Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  začátekpředchozí33 - 42další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývoj a proměny reklamních sdělení vybrané firmy
Šachová, Veronika ; Šimůnek, Michal (vedoucí práce) ; Tripes, Stanislav (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na analýzu vývoje reklamních sdělení firmy Pilsner Urquell. Popisuje proměny v reklamách v závislosti na dané době a událostech, které reklamu mohly ovlivňovat. Zkoumá také, proč si Pilsner Urquell zvolil právě takové barvy pro svou značku nebo to, jak se vyvíjel logotyp. Metodou praktické části je kva-litativní výzkum, konkrétně tedy případová studie. Data byla sesbírána analýzou dokumentů poskytnutých archivem Plzeňského Prazdroje.
Působení mezikulturních modelů v reklamě
Maliňáková, Lucia ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Šimůnek, Michal (oponent)
Tato práce se zabývá tématem působení mezikulturních modelů v reklamě. Teoretická část se věnuje definování a charakteristikám kultury a kulturních dimenzí. Dále popisuje a porovnává Hofstedeho model a model GLOBE. Vymezuje pojem reklama a její cíle a prostředky. Metodologie popisuje design skupinových rozhovorů, které jsou použity v praktické části práce. Cílem této práce je porovnat shodnost reakcí respondentů na prezentované televizní reklamy s Hofstedeho modelem. Za dílčí cíle si tato práce klade zjistit atributy reklamy, které respondenty nejvíce oslovují a vybrat reklamu nejvhodnější pro český trh na základě hodnocení respondentů.
Alternativní forma prodeje biopotravin v Břeclavi
Pilátová, Lucie ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Šimůnek, Michal (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit, zda prodej biopotravin alternativní formou tzv. bedýnek je na trhu v Břeclavi uplatnitelný. Teoretická část je zaměřena na pojem biopotraviny, fair trade, ekologické zemědělství a jeho historický vývoj. Práce se též zabývá současným trendem v prodeji formou bedýnek, který je spojen právě s biopotravinami. V rámci praktické části je především řešena otázka uplatnitelnosti tohoto způsobu prodeje biopotravin a zároveň zájmu možných dodavatelů o spolupráci a o případné založení komunitou podporovaného zemědělství. Výsledky sociologického šetření u vybraného souboru obyvatel Břeclavi potvrdily nadpoloviční zájem o tuto formu prodeje, zároveň byl potvrzen dostatečný zájem na straně zemědělců.
Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie
Nejmanová, Kristýna ; Šimůnek, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem bakalářské práce je na vybraných konkrétních případech módních blogů identifikovat a popsat marketingové nástroje, které na nich lze najít a které jsou používány v rámci české módní blogosféry. Teoretická část obsahuje informace o hlavních typech marketingu, které s tématem souvisí. Pozornost je zaměřena především na influencer marketing a product placement. Dále jsou uvedeny informace o blozích, sociálních médiích a české blogosféře. Dalším cílem práce je analyzovat vliv marketingových nástrojů na čtenáře módních blogů jakožto spotřebitelů, čehož bylo dosaženo dotazníkovým šetřením, které se zaměřovalo na vybrané rysy čtenářů v následujících oblastech: sledovanost blogů, sledování bloggerů na sociálních sítích, vliv blogů na spotřební chování jejich čtenářů a schopnost rozpoznat reklamní sdělení na blogu.
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Vildová, Tereza ; Šimůnek, Michal (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Bakalářská práce se zabývá užitím digitálních technologií v marketingu. Cílem práce je popsat a zhodnotit nástroje, které využívala společnost Sephora během své vánoční kampaně pro rok 2016. V první části se práce věnuje marketingu 21. století se zaměře-ním na digitální marketing a jeho trendy, vlastnosti, cíle a nástroje. Dále práce vymezuje sociálně sítě, webové stránky a mobilní marketing. Charakterizuje jejich jednotlivé komunikační prostředky, se kterými se následně pracuje v empirické části. V empirické části se práce zabývá popisem a analýzou digitálních nástrojů, které společnost využila během konkrétní kampaně. Na konci práce jsou uvedené výhody a nevýhody jednotlivých nástrojů s navrženým souborem doporučení pro následující kampaně společnosti.
Popularizace vědeckého poznání na příkladu Hrdličkova muzea člověka v letech 1929-1939.
Toman, Petr ; Stella, Marco (vedoucí práce) ; Šimůnek, Michal (oponent)
Práce byla součástí širšího úsilí o revitalizaci Hrdličkova muzea člověka, které se jej zároveň snažilo uchopit coby předmět společenskovědního, zejm. historického, bádání. Vycházeje z obecného problematizování konstrukce popularizačních poselství muzejními institucemi, pokusila se práce zaměřit na způsob, jakým aktéři stojící v pozadí zřízení Hrdličkova muzea člověka vytvářeli tuto expozici. Konstrukce expozice Hrdličkova muzea člověka pak byla nahlédnuta skrze několik rovin, které mohly zásadním způsobem její podobu ovlivnit: 1. vědeckým ukotvením realizátorů a jejich osobními postoji, 2. vztahem k veřejnosti, 3. vztahem ke státu a národu, potaz byl vzat i průběh realizace a okolnosti jej provázející. Cílem tak bylo zpracovat počátky Hrdličkova muzea jinak, než jen čistě z hlediska historického popisu vzniku, ale zohlednit i kulturní, společenský a politický kontext, v němž Muzeum vznikalo a působilo. Šlo tak o pokus analyzovat, nakolik tyto z většiny "nevědecké" fenomény zasahovaly do podoby expozice, která měla být vědeckým, objektivním a autoritativním sdělením pro veřejnost. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Proměny pojetí genu v první polovině 20. století
Hájková, Jana ; Neubauer, Zdeněk (vedoucí práce) ; Vondrejs, Vladimír (oponent) ; Šimůnek, Michal (oponent)
Předložená disertační práce ukazuje různá pojetí genu od vzniku genetiky roku 1900 do poloviny 50. let 20. století. Těžiště jejího zájmu spočívá ve 40. letech a v první polovině 50. let. Hlavním zdrojem informací byly dobové odborné články, v nichž se autorka snažila podchytit jak obecně přijímaný náhled na gen a genové působení, tak představy, které se sice bezprostředně neprosadily, nicméně které se v pozdější době směřující k molekulární genetice mohly stát pro svoji "neortodoxnost" inspirativními. Práce dokumentuje mj. hledání souvislostí mezi geny a enzymy a úvahy o dělitelnosti genu. Obzvlášť významnou roli připisuje jevům, které poukázaly na význam uspořádání genů, případně jejich částí (poziční efekt, pseudoalelismus, subgenová hypotéza). V Goldschmidtově výkladu pseudoalelismu nachází myšlenku, že podstatou genu je jeho pozice, a vidí v ní prvopočátek "digitálního" smýšlení o genu, které je vlastní vznikající molekulární genetice. Disertace věnuje pozornost také "analogovému" uvažování o genech, které zohledňovalo tvarovost molekul a které v očích rané molekulární genetiky představovalo slepou uličku. Práce do značné míry potvrzuje Kuhnovu představu o vývoji vědeckého oboru. Nalézá ustanovení paradigmatu (znovuobjevení a ocenění Mendelova díla), klasickou genetiku první třetiny 20. století...
Ernst Haeckel in the Czech lands. Traces of Haeckel's Monism in the Czech culture during the late 19th and early 20th century.
Ovčáčková, Lenka ; Breidbach, Olaf (vedoucí práce) ; Janko, Jan (oponent) ; Šimůnek, Michal (oponent)
Ernst Haeckel (1834-1919), profesor zoologie na univerzitě v Jeně, byl nejvýznamnějším představitelem německého darwinismu a iniciátorem nového přírodovědného monistického světonázoru. Haeckel byl ovlivněn zejména Goethovými panteistickými vhledy a Darwinovou evoluční naukou a poukazoval na oduševnělost přírody, jednotu boha a světa, ducha a hmoty, anorganické a organické přírody. V první části této práce je představen Haeckelův život a dílo se zvláštním ohledem k monistickým tématům, která našla odezvu také v Čechách. Druhá část práce se týká recepce Haeckelovského monismu v českém kulturním prostředí na konci 19. a začátku 20. století. Úvodem jsou představeni čeští "před-myslitelé" monistického celostního a jednotného vztahování se ke světu, poté jsou charakterizovány tendence k vytvoření české národní vědeckosti a s tím související obecné přijetí darwinismu. Poukaz na nedostatek Darwinových a Haeckelových spisů, které byly přeloženy do češtiny, je doložen také dopisy, které přicházely Haeckelovi z Čech. Tento deficit se snažil zmírnit zejména Josef Bulova svým monisticko- kosmologickým dílem. Kritická, ale pozitivní recepce Haeckelova monismu je zřejmá ze strany biologa Theodora Nováka, profesora přírodní filosofie Emanuela Rádla nebo pozitivistického filozofa Františka Krejčího. Ruku v ruce s...
Jiný rok manažera - Nadace Vodafon
Kumstová, Lucie ; Novotná, Eliška (vedoucí práce) ; Šimůnek, Michal (oponent)
Tato práce se zabývá zkoumáním přínosnosti programu nadace Vodafone Rok ji- nak. Respektive zkoumá změny, které program vyvolal na straně účastníků a neziskových organizací a jejich dlouhodobý přínos. Věnuje se vývoji organizací dle větve managementu a větve sociologické a rozmanitosti organizací. Dále práci ma- nažera a vlivu této práce na jeho psychický stav. V praktické části je analyzován ročník 2014 za pomoci obsahových analýz, sémantické analýzy a rozhovorů. Na základě výzkumu jsou pak stanovena možná využití principů Roku jinak pro rozvoj občanských organizací a zájemců.
Koupil jsem si tričko v sekáči: spotřebitelské chování zákazníků obchodů se second-hand oblečením
Trávníčková, Monika ; Šimůnek, Michal (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza spotřebitelského chování zákazníků second hand obchodů v České republice. Práce je pojata jako replikace výzkumu second hand životního stylu mezi americkou a čínskou mládeží, jehož výsledky byly nedávno publikovány v International Journal of Consumer Studies. Výzkum je zaměřen na odhalení motivů nákupu v second hand obchodech, na odhalení možných obav a limitů ohledně nošení použitého oblečení a na prokázání vlivů sociálních skupin. Výsledkem je nalezení společných znaků spotřebitelského chování a následná profilace zákazníků second hand obchodů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   začátekpředchozí33 - 42další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
8 Šimunek, Martin
8 Šimůnek, Martin
2 Šimůnek, Michal
8 Šimůnek, Michal V.
2 Šimůnek, Milan
2 Šimůnek, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.