Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,580 záznamů.  začátekpředchozí3028 - 3037dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace fuzzy logiky při hodnocení dodavatelů firmy
Zegzulka, Ivo ; Šťastníková, Adéla (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem fuzzy systému, který dokáže hodnotit dodavatele náhradních dílů pro autoservis. Výsledek by měl být použitelný pro podnik Iveta Šťastníková – AUTOSERVIS A PNEUSERVIS. Primárně by měl zjednodušit operace spojené s výběrem vhodných náhradních dílů, nářadí a ostatních zařízení, potřebných pro provoz autoservisu. Nejdříve se seznámíme s teoretickými východisky práce, poté přejdeme na současný stav a samotnou analýzu. Výsledkem je návrh řešení, který by měl odpovídat potřebám majitele.
Podnikatelský záměr-zřízení pobočky firmy na Slovensku
Kalvodová, Lenka ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá možnostmi zřízení pobočky technologické firmy na Slovensku. První část práce je zaměřena na teoretické postupy při sestavování podnikatelského plánu. V druhé části jsou obsaženy analýzy, které popisují současný stav vybrané firmy na základě poskytnutých informací. Vlastní návrhy na zřízení pobočky jsou uvedeny v poslední části diplomové práce, kde je popsány postupy, kterými by se firma mohla při vstupu na nový trh řídit.
Marketingová strategie pro hotel Panská lícha
Zábrž, Jan ; Jonáš, Patrik (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení vhodné marketingové strategie pro Hotel Pánská lícha. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů v oblasti marketingové strategie. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy, která slouží jako podklad pro návrh marketingové strategie firmy. Výsledkem je doporučení návrhů a jejich přínos pro firmu.
Analýza spokojenosti zákazníků hokejového klubu a návrhy na zvýšení její úrovně
Hanáková, Gabriela ; Strnad, Lubomír (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce zkoumá spokojenost zákazníka HC Kometa Brno. Cílem diplomové práce je navrhnout řešení provedením analýz a vlastního marketingového průzkumu. V teoretické části jsou uvedeny metody marketingového průzkumu a analýzy spokojenosti zákazníka. Praktická část se zabývá analýzou prostředí klubu HC Kometa Brno a okolí Klubu, informace byly sbírány pomocí dotazníkového šetření pro zpracování výsledků marketingového průzkumu. Závěrem diplomové práce jsou návrhy opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
Podnikatelský záměr ve venkovském cestovním ruchu
Kohoutová, Ivana ; Hušner,, Karel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského záměru ve venkovském cestovním ruchu pro založení rodinného podniku. Tento podnik spojuje poskytování služeb v rámci rodinného venkovského penzionu s vlastní zemědělskou výrobou. Cílem práce je na základě provedených analýz, plánů a zhodnocení rizik, navrhnout podnikatelský plán sloužící jako nástroj pro rozhodování o jeho budoucí realizaci.
Návrh komunikačního mixu v podniku se zaměřením na výrobou výtahů
Polišenská, Iva ; Navrátilová, Ludmila (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce „Návrh komunikačního mixu firmě zabývající se výrobou výtahů“ se zabývá analýzou současného stavu společnosti Zitta výtahy s.r.o., jejího okolí, ve kterém se firma nachází a rozebírá faktory působící na zákazníky. Na základě provedených analýz a zhodnocení současného stavu společnosti se navrhuje nový komunikační mix, jehož hlavním cílem by mělo být zvýšení povědomí o dané značce a kvalitě služeb a tím přispět ke zvýšení prodejnosti výtahů.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Říha, Petr ; Haltufová, Veronika (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na posouzení informačního systému ve společnosti zabývající se výrobou zařízení pro veřejnou bezpečnost, ale i zařízení každodenního užitku. Úkolem práce je analyzovat současný stav, odhalit případné nedostatky a následně navrhnout vylepšení tohoto systému.
Aplikace fuzzy logiky pro hodnocení kvality zákazníků
Švik, Matěj ; Štěpánková, Vladěna (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením zákazníků vybrané firmy pomocí fuzzy logiky. Navrhnutý fuzzy systém umožňuje vyhodnocovat jednotlivé zákazníky a slouží jako podpora pro rozhodování.
Kreativita, inovace a organizační kultura
Langer, Ondřej ; Přibylová, Martina (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o kreativitě, inovacích a organizační kultuře. V teoretické části jsou vymezeny hlavní pojmy, jejich vzájemné vazby, prvky a bariéry. V praktické části je pomocí dotazníkového šetření, vlastního pozorování a rozhovorů se zaměstnanci společnosti zjišťován aktuální stav organizační kultury v podniku. Na základě výsledků šetření jsou předložena doporučení vedoucí ke zvýšení kreativity zaměstnanců, motivace a celkové zkvalitnění stávající úrovně organizační kultury společnosti.
Marketingová strategie rozvoje podnikání
Štěpánek, Petr ; Kusák, Václav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingové strategie rozvoje vlastního podnikání. Počáteční část teoretických východisek práce popisuje marketing jako primární funkci organizace a jeho vliv na formulování strategie rozvoje. Následující analytická část se zabývá hodnocením externích a interních faktorů ovlivňujících strategii rozvoje, jejíž návrh je obsahem poslední částí této práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,580 záznamů.   začátekpředchozí3028 - 3037dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.