Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie NH Collection Olomouc Congress Hotelu
Zuček, Petr ; Jurečková, Anna (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je téma marketingové strategie v prostředí cestovního ruchu. Práce se zabývá návrhem marketingové strategie hotelového provozu v tržním prostředí poskytování ubytovacích a stravovacích služeb. První část práce, čili literární rešerše je věnována teoretickým poznatkům marketingu obecně a konkrétněji specifikům marketingové strategie hotelového prostředí. Poznatky jsou aplikovány na subjekt hotelu v Olomouckém kraji, kterým je NH Collection Olomouc Congress hotel. Následně práce předkládá samotnou analýzu a následně návrh strategie a její jednotlivé části. Závěr práce je věnován zhodnocení marketingové strategie vybraného podniku, které mají především sloužit jako podklady pro vedení společnosti a přispět tak ke zlepšení poskytovaných služeb hotelu a v konečném důsledku také k dosažení kýžených ekonomických ukazatelů.
Limity české žurnalistiky při pokrývání konfliktu ve Svaté zemi demonstrované na operaci Lité olovo
Jurečková, Anna ; Marjanovič, Teodor (vedoucí práce) ; Osvaldová, Barbora (oponent)
Bakalářská práce s názvem Limity české žurnalistiky při pokrývání konfliktu ve Svaté zemi demonstrované na operaci Lité olovo řeší zejména problematiku objektivity českých novinářů a další otázky, které jdou ruku v ruce s válečným zpravodajstvím. Tyto limity jsou ukázány na konkrétním konfliktu - válce v Gaze na přelomu let 2008 a 2009, která je rovněž známá pod názvem Lité olovo. První, teoretická část, se věnuje charakteristice a specifikům válečného zpravodajství a některým etickým zásadám. Dále definuje roli České republiky v izraelsko-palestinském konfliktu a v poslední části se zabývá historií a současností sporů ve Svaté zemi. V praktické části je nejprve popsáno, jaký metodologický postup byl použit k dospění ke stanovenému cíli. Limity české žurnalistiky jsou v praktickém zpracování ukázány a zkoumány na případu dvou českých novinářů, kteří působili jako zpravodajové na Blízkém východě, Jakuba Szánta a Břetislava Turečka. Výzkum zahrnuje rozhovory s oběma a jejich interpretací a kvalitativní analýzu příspěvků daných novinářů v médiích během operace Lité olovo, na čemž je založeno konečně shrnutí.
Komparace pokrytí válečných konfliktů v Jemenu a v Sýrii českými médii
Jurečková, Anna ; Vodička, Milan (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Diplomová práce Komparace pokrytí válečných konfliktů v Jemenu a v Sýrii českými médii si klade za cíl zkoumat a porovnat, v jaké míře a jakým způsobem jsou ve vybraných médiích zpravodajsky reflektovány dvě války, jež trvají již několik let a patří mezi největší humanitární krize současnosti. Zkoumanými konflikty jsou válka v Sýrii a válka v Jemenu. Hlavním úkolem této práce bylo dokázat, že ač jsou obě války v mnoha aspektech srovnatelné, mezi jejich mediálním pokrytím je značný rozdíl. Teoretická část čerpající z odborné literatury shrnuje a definuje významné koncepty doprovázející zpravodajství a výběr zpráv a jejich dopad na příjemce, roli médií ve válce a další pojmy, jako je ideologie nebo propaganda. Výzkumná část prostřednictvím kvantitativní analýzy zkoumá jednotlivé zprávy tří vybraných zpravodajských webů, kterými jsou Aktuálně.cz, Novinky.cz a iDnes.cz. Na základě čtyř teoretických východisek došlo ke zkoumaní stanovených proměnných v mediálních obsazích vybraných médií, které informují o válkách v Jemenu a v Sýrii. Na základě analýzy bylo zjištěno, že syrskému konfliktu se v mediálním prostoru dostává o hodně více pozornosti než jemenskému konfliktu. Dále bylo zjištěno, že zatímco válka v Sýrii je nejčastěji dávána do kontextu jednání státních aktérů, nejčastějším tématem zpráv o...
Limity české žurnalistiky při pokrývání konfliktu ve Svaté zemi demonstrované na operaci Lité olovo
Jurečková, Anna ; Marjanovič, Teodor (vedoucí práce) ; Osvaldová, Barbora (oponent)
Bakalářská práce s názvem Limity české žurnalistiky při pokrývání konfliktu ve Svaté zemi demonstrované na operaci Lité olovo řeší zejména problematiku objektivity českých novinářů a další otázky, které jdou ruku v ruce s válečným zpravodajstvím. Tyto limity jsou ukázány na konkrétním konfliktu - válce v Gaze na přelomu let 2008 a 2009, která je rovněž známá pod názvem Lité olovo. První, teoretická část, se věnuje charakteristice a specifikům válečného zpravodajství a některým etickým zásadám. Dále definuje roli České republiky v izraelsko-palestinském konfliktu a v poslední části se zabývá historií a současností sporů ve Svaté zemi. V praktické části je nejprve popsáno, jaký metodologický postup byl použit k dospění ke stanovenému cíli. Limity české žurnalistiky jsou v praktickém zpracování ukázány a zkoumány na případu dvou českých novinářů, kteří působili jako zpravodajové na Blízkém východě, Jakuba Szánta a Břetislava Turečka. Výzkum zahrnuje rozhovory s oběma a jejich interpretací a kvalitativní analýzu příspěvků daných novinářů v médiích během operace Lité olovo, na čemž je založeno konečně shrnutí.
Zhodnocení stavu toku Úmoří
Jurečková, Anna
Bakalářská práce Zhodnocení stavu toku Úmoří se zabývá malými vodními toky. Jejím cílem je zhodnocení zadaného vodního toku a navržení řešení nevyhovujícího stavu. Práce obsahuje literární rešerši, která všeobecně popisuje vodu, jako nezbytnou přírodní složku, její chemismus, vodní toky, jejich revitalizaci, včetně vodohospodářské legislativy. Ve zbytku práce je řešena problematika vybraného vodního toku, jeho podrobný popis včetně charakteristiky jeho povodí. Součástí práce bylo odebírání vzorků vody a měření sledovaných ukazatelů v terénu a v laboratoři a jejich vyhodnocování, které je nezbytné pro zhodnocení jakosti vody. Na základě získaných výsledků byly navrženy opatření zlepšující stav vodního toku.
Návrh marketingové strategie NH Collection Olomouc Congress Hotelu
Zuček, Petr ; Jurečková, Anna (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je téma marketingové strategie v prostředí cestovního ruchu. Práce se zabývá návrhem marketingové strategie hotelového provozu v tržním prostředí poskytování ubytovacích a stravovacích služeb. První část práce, čili literární rešerše je věnována teoretickým poznatkům marketingu obecně a konkrétněji specifikům marketingové strategie hotelového prostředí. Poznatky jsou aplikovány na subjekt hotelu v Olomouckém kraji, kterým je NH Collection Olomouc Congress hotel. Následně práce předkládá samotnou analýzu a následně návrh strategie a její jednotlivé části. Závěr práce je věnován zhodnocení marketingové strategie vybraného podniku, které mají především sloužit jako podklady pro vedení společnosti a přispět tak ke zlepšení poskytovaných služeb hotelu a v konečném důsledku také k dosažení kýžených ekonomických ukazatelů.

Viz též: podobná jména autorů
3 JUREČKOVÁ, Alena
3 Jurečková, Alena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.