Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 377 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Image a vnímání značky Hollandia
Lelková, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce na téma "Image a vnímání značky Hollandia" se zabývá tím, jak spotřebitelé vnímají jogurty této značky. Cílem práce bylo zjistit, jakou image Hollandia má a navrhnout doporučení do budoucna. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsána značka, image značky a marketingový výzkum trhu. V praktické části je představena společnost Hollandia, včetně SWOT analýzy a analýzy konkurence. Následuje dotazníkové šetření, které mělo zjistit, jak je značka Hollandia vnímána u koncových spotřebitelů v České republice. Na základě výsledků z výzkumu byly navrhnuty doporučení pro zlepšení její image.
Návrh marketingové strategie projektu designové cestovky Dovýroby
Macková, Veronika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovými komunikacemi, budováním značky a procesem strategického plánování v marketingu. Cílem diplomové práce je navržení vhodné marketingové strategie pro projekt designové cestovky Dovýroby. Teoretická část práce vymezuje zkoumanou problematiku v odborné literatuře. Praktická část obsahuje situační analýzu projektu, vyhodnocení vlastního dotazníkového šetření s cílem zjistit povědomí a vnímání značky Dovýroby a návrh marketingové strategie. Při analýze je důraz kladen zejména na nabízené produkty, současné formy komunikace a charakteristiku cílové skupiny, dále pak na analýzu tržního prostředí, která je provedena za pomoci Porterova modelu pěti sil a souhrnnou SWOT analýzu. Na základě závěrů z provedených analýz, autorka předkládá návrh marketingové strategie na časové období do konce roku 2017. Strategie zahrnuje také marketingový plán, rozdělení rozpočtu a časový harmonogram.
Návrh on-line komunikační strategie sportovního klubu JNS Cheerleaders
Míková, Simona ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Voráčová, Kristina (oponent)
Tato práce se zabývá on-line marketingovou strategií sportovního klubu JNS Cheerleaders. Jako hlavní cíl své diplomové práce jsem si stanovila na základě analýzy stávající strategie sportovního klubu a on-line dotazníkového šetření navrhnout sportovnímu klubu možné změny v on-line komunikaci do budoucna. Práce je rozdělena do dvou částí, části teoretické, která se věnuje charakteristice komerčních komunikací a uvádí formy komerčních komunikací používaných ve sportu, a části praktické, která představuje sportovní odvětví cheerleading, sportovní klub JNS Cheerleaders, uvádí jeho SWOT analýzu, analýzu konkurence i analýzu používaných marketingových a především on-line komunikací. V další části se práce věnuje výsledkům terénního šetření prováděného on-line a návrhům a doporučením na vylepšení komunikační strategie do budoucna.
Presentation of the Czech Republic within the European Union
Vertaľová, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na prezentaci a image České republiky v rámci Evropské Unie. Práce je rozdělená na teoretickou a empirickou část. První kapitola obsahuje teoretická východiska a je základem práce. Kapitoly empirické části se již konkrétně zabývají Českou republikou, zemí, která patří mezi vyspělé a rozvinuté ekonomiky Evropy. Důraz je kladen na konkrétní orgány spojené s prezentací země a jejich aktivitami. Poslední kapitola se zaměřuje na výsledky dotazníkového šetření, realizovaného online, porovnaním postojů domáci i evropské veřejnosti. Závěr diplomové práce shrnuje všechny analýzy získané sběrem dat, obsahuje zhodnocení stavu a nabízí doporučení pro budoucí prezentaci.
Porovnání vnímání značek světlého ležáku Pilsner Urquell a Budějovický Budvar
Šálený, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Brom, Jaroslav (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat vnímání značky Budweiser Budvar a Pilsner Urquell na českém trhu piva. Teoretická část práce se věnuje značce a jejímu významu, jejímu strategickému řízení a metodám spojeným s výzkumem značky. V praktické části na značky Budweiser Budvar a Pilsner Urquell aplikuji teoretické poznatky a podrobuji ji podrobné analýze s ohledem na její hlavní hodnoty a současnou komunikační kampaň. Stěžejní část této práce tvoří vlastní kvalitativní výzkum, ve kterém zjišťuji, jak je na tyto značky nahlíženo v celé České republice. Poté porovnávám výsledky mezi oběma značkami. Na základě tohoto průzkumu na závěr přikládám možná doporučení pro budoucí vývoj obou značek na českém trhu.
Analýza marketingových komunikací a image společnosti Ferrino na českém trhu
Cichý, Jiří ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Nýdrle, Pavla (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou image značky výrobce outdoorového vybavení. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingu: značka, firemní identita, image značky marketingové a komerční komunikace a v neposlední řadě marketingový mix. Praktická část se zabývá analýzou současné image společnosti Ferrino na českém trhu z pohledu stávajících zákazníků. Kromě analýzy image značky práce dále obsahuje zhodnocení současných marketingových aktivit firmy v online prostředí. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem na značku nahlíží cílová skupina společnosti. Druhým cílem této diplomové práce je zhodnocení efektivity a účinnosti stávajících online činností a navržení případných doporučení do budoucnosti.
