Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 332 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
A Proposal of Voluntary Reporting in Selected Company
Jánov, Richard ; Hanušová,, Helena (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with reporting of sustainability development and its mode of administration of regular reports. The purpose of the first section is to explain, define and describe theoretical and methodological approaches of corporate social responsibility of companies, how they were developed and what are their elementary principles and characteristics. The second section focuses on the analysis of implementation of corporate social responsibility in a concrete company in three areas – economical, social and environmental. The aim of the thesis is to create report about corporate social responsibility and sustainability development, based on acquired information and evaluated analyses.
Společenská odpovědnost podniku v ocelářském průmyslu
Malůšková, Judita ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na společenskou odpovědnost firem a její analýzu ve vybrané společnosti, podnikající v ocelářském průmyslu. V úvodní části jsou specifikována teoretická východiska a použité metody a analýzy. Následuje analytická část práce, která se zabývá zhodnocením politiky společenské odpovědnosti ve vybrané společnosti a přináší porovnání situace s konkurentem z hutního odvětví. Poslední část práce obsahuje doporučené aktivity k dosažení lepší úrovně společenské odpovědnosti ve sledované společnosti.
Rizika a příležitosti zavedení systému společenské odpovědnosti organizací
Grocholová, Anna ; Koch, Libor (oponent) ; Vymazal, Tomáš (vedoucí práce)
Autorka diplomové práce se zabývá aplikací metod pro identifikaci rizik a příležitostí a rizikovou analýzou pro hodnocení projektu zavedení systému společenské odpovědnosti do organizace. Práce obsahuje teoretická východiska o problematice společenské odpovědnosti a managementu rizik. Tato východiska slouží jako opora pro aplikaci metod a analýzu potřebných oblastí. Výstupem práce je hodnocení rizik daného projektu a navržení preventivních opatření pro použití v konkrétní organizaci.
Společenská odpovědnost firmy DHL Express (Czech Republic) s.r.o.
Hercik, Marek ; Vyklický, Martin (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá společenskou odpovědností firmy DHL Express (Czech Republic) s.r.o. a vlivem na její firemní image. Práce je zaměřena primárně na charakteristiku a analýzu CSR aktivit této logistické společnosti. V první části práce je popsána společenská odpovědnost firmy z teoretického hlediska. Následně, ve druhé části, je analyzováno, jaké nástroje CSR využívá firma DHL Express a jak to vnímají její zákazníci. Pozornost je věnována celosvětovým i lokálním aktivitám firmy a zpětné vazbě.
Podnikatelská etika ve firmě Eisberg a.s.
Řezáč, David ; Slepička, Martin (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá etikou podnikání ve firmě Eisberg a.s. První část pojednává o teoretických východiscích, které souvisí s tématem etiky v podnikání. Vysvětluje a vymezuje důležité pojmy, které jsou pro práci stěžejní, a shrnuje metody, které byly použity k praktickému výzkumu. Praktická část pojednává o etickém prostředí ve zkoumané firmě, přednáší výsledky bádání a navrhuje firmě specifická budoucí doporučení.
Návrh strategie společenské odpovědnosti pro Turistické informační centrum v Brně
Konečná, Julie
Konečná, J. Návrh strategie společenské odpovědnosti pro Turistické informační centrum v Brně. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem. Jejím cílem bylo navrhnout vhodnou společensky odpovědnou strategii pro městskou příspěvkovou organizaci TIC BRNO. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se opírá o domácí i zahraniční literaturu. Praktická část vychází z kvalitativního sběru dat prostřednictvím strukturovaného rozhovoru se zástupkyní TIC BRNO. Na základě získaných informací byla formulována strategie společenské odpovědnosti spolu s konkrétními kroky implementace v této oblasti, které pomohou TIC BRNO zlepšit povědomí o společenské odpovědnosti v organizaci a zvýšit míru angažovanosti v této oblasti.
Spoločenská zodpovědnosť vo firme Včelco s.r.o.
