Název: Vnímání Corporate Social Responsibility ve společnosti Atlas Copco
Autoři: Pavlíčková, Monika
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Atlas Copco; corporate social responsibility; CSR; perception; social marketing; sociální marketing; společenská odpovědnost firem; three pillars of CSR; tři pilíře CSR; vnímání

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=113680

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-539956


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-02-18, naposledy upraven 2024-02-18.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet