Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Fenomén vizuálního přesvědčování a jeho využití v kontextu marketingové komunikace
Saparová, Inka
SAPAROVÁ INKA. Fenomén vizuálního přesvědčování a jeho využití v kontextu marketingové komunikace. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Diplomová práce se zabývá fenoménem vizuálního přesvědčování a jeho využitím v kontextu marketingové komunikace. Cílem této práce je poskytnout doporučení pro tvorbu marketingových strategií s využitím reklamy ve formě statických obrázků a fenoménu vizuálního přesvědčování. Pro naplnění tohoto cíle je využito kvalitativního výzkumu (n = 34) kombinující eye-trackingový experiment a hloubkový rozhovor. Je využito také kvantitativního výzkumu ve formě dotazníkového šetření (n = 203). Důraz je kladen na faktory u reklam ve formě statických obrázků, které přitahují lidskou pozornost. Je zkoumán vliv: celebrity, lidského obličeje, směru pohledu osoby a umístění záměrné chyby, na délku lidské pozornosti. Vliv na pozornost je testován také pro motivy: nejednoznačnosti, jednoduchosti, humoru a strachu. Na základě zjištěných poznatků jsou v závěru práce navrhnutá doporučení pro zboží a služby rozdělené dle FCB modelu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.