Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 68 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Coaching as a tool to increase the performance of employees
Fitte-Duval, Axel Fabien ; Říha, David (vedoucí práce) ; Pichanič, Mikuláš (oponent)
Společnosti se snaží udržet si své postavení na trhu a prosperovat. Přirozeně, najímání těch nejlepších lidí je nezbytné, stejně jako usnadnění zaměstnancům pracovat s využitím jejich plného potenciálu. