Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie
Nejmanová, Kristýna ; Šimůnek, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem bakalářské práce je na vybraných konkrétních případech módních blogů identifikovat a popsat marketingové nástroje, které na nich lze najít a které jsou používány v rámci české módní blogosféry. Teoretická část obsahuje informace o hlavních typech marketingu, které s tématem souvisí. Pozornost je zaměřena především na influencer marketing a product placement. Dále jsou uvedeny informace o blozích, sociálních médiích a české blogosféře. Dalším cílem práce je analyzovat vliv marketingových nástrojů na čtenáře módních blogů jakožto spotřebitelů, čehož bylo dosaženo dotazníkovým šetřením, které se zaměřovalo na vybrané rysy čtenářů v následujících oblastech: sledovanost blogů, sledování bloggerů na sociálních sítích, vliv blogů na spotřební chování jejich čtenářů a schopnost rozpoznat reklamní sdělení na blogu.
Marketingová strategie firmy Ryor
Nejmanová, Kristýna ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Jakešová, Patricia (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie české kosmetické firmy Ryor. Cílem této analýzy je určit silné a slabé stránky v marketingové strategii společnosti Ryor a zjistit, co je důvodem toho, že firma i přes omezené finanční prostředky na marketing dokáže obstát v konkurenci nadnárodních světových značek. V práci je diskutována otázka, zda Ryor praktikuje dostatečnou komunikační politiku směrem k českým ženám. Z dotazníkového šetření plyne, že značka Ryor je pro většinu českých žen známá a že firma využívá své omezené finance maximálně efektivně.

Viz též: podobná jména autorů
1 Nejmanová, Klára
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.