Název:
Návrh on-line komunikační strategie sportovního klubu JNS Cheerleaders
Překlad názvu:
Proposal of an on-line communication strategy of a sports club JNS Cheerleaders
Autoři:
Míková, Simona ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Voráčová, Kristina (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá on-line marketingovou strategií sportovního klubu JNS Cheerleaders. Jako hlavní cíl své diplomové práce jsem si stanovila na základě analýzy stávající strategie sportovního klubu a on-line dotazníkového šetření navrhnout sportovnímu klubu možné změny v on-line komunikaci do budoucna. Práce je rozdělena do dvou částí, části teoretické, která se věnuje charakteristice komerčních komunikací a uvádí formy komerčních komunikací používaných ve sportu, a části praktické, která představuje sportovní odvětví cheerleading, sportovní klub JNS Cheerleaders, uvádí jeho SWOT analýzu, analýzu konkurence i analýzu používaných marketingových a především on-line komunikací. V další části se práce věnuje výsledkům terénního šetření prováděného on-line a návrhům a doporučením na vylepšení komunikační strategie do budoucna.This thesis deals with on-line marketing strategy of a sports club JNS Cheerleaders. I have set the main aim of the thesis to suggest possible changes in on-line communication of the sports club based on analysis of current strategies of the sports club and my own on-line field investigation. The thesis is divided into two parts, theoretical part that is dedicated to characteristics of commercial communications and forms of commercial communication used in sports industry, and practical part that introduces sports industry of cheerleading, sports club JNS Cheerleaders, it also shows its SWOT analysis, analysis of competition and its used marketing and mostly on-line communication. Next chapter is dedicated to the results of on-line field investigation and proposed suggested changes of communication strategy for the sports club.
Klíčová slova:
cheerleading; JNS Cheerleaders; marketing; on-line komunikační strategie; SWOT analýza; terénní šetření; cheerleading; field investigation; JNS Cheerleaders; marketing; on-line communication strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68542