Název: Marketingová strategie společností na trhu mobilních operátorů v ČR
Překlad názvu: Marketing Strategy of Companies on the Market of Mobile Operators in the Czech Republic
Autoři: Fedorková, Simona ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Kotyza, Pavel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing služeb; marketingová strategie; marketingový mix; mobilní operátoři; marketing mix; marketing strategy; mobile operators; services marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42244

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197384


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet