Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza vývoje trhu mobilních telekomunikací v ČR
Milota, Marek ; Doubravský, Karel (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou vývoje trhu mobilních operátorů v České republice. S využitím dat Českého telekomunikačního úřadu z posledních let se pomocí statistických metod snaží vytvořit prognózu vývoje trhu a jeho velikost. Dále chce určit klíčové faktory růstu trhu, které využije k vytvoření ekonometrického modelu dalšího vývoje.
Analýza vývoje trhu mobilních telekomunikací v ČR
Milota, Marek ; Doubravský, Karel (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou vývoje trhu mobilních operátorů v České republice. S využitím dat Českého telekomunikačního úřadu z posledních let se pomocí statistických metod snaží vytvořit prognózu vývoje trhu a jeho velikost. Dále chce určit klíčové faktory růstu trhu, které využije k vytvoření ekonometrického modelu dalšího vývoje.
Koncepce CSR a její realizace u mobilních operátorů v ČR
Kvapilová, Tereza ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Vávra, Radovan (oponent)
Diplomová práce se zaobírá problematikou společenské odpovědnosti firem u mobilních operátorů v České republice. Jejím cílem je analyzovat politiku a praktiky CSR mobilních operátorů v České republice a zhodnotit tyto aktivity v oblasti ekonomické, sociální a environmentální. Dílčím cílem práce je navrhnout opatření a řešení, které by vedly k vyrovnání rozdílů mezi danými podniky a celkově k vyšší efektivitě CSR v mobilním sektoru. To vše na základě analýzy jednotlivých CSR aktivit a jejich následné komparace. K porovnání poslouží SWOT analýzy CSR jednotlivých firem. Aktivity jsou popsány i porovnány v rámci jednotlivých tří pilířů společenské odpovědnosti.
Analýza vývoje regulace na trhu mobilních operátorů v České republice od jeho vzniku do současnosti
Kolářová, Zuzana ; Chmelová, Pavla (vedoucí práce) ; Štípek, Vladimír (oponent)
Předmětem bakalářské práce je analýza regulační činnosti státu na telekomunikačním trhu v České republice se zaměřením na trh mobilní a její zhodnocení. Na základě analýzy z dostupných údajů o vývoji trhu mobilních telekomunikací, srovnání jednotlivých ekonomických a telekomunikačních parametrů a analýzy opatření jak regulujících úřadů, tak úřadů na ochranu hospodářské soutěže je v práci dosaženo zhodnocení regulace trhu. Současná snaha o deregulaci telekomunikací je shledána jakožto částečně úspěšná. Problém shledává autorka práce v nejasné zákonné definici konkurenčního trhu a v nízké rychlosti a adaptibilitě deregulace, jež jsou příčinou nedostatečného konkurenčního prostředí na trhu mobilních služeb, které vede k pomalému snižování cen pro spotřebitele.
Marketingová strategie společností na trhu mobilních operátorů v ČR
Fedorková, Simona ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Kotyza, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním marketingových strategií tří největších mobilních operátorů na českém trhu. Cílem této práce je zaprvé určit specifika a kritické faktory úspěchu marketingové strategie na trhu mobilních operátorů v ČR. Zadruhé porovnat společnosti Vodafone Czech Republic, a. s., T-Mobile Czech Republic, a. s. a Telefónica Czech Republic, a. s. na základě analýzy jejich současných marketingových strategií a dotazníkového šetření. A zatřetí navrhnout optimální marketingovou strategii pro současný trh mobilních operátorů. V teoretické části je vysvětlen pojem marketing, marketingové prostředí a jeho prvky. Dále je popsán proces marketingového řízení, různé typy marketingové situační analýzy a strategický marketing. Následně je charakterizován marketing služeb. Praktická část se zabývá srovnáním tří mobilních operátorů, zejména je srovnávána jejich produktová, cenová a komunikační strategie. Na základě vlastního výzkumu je srovnáváno vnímání brandu, dopad reklamních kampaní, loajalita a spokojenost zákazníků jednotlivých mobilních operátorů. Výsledkem srovnání je sestavení pořadí marketingových strategií. V závěru je navrhnuta optimální marketingová strategie na trhu mobilních operátorů v ČR.
