Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 71 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nastavení systému zaškolení zaměstnanců ve vybraném podniku
HRBEK, Stanislav
Diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání ve společnosti Ferospoj s.r.o. Cílem práce bylo nastavení systému vzdělávání zaměstnanců v této společnosti. Jednalo se převážně o analyzování a poskytnutí přehledu o současném stavu systému vzdělávání. Následovaly návrhy a doporučení, které by mohly přispět k pozitivnímu rozvoji společnosti v budoucnu. Tyto předkládané návrhy a opatření vycházely ze zkušeností získaných během mého dlouhodobého působení ve společnosti. Dále pak z hloubkového rozhovoru s ředitelem a konzultací s pracovníkem personálního oddělení, mimo jiné byl využit i dotazník VARK.
Adaptace zemědělské prvovýroby na environmentální změnu
BRUHA, Jaroslav
Bakalářská práce se zabývá socioekonomickou analýzou vybraného zemědělského subjektu s důrazem na hospodaření a výrobu. Vybraný zemědělský podnik Příkosická zemědělská, a. s. obhospodařuje 3 300 ha zemědělské půdy v Plzeňském kraji (okres Rokycany) v bramborářské oblasti způsobem konvenčního zemědělství. Je to jeden z největších zemědělských podniků v kraji dle výměry a také jeden z největších šlechtitelských chovů českého strakatého skotu v České republice s produkcí 10 mil. litrů mléka ročně. Socioekonomická analýza se zaměřuje na hospodaření podniku. Součástí analýzy je hloubkový strukturovaný rozhovor s předsedou představenstva Příkosické zemědělské, a. s., Ing. Pavlem Baxou. Výsledky výzkumu jsou hodnoceny v kontextu zemědělství ČR. Cílem je poukázat na změny v hospodaření a zhodnotit situaci v zemědělském podniku Příkosická zemědělská, a. s., v souvislosti se Společnou zemědělskou politikou EU, politickými a environmentálními dopady na zemědělství a směřováním českého zemědělství.
Marketingový výzkum značek v obchodních řetězcích
Matysíková, Ivana ; Tomášková, Eva (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingový výzkum značek v obchodních řetězcích. V teoretické části je popsán průběh jednotlivých částí marketingového výzkumu a také tematika hodnoty značky, která je potřebná pro pochopení zkoumaného problému. Praktická část se pak zaměřuje na popis obchodních řetězců a konkrétní vyhodnocení celého výzkumu. Součástí je pak i doporučení pro soukromníky.
Fenomén vizuálního přesvědčování a jeho využití v kontextu marketingové komunikace
Saparová, Inka
SAPAROVÁ INKA. Fenomén vizuálního přesvědčování a jeho využití v kontextu marketingové komunikace. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Diplomová práce se zabývá fenoménem vizuálního přesvědčování a jeho využitím v kontextu marketingové komunikace. Cílem této práce je poskytnout doporučení pro tvorbu marketingových strategií s využitím reklamy ve formě statických obrázků a fenoménu vizuálního přesvědčování. Pro naplnění tohoto cíle je využito kvalitativního výzkumu (n = 34) kombinující eye-trackingový experiment a hloubkový rozhovor. Je využito také kvantitativního výzkumu ve formě dotazníkového šetření (n = 203). Důraz je kladen na faktory u reklam ve formě statických obrázků, které přitahují lidskou pozornost. Je zkoumán vliv: celebrity, lidského obličeje, směru pohledu osoby a umístění záměrné chyby, na délku lidské pozornosti. Vliv na pozornost je testován také pro motivy: nejednoznačnosti, jednoduchosti, humoru a strachu. Na základě zjištěných poznatků jsou v závěru práce navrhnutá doporučení pro zboží a služby rozdělené dle FCB modelu.
Komunikace Evropského parlamentu a její vliv na demokracii v České republice
Hrabětová, Magdaléna ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Cílem diplomové práce je koherentně sjednotit fungující komunikační strategie a nástroje Evropského parlamentu do jedné akademické práce. Dále přiblížit fungování jednotlivých institucí Evropské unie a představit důležité pojmy, které propojují komunikaci s demokracií. V praktické části pak budeme za pomoci teoretických znalostí a kvalitativního výzkumu získávat komplexní vhled do komunikace jednotlivých českých europoslanců s občany, hodnotit efektivnost komunikace EP a zjišťovat její dopady na demokracii v České republice.
Greenwashing v módním průmyslu: pohled generace Z
Kyselová, Barbora ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem greenwashingu, jeho výskytem v módním průmyslu a zaměřuje se na konkrétní cílovou skupinu - generaci Z. Teoretická část nejprve popisuje koncept green marketingu, jeho definici, přínos pro firmy i společnost a také jeho kritiku. Následující kapitola se věnuje greenwashingu, jeho historii, uvádí nejčastější praktiky a následně se věnuje strategii pro udržitelnou komunikaci. Závěrečná kapitola teoretické části práce se věnuje samotnému módnímu průmyslu, fast fashion a trendům. Dále je pak přiblížena generace Z, její vnímání a nákupní a spotřební chování. V praktické části autorka na základě teoretické části stanovuje tři otázkové okruhy pro využití v kvalitativním výzkumu. Rozhovory jsou vedeny semi strukturovanou formou. Analýza rozhovorů se pak snaží odpovědět na výzkumnou otázku vnímání greenwashingu generací Z.
