východiska o zákaznících, spokojenosti a metodami vyhodnocování dat. Druhá část – analytická se zabývá základní charakteristikou DPMB a.s. a analýzou jeho současné situace pomocí dotazníků. Třetí část vychází z výsledků získaných dat z dotazníků a na jejich základě navrhuje řešení pro zvýšení spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zlepšení její úrovně ve zvolené společnosti
Čapková, Zuzana ; Ostrá, Kristýna (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků a návrhy na zlepšení její úrovně ve společnosti IPI s.r.o.. Teoretická část je zaměřena na výklad pojmů, které souvisí s danou problematikou. Dále jsou analyzovány výsledky dotazníkového šetření, popsány příslušné analýzy společnosti a v závěru práce jsou stanovena doporučení a návrhy, které povedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti.
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané firmy a návrhy na její zlepšení
Bánovská, Michaela ; Nosek, Jakub (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce „Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na její zlepšení“ se zabývá měřením spokojenosti zákazníků Autoservisu Pavel Bánovský. Spokojenost zákazníků tohoto servisu bude měřena pomocí dotazníkového šetření a na základě získaných informací budou sestaveny opatření, které by měly vést ke zvýšení úrovně spokojenosti s poskytovanými službami a tím i k zvýšení tržeb firmy.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení
Medek, David ; Cvrček, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaobírá spokojeností zákazníků (uživatelů bioplynových stanic) společnosti agriKomp Bohemia, která poskytuje výstavbu a servis zemědělských staveb. Úroveň spokojenosti zde bude měřena prostřednictvím dotazníkového šetření a na základě získaných informací budou sestaveny návrhy vhodných opatření, které by měly vést k jejímu zvýšení.
Návrh marketingové strategie
Štrbáková, Zuzana ; Ondrášková, Lenka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je provést analýzu povědomí o subjektech, fungujících na realitním trhu na Břeclavsku a analýzu realitní kanceláře Schmidt. Tato analýza bude zaměřená na její vnitřní a vnější prostředí, především na to, jakým způsobem je tato realitní kancelář vnímána jejími skutečnými či potenciálními zákazníky v Břeclavi a jejím okolí. Výsledky analýz využiji k formulaci doporučení ke zvýšení úrovně spokojenosti klientů realitní kanceláře Schmidt a ke zvýšení povědomí o této realitní kanceláři.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Nováková, Veronika ; Kramolišová, Eva (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá průzkumem spokojenosti zákazníka firmy KABESTAV. Teoretická část se věnuje problematice marketingového výzkumu a dotazníku jako nástroji pro shromažďování informací. Praktická část práce popisuje společnost; kde, jakým způsobem a s jakými výsledky proběhlo dotazování spokojenosti zákazníka. Toto dotazování je zpracováno do tabulek a grafů. Dále práce pokračuje závěrečným vyhodnocením výzkumu a přechází do kapitoly návrhů na zlepšení.
Spokojenost klientů a návrhy na její zlepšení
Říhová, Kateřina ; Mráček, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti klientů České pošty s.p. V teoretické části je vymezena charakteristika marketingového pojetí služeb, spokojenosti zákazníků se službami a způsoby měření či hodnocení zákaznické spokojenosti. Praktická část se zabývá průzkumem spokojenosti zákazníku se službami České pošty s.p. a následnou analýzou shromážděných informací a návrhem na zlepšení situace.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení
Medek, David ; Cvrček, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaobírá spokojeností zákazníků (uživatelů bioplynových stanic) společnosti agriKomp Bohemia, která poskytuje výstavbu a servis zemědělských staveb. Úroveň spokojenosti zde bude měřena prostřednictvím dotazníkového šetření a na základě získaných informací budou sestaveny návrhy vhodných opatření, které by měly vést k jejímu zvýšení.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zlepšení její úrovně ve zvolené společnosti
Čapková, Zuzana ; Ostrá, Kristýna (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků a návrhy na zlepšení její úrovně ve společnosti IPI s.r.o.. Teoretická část je zaměřena na výklad pojmů, které souvisí s danou problematikou. Dále jsou analyzovány výsledky dotazníkového šetření, popsány příslušné analýzy společnosti a v závěru práce jsou stanovena doporučení a návrhy, které povedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.