Analysis and design of data services for customers on the basis of available data sources in the enterprise. (Vodafone company)
Brdjar, Jaroslav ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Machander, Aleš Machander (oponent)
Práce se zabývá analýzou trhu mobilních operátorů v České republice. Úvod práce je věnován vysvětlení klíčových ukazatelů používaných mobilními operátory na analýzu zákazníků jako je míra odchodu zákazníka,průměrný výnos na zákazníka nebo celková hodnota zákazníka. Nedílnou součástí práce je i srovnání cen spotřebních košů v ČR s ostatními zeměmi. Situace na již plně nasyceném trhu se výrazně změnila nabídkou neomezených tarifů. V praktické části jsem se proto zaměřil na podrobnou analýzu dat od zákazníků společnosti Vodafone a podrobným prozkoumáním aktuální cenové nabídky dostupných tarifů a datových služeb. Při návrhu tarifů jsem tak vycházel z reálných informací všech zákazníků - fyzických osob během období 3 měsíců. Cílem práce byl návrh tarifů a služeb pro zákazníky, které by udržely aktuální zákaznickou bázi, respektive by ji mírně zvýšily.
Volají Češi draze? Analýza trhu služeb mobilních operátorů v ČR
Masák, Tomáš ; Hudík, Marek (vedoucí práce) ; Zemplinerová, Alena (oponent)
Tato diplomová práce se snaží odhalit, zda cenová úroveň na trhu mobilních služeb v komparaci se zahraničím je vysoká či nikoliv. Po provedení vlastního mezinárodního srovnání, které odhalilo vysoké ceny v obou zkoumaných spotřebitelských koších, nabízí práce několik možných variant, jež mohly vést k současné výši cen na trhu. Zjištěná vysoká tržní koncentrace je jednou z nich a vede k objevení dalších možných řešení, jejichž analýza ukáže, že vysokou cenovou hladinu na českém trhu mobilních služeb nelze spojovat pouze s jedním faktorem. Cenová úroveň je ovlivněna především absencí většího počtu operátorů, což lze zčásti přičíst nedostatečným krokům regulátora trhu -- ČTÚ, především v oblasti terminačních poplatků a pronájmu licencí na provoz v mobilních sítích. Oba zmíněné kroky jsou také velice důležité pro budoucí vývoj trhu.
Konkurenční trendy na trhu mobilnich služeb v ČR na počátku 21.století
Knollová, Veronika ; Císař, Jan (vedoucí práce) ; Munzi, Tomáš (oponent)
Diplomová práce analyzuje trh s mobilními službami v České republice. Cílem práce je zodpovězení otázky, zda zvolené řešení Českého telekomunikačního úřadu je optimální pro zvýšení konkurence na trhu. Teoretická část se nejprve zabývá tématem státních zásahů pohledem ekonomů. Následně je nastíněn historický vývoj na poli telekomunikací ve Spojených státech amerických a v Evropě. Představí také legislativní rámec a jeho aktuální změny. Praktická část se již věnuje analýze trhu pomocí Porterova modelu pěti sil, PEST analýzy a SWOT analýzy. Zvláštní kapitola je věnována zahraničním trhům s mobilními službami ve vybraných zemích (Německu a Francii). Práce poté porovnává tyto trhy s českými. Empirické a teoretické poznatky zpochybňují dosažení efektivní konkurence pomocí licencování a potažmo aukcí.
Analýza konkurenčního prostředí na trhu mobilních komunikací v České republice
Honzáková, Tereza ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Práce se zabývá efektivitou konkurenčního prostředí na trhu mobilních komunikací v České republice. Posuzuje chování mobilních operátorů působících na českém trhu a jeho dopad na koncové uživatele. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část se věnuje popisu telekomunikačního odvětví jako síťového odvětví vykazující rysy nedokonalé konkurence. Dále jsou zde uvedeny instituce pověřeny regulací trhu mobilních telekomunikací a jejich působnost. Druhá část se zabývá konkrétními ekonomickými hodnotami dosahovaných jednotlivými operátory a dále pak jejich strategií charakteristickou pro subjekty působící na nedokonale konkurenčním trhu. V samotném závěru práce je učiněn návrh směřující k efektivně konkurenčnímu prostředí.
Možnosti a hranice metody mystery shopping - ve vybrané oblasti
Rýparová, Kateřina ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Diplomová práce se zabývá výzkumnou technikou Mystery Shopping, kterou popisuje z teoretického i praktického hlediska. Pro aplikaci Mystery Shoppingu v praxi byla vybrána oblast českých mobilních operátorů, která je charakteristická vysoce konkurenčním prostředím. Cílem práce bude poznání a porovnání výhodnosti nabízených služeb a úrovně zákaznického přístupu u O2, T-Mobile a Vodafone z pohledu tří různých zákazníků (důchodce, studenta a podnikatele) s pomocí této metody. S ohledem na zjištěné konkurenční výhody by ve výsledku tato práce měla přinést doporučení, na jaký typ zákazníka by se daný operátor mohl mediálně zaměřit a na jakém tržním segmentu by naopak měl do budoucna zapracovat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.