Vývoj marketingové komunikace second handů na českém trhu
Ševčíková, Karolína ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Konrádová, Marcela (oponent)
Cílem této bakalářské práce je prozkoumání secondhandového trhu v České republice z dosud nepřijaté perspektivy marketingové komunikace. V teoretické části práce je vymezen význam secondhandové módy z různorodých pohledů, které byly použity pro sestavení hloubkových rozhovorů s osobami pověřenými komunikací v českých second handech. Dále se teoretická část zabývá platnostmi, které platí pro marketing značek a poukazuje na limity aplikace těchto zaběhlých postupů na secondhandový trh. Provedené rozhovory byly vyhodnoceny pomocí zakotvené teorie a naznačují aktuální překážky i příležitosti, které marketingová komunikace second handů v českém prostředí má.
Případová studie značky MADMONG jako příklad marketingu na platformě Twitch
Pecíková, Laura ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit, jakými marketingovými nástroji se značka MADMONQ vypracovala na svou současnou stabilní pozici na česko-slovenské videoherní a streamovací scéně. Značka, původně startup, se proslavila tím, že přinesla na trh první nutriční doplněk pro hráče videoher. A prorazit se jí podařilo zejména díky platformě Twitch. Kvalitativní výzkum je proto zasazen do kontextu historie a charakteristiky platformy Twitch, game marketingu, fenoménu streamování a influencer marketingu. Samotný výzkum, jehož výsledkem je ucelená případová studie značky MADMONQ, je založen na hloubkovém rozhovoru se zakladatelem a současným CEO společnosti Michalem Nogou, na analýze online marketingových nástrojů značky MADMONQ, SWOT analýze a na dotazníkovém šetření, jehož se zúčastnili streameři propagující produkty od této značky na svých streamovacích kanálech. Případová studie přináší vhled do úspěšných i neúspěšných kroků, které značku MADMONQ přivedly až k její současné silné pozici na česko-slovenské herní scéně a přibližuje komunikační strategii, která je od začátku cílená na hráče videoher. Značka při tom neustále usiluje o naplnění své mise, která má za cíl, aby všichni hráči považovali své zdraví za stejně důležité, jako je pro ně jejich hardware.
Cestopisy a cestopisná literatura ve výuce zeměpisu na druhém stupni ZŠ
MENHARDOVÁ, Eva
Cestopisy ve výuce hrají velkou roli již mnoho desítek let. I přesto, že původně velmi využívaná cestopisná literatura nyní ustupuje do pozadí, neznamená to, že se cestopisy z výuky vytrácí. Na výsluní se dostávají jejich nové formy a vyučující je často využívají více než kdykoli dříve. Tato bakalářská práce si klade za cíl představit význam cestopisů ve výuce zeměpisu a zjistit jejich postavení v oblasti moderních trendů a problémů dnešního geografického vzdělávání. Pomocí hloubkového rozhovoru s vyučujícími zeměpisu na základních školách zjišťuje a popisuje jejich pohled na řešenou problematiku. Výsledky syntetizuje a snaží se je provázat se zjištěnými aspekty problematiky geografického vzdělávání. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a analytickou. Teoretická část se věnuje seznámení s moderními trendy ve výuce na základních školách, moderním trendům ve výuce zeměpisu a cestopisům samotným. Následně je popsána metodika výzkumu se zpracováním dat. Analytická část je zaměřena na interpretaci zjištěných výsledků a jejich syntézu. V závěru práce jsou zjištěné výsledky shrnuty a propojeny s teoretickými východisky.
Použití monitorovacího a filtrovacího software na základních školách a jeho pedagogické důsledky
RYBA, Jakub
Cílem této bakalářské práce bylo zmapovat, jaké jsou možnosti a meze využití monitorovacího a filtrovacího softwaru používaného na Základních školách. Zjistit jejich výhody a nevýhody zaměřit se především na to, jakou roli hrají během výuky a popsat programy které školy využívají. Objevit jaké filtrovací štíty používají a na které konkrétní oblasti stránek se při filtraci sítě zaměřují. Těchto poznatků bylo dosaženo pomocí prostudování patřičné literatury, která se zaměřovala na to co tyto softwary dokáží a poznatky škol které tyto technologie již využívají při výuce, to pomohlo porozumět dané problematice. V šetření badatel zkoumal více případů, proto tedy zvolil vícečetnou případovou studii. Zjištěné poznatky dále analyzoval a vzájemně porovnával, tak abych dosáhl co nejpřesnějšího pohledu na danou problematiku. Ze zkoumání vyplynulo, že školy často používají podobná řešení těchto problémů, a že valná většina jejich zkušeností s těmito softwary je kladná. Tato práce tedy může pomoci školám, které tyto technologie zatím nevyužívají nastínit využívaní a meze těchto technologií pro školství v praxi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 71 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.