Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie společnosti Falco
Hamrlová, Lucie ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Sokol, Jiří (oponent)
Jako téma své bakalářské práce jsem si zvolila návrh marketingové strategie pro společnost Falco, která se zabývá výrobou krmiva pro psy a kočky. Hlavním cílem je zhodnotit stávající marketingovou strategii, a následně navrhnout pro tuto společnost jisté změny, které by jim měly v současné činnosti napomoci. Doporučené změny jsou podložené na základě vlastního dotazníkového šetření. V teoretické části se zabývám podstatou marketingu a jeho charakteristickými znaky, které tvoří podklad pro moji praktickou část. V praktické části se zaměřuji na společnost samotnou, na její vznik i na její silné a slabé stránky, které jsem definovala s pomocí SWOT analýzy. V této části byla taktéž provedena i PEST analýza. Součástí praktické části je vlastní dotazníkové šetření, na jehož základě jsem vypracovala následné návrhy na vylepšení marketingové strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.