Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 127 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozšíření portfolia služeb Möller, s.r.o.
Zapletalová, Pavlína ; Černuška, Jaroslav (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o rozšíření nabídky služeb firmy Möller, s.r.o. První část se věnuje teoretickým poznatkům souvisejících se službami, analýzou firmy a plánování výnosů a nákladů a investicím nehmotného charakteru. Druhá část se zabývá firmou a jejím současným stavem, finanční analýzou, plánováním nákladů v relaci k tržbám. Třetí část obsahuje úvahy o rozšíření portfolia služeb projekční a inženýrskou činností a s ní i zvážení dodatečného lidského zdroje a investice do vzdělávání zaměstnanců. Na závěr je stanoveno doporučení.
Návrh marketingové strategie NH Collection Olomouc Congress Hotelu
Zuček, Petr ; Jurečková, Anna (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je téma marketingové strategie v prostředí cestovního ruchu. Práce se zabývá návrhem marketingové strategie hotelového provozu v tržním prostředí poskytování ubytovacích a stravovacích služeb. První část práce, čili literární rešerše je věnována teoretickým poznatkům marketingu obecně a konkrétněji specifikům marketingové strategie hotelového prostředí. Poznatky jsou aplikovány na subjekt hotelu v Olomouckém kraji, kterým je NH Collection Olomouc Congress hotel. Následně práce předkládá samotnou analýzu a následně návrh strategie a její jednotlivé části. Závěr práce je věnován zhodnocení marketingové strategie vybraného podniku, které mají především sloužit jako podklady pro vedení společnosti a přispět tak ke zlepšení poskytovaných služeb hotelu a v konečném důsledku také k dosažení kýžených ekonomických ukazatelů.
Podnikatelský plán založení firmy na výrobu a prodej džemů
Roučová, Jana ; Europe, Tomáš Pražák, Operations Manager ve společnosti Manuli Hydraulics (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je kompletní zpracování podnikatelského plánu na založení malého podniku v oblasti výroby produktů z ovoce. Účel nově založené společnosti je výroba kvalitních džemů, které jsou bez chemických příměsí a barviv, vyrobené poctivě a z českých surovin. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy v oblasti struktury podnikatelského plánu včetně vysvětlení metod analýz prostředí a primárního marketingového průzkumu trhu cílových zákazníků, které jsou pak následně použity v analytické části této práce. Návrhy v této práci vypracovávají finanční, marketingovou, organizační a časovou stránku realizace projektu včetně zhodnocení rizik.
Návrh podnikatelského plánu pro rozvoj podniku
Zoran, Suzana ; Štěpánková, Kateřina (oponent) ; Khateb, Fabian (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského plánu pro rozvoj podniku, kde dochází ke změně právní formy, rozšíření podnikatelské činnosti a investice do hmotného majetku. V teoretické části jsou popsány základní pojmy, definice a metody, které budou použity v podnikatelském záměru. V praktické části je provedena analýza současného stavu včetně návrhu na rozvoj podniku.
Financování podnikatelských aktivit
Špaček, Michal ; Karas, Michal (oponent) ; Ptáček, Roman (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na výběr optimálního financování dlouhodobého hmotného majetku. V teoretické části jsou popsány možnosti financování a analýzy použité k hodnocení současného stavu vybrané společnosti. V části praktické jsou provedeny jednotlivé analýzy, které slouží jako podklad pro závěrečnou část, kde bude vybrán nejvhodnější způsob.
Marketingová strategie podniku
Malíková, Lucie ; Baksa, Jiří (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro reklamní agenturu a grafické studio MABAX. Teoretická část práce vytváří ucelený přehled o problematice marketingu, tvorby marketingového mixu a marketingových strategií. Obsažena je také oblast vytváření analýz vnějšího i vnitřního prostředí firmy, řízení projektu a proces STP. Analytická část mapuje stávající situaci. Na základě realizace marketingového průzkumu formou dotazníků jsou formulována doporučení a následně sestavena vhodná marketingová strategie na období dvou let.
Založení malého podniku
Peštuka, Aleš ; Jančová, Helena (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou podnikatelského plánu pro založení nového podniku EasyWash. Podnik se zaměřuje na provoz samoobslužné prádelny ve městě Brno. V první části je uveden popis teoretických východisek a metod, které jsou potřebné pro provedení veškerých analýz a návrhů. V analytické části jsem se zabýval tvorbou vlastního podnikatelského modelu společnosti. Součástí návrhu podnikatelského plánu je oblast marketingu, struktury organizace, časový harmonogram a finanční plánování. Určitá část byla věnována i hodnocením rizikových faktorů.
Návrh strategie vstupu na nové trhy
Bláhová, Veronika ; Jenčo, Josef (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V diplomové práci je představen návrh marketingové strategie vstupu na geograficky nový trh pro společnost Kili, s.r.o., která se zabývá prodejem materiálu pro výrobu nábytku, vybavování interiérů a realizaci staveb. Cílem práce je vytvoření návrhu na otevření nové pobočky ve zvolené lokalitě, včetně popisu marketingového mixu. Návrhové části práce bude předcházet shrnutí teoretických poznatků a analýza současného stavu firmy se zaměřením na vnitřní a vnější prostředí podniku.
Podnikatelský záměr - založení nového podniku
Bařina, Karel ; Skoupil, Tomáš (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena jak na teoretické, tak praktické vytvoření podnikatelského záměru, za účelem vytvoření reálného podnikatelského subjektu. Teoretická část především charakterizuje nejdůležitější pojmy, které k pochopení problematiky potřebujeme. V praktické části práce si pak aplikujeme vědomosti získané vyhotovením teoretické části a zároveň je proveden výzkum vzorku cílové skupiny, podle kterého je následně analyzována efektivita celého záměru.
Komunikační strategie Galerie Vaňkovka Brno
Junek, David ; Zich, Robert (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vypracování návrhu komunikační strategie pro společ-nost Galerie Vaňkovka Brno. Východiskem této práce jsou teoretické poznatky z oblasti marketingu, které jsou aplikovány v analytické části popisu společnosti. Ze získaných poznatků současného stavu společnosti je následně vypracován souhrn doporučení, který umožní dosažení efektivnější komunikace se zákazníky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 127 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.