Analysis of a selected Opel communication campaign
Cigániková, Zuzana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií automobilové společnosti Opel. Cílem závěrečné práce je zhodnocení úspěšnosti komunikační kampaně Opel 24 hodin. Práce je logicky rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž každá z nich sestává ze dvou kapitol. První kapitola se věnuje představení marketingových a komerčních komunikací, se zaměřením na reklamu, její plánování a měření efektivity. Druhá kapitola představuje společnost Opel a její postavení v České republice za pomoci konkurenční analýzy českého automobilového trhu. Ve třetí kapitole je představena komunikační strategie značky Opel a jednotlivé druhy reklamních kampaní, které realizuje. V poslední, čtvrté kapitole, je analyzována největší taktická kampaň společnosti, Opel 24 hodin. V závěru práce je vyhodnocena úspěšnost kampaně včetně doporučení do budoucna.
Komunikace EU v České republice
Jermašova, Julija ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Antal, Jarolím (oponent)
Tématem diplomové práce je Komunikace EU v České republice. Cílem práce je analýza stávající komunikace evropských záležitostí v České republice a srovnání komunikace Odboru komunikace o evropských záležitostech Úřadu vlády ČR, který plní informační funkci Sekce pro evropské záležitosti, na straně české vlády, a Zastoupení Evropské komise v ČR na straně instituce EU. Oba subjekty reprezentují hlavní aktéry, kteří se podílí na komunikaci o evropských záležitostech v českém prostředí. Stěžejní částí diplomové práce bude zodpovězení na výzkumné otázky, zdali je vůbec podle českých obyvatel stávající komunikace EU v České republice dostatečná. Na základě komparační analýzy, jež bude porovnávat komunikační priority, cílové skupiny, komunikační kanály a způsoby měření efektivnosti komunikační strategie, by se mělo dojít ke zjištění, čím se odlišuje komunikace daného Odboru Úřadu vlády ČR od komunikace Zastoupení Komise v ČR. Rovněž bude zkoumána otázka, jaké kanály jsou nejvhodnější pro komunikaci s občany ČR a o jakých tématech si přeje být česká veřejnost informována. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zpracována na základě studia odborné literatury, jež se zabývá procesem komunikace a komunikací v užším slova smyslu, tedy z pohledu marketingového prostředí v soukromém a veřejném sektoru. Teoretické poznatky jsou následně aplikovány v části praktické za účelem provedení analýzy a srovnání komunikace vybraných subjektů, jejich komunikačních priorit, cílových skupin, komunikačních kanálů a způsobů měření efektivity komunikačních aktivit.
Společenská odpovědnost firem se zaměřením na společnost Google
Horáková, Johana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl zhodnotit aktuální CSR praxi v České republice. Prostředkem k jeho dosažení bude analýza konkrétního CSR projektu vybrané společnosti. Důvodem je charakter společensky odpovědných aktivit, které nabývají na významu až svou realizací. Jako ilustrativní příklad byla zvolena společnost Google, konkrétně její místní pobočka Google Česká republika. V případě Google Česká republika byla jednou z doposud nejvýraznějších Digitální garáž. Jedná se o bezplatný online vzdělávací program, který nabízí možnost získat znalosti v online marketingu. Práce je rozdělena na tři kapitoly. První kapitola se věnuje uvedení do tématu CSR, druhá je zaměřena na mimopodnikové subjekty, které se věnují CSR, a třetí se věnuje zhodnocení současné CSR praxe v podobě projektu Digitální garáž.
Marketingová strategie společnosti Falco
Hamrlová, Lucie ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Sokol, Jiří (oponent)
Jako téma své bakalářské práce jsem si zvolila návrh marketingové strategie pro společnost Falco, která se zabývá výrobou krmiva pro psy a kočky. Hlavním cílem je zhodnotit stávající marketingovou strategii, a následně navrhnout pro tuto společnost jisté změny, které by jim měly v současné činnosti napomoci. Doporučené změny jsou podložené na základě vlastního dotazníkového šetření. V teoretické části se zabývám podstatou marketingu a jeho charakteristickými znaky, které tvoří podklad pro moji praktickou část. V praktické části se zaměřuji na společnost samotnou, na její vznik i na její silné a slabé stránky, které jsem definovala s pomocí SWOT analýzy. V této části byla taktéž provedena i PEST analýza. Součástí praktické části je vlastní dotazníkové šetření, na jehož základě jsem vypracovala následné návrhy na vylepšení marketingové strategie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 377 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.