Název: Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zlepšení její úrovně ve zvolené společnosti
Překlad názvu: Customer Satisfaction Analysis and Suggested Measures for its Improvement in the Selected Company
Autoři: Čapková, Zuzana ; Ostrá, Kristýna (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza spokojenosti zákazníků; dotazník; marketing; marketingový výzkum; spokojenost; zvýšení spokojenosti zákazníků; zákazník; customer; customer satisfaction analysis; increase of customer satisfaction; marketing; marketing research; questionnaire; satisfaction

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81523

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-589717


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet