Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Vildová, Tereza ; Šimůnek, Michal (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Bakalářská práce se zabývá užitím digitálních technologií v marketingu. Cílem práce je popsat a zhodnotit nástroje, které využívala společnost Sephora během své vánoční kampaně pro rok 2016. V první části se práce věnuje marketingu 21. století se zaměře-ním na digitální marketing a jeho trendy, vlastnosti, cíle a nástroje. Dále práce vymezuje sociálně sítě, webové stránky a mobilní marketing. Charakterizuje jejich jednotlivé komunikační prostředky, se kterými se následně pracuje v empirické části. V empirické části se práce zabývá popisem a analýzou digitálních nástrojů, které společnost využila během konkrétní kampaně. Na konci práce jsou uvedené výhody a nevýhody jednotlivých nástrojů s navrženým souborem doporučení pro následující kampaně společnosti.
European Stock Markets Integration
Vildová, Tereza ; Princ, Michael (vedoucí práce) ; Křehlík, Tomáš (oponent)
Tato práce zkoumá integraci Evropských akciových trhů se zaměřením na vliv EU a Eurozóny. Navíc je také zkoumáno, zda je zvyšující se integrace pouze lokální trend nebo jestli se také japonský nebo americký akciový trh více integrují s těmi evropskými. Integraci pozorujeme za použití týdenních dat osmnácti evropských akciových trhů a akciových trhů Japonska a Spojených států v horizontu dvaceti let. Použitá metoda je rozšířením metody Diebolda a Yilmaze (2009) provedené Klöessnerem a Wagnerem (2012). Výsledky ukazují pozitivní efekt EU na integraci akciových trhů. Také se ukazuje, že integrace je spíše lokální, protože se dokazuje, že americký a japonský akciový trh nemají vyšší růst integrace s těmi evropskými, než oni mají mezi sebou. Nakonec výsledky ukazují, že Eurozóna nemá okamžitý pozitivní vliv na integraci akciových trhů. Klíčová slova Integrace akciových trhů, Spillovers, EU, Eurozóna, Diebold a Yilmaz E-mail autora vildova.t@email.cz E-mail vedoucího práce mp.princ@seznam.cz

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.