Kavoňová, Veronika
Bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností ve společnosti Včelco s.r.o. Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout aktivity, jejichž realizací dojde ke zvýšení odpovědného chování společnosti. Bakalářská práce je rozdělena na literární rešerši a výsledky. V literární rešerši jsou popsány základní pojmy, definice a dělení potřebné pro analýzu a rozbor ve výsledkové části práce. V rámci výsledkové části je uvedena analýza současného stavu CSR ve firmě a vyhodnoceno dotazníkové šetření, jehož cílem je zjistit informovanost současných zákazníků o prováděných CSR aktivitách firmy. V rámci výsledků byly identifikovány problémové oblasti CSR konceptu, na základě kterých byly navrženy tři doporučené návrhy na rozvoj společenské odpovědnosti ve firmě, včetně kalkulace nákladů.
Environmentálny pilier spoločenskej zodpovednosti v chování spotrebiteľov
Lovás, Patrik
Lovás, P. Enviromentální pilíř společenské odpovědnosti v chování spotřebitelů. Diplo-mová práce. Mendelova univerzita v Brně. 2021. Diplomová práce se zaměřuje na výzkum environmentálně zodpovědného chování slovenských spotřebitelů s ohledem na zero waste. Z výsledků kvantitativního šetření (n=454) a hloubkových rozhovorů (n=5) lze konstatovat, že se slovenští spotřebitelé o problematiku ochrany životního prostředí aktivně zajímají, což se odráží i v ochotě poptávat ekologicky šetřené, či zero waste produkty. Z provedených šetření rovněž vyplývá, že je takto uvědomělá poptávka limitována především nevědomostí spotřebitelů o takovéto produkci. Na základě těchto zjištěných skutečností jsou navržena doporučení pro obchodníky v oblasti komunikace, která by uměla takové uvědomělé spotřebitelské chování podpořit a následně navýšit, což je současně i cílem této práce.
Vnímání Corporate Social Responsibility ve společnosti Atlas Copco
Pavlíčková, Monika
Pavlíčková, M. Vnímání Corporate Social Responsibility ve společnosti Atlas Copco. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá vnímáním společenské odpovědnosti ve firmě zaměstnanci. Cílem této práce je zjistit, jak působí jednotlivé aktivity CSR na zaměstnance a zdali na ně propagace působí negativně či pozitivně. Teoretická část se věnuje sociálnímu marketingu, rozdílům mezi komerčním a sociálním marketingem, marketingovým mixem, Corporate Social Responsibility, CSR a Evropská unie a v poslední části je popsáno Corporate Social Responsibility v ČR. V praktické části je představena společnost Atlas Copco, její historie a aktivity CSR. Následně je provedeno vyhodnocení kvalitativního výzkumu, který je dále doplněn o strukturovaný rozhovor. Na konci celé práce je navrhnuto doporučení na řešení problémů.
Aktivace sponzoringu běžeckého seriálu RunTour
Sekeráková, Aneta ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Aktivace sponzoringu běžeckého seriálu RunTour Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit návrhy a doporučení pro budoucí aktivaci sponzoringu vybraných partnerů RunTour, a to v návaznosti na prezentaci a analýzu aktivace těchto partnerů v roce 2018. Za vedlejší cíl lze považovat systematické zpracování problematiky aktivace sponzoringu, které česká literatura stále nenabízí. Metody: Z hlediska metod byla zvolena případová studie, která čerpá z pozorování autora v místě konání běžeckých závodů RunTour a především pak z rozhovorů s kompetentními zástupci vybraných partnerů. Pro analýzu profilu běžeckého seriálu a sponzorujících společností byla využita analýza dokumentů a rozhovor s organizátorem akce. Výsledky: Vzhledem k popisnému charakteru zkoumání není jednoduché výsledky práce stručně shrnout. Lze však konstatovat, že všechny tři vybrané partnerské firmy si význam aktivace sponzoringu uvědomují a byli jednoznačně otevřeni návrhům a doporučením autora. Navzdory různé velikosti firem bylo všeobecně doporučeno vzájemné navázání spolupráce mezi partnery. Z návrhů aktivace sponzoringu, které mají největší potenciál pro realizaci v praxi, je možné jmenovat tvorbu ambasadorského projektu, aplikování principu storytellingu, úpravu nabídky pokrmů, posílení interní aktivace nebo využití...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 332 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.