Název:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení
Překlad názvu:
Customer Satisfaction Analysis and Recommendations for its Improvement
Autoři:
Medek, David ; Cvrček, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaobírá spokojeností zákazníků (uživatelů bioplynových stanic) společnosti agriKomp Bohemia, která poskytuje výstavbu a servis zemědělských staveb. Úroveň spokojenosti zde bude měřena prostřednictvím dotazníkového šetření a na základě získaných informací budou sestaveny návrhy vhodných opatření, které by měly vést k jejímu zvýšení.
This bachelor thesis deals with customer satisfaction analysis (users of biogas plants) of the company agriKomp Bohemia which provides construction and service of agricultural buildings. The level of the satisfaction will be measured here by a questionnaire survey. Then the proposals of appropriate measures based on the information obtained will be compiled. These measures should lead to customer satisfaction increase.
Klíčová slova:
analýza spokojenosti zákazníků; bioplynová stanice; dotazník; marketing; marketingový výzkum; spokojenost; zákazník; biogas plant; customer; customer satisfaction analysis; marketing; marketing research; questionnaire; satisfaction
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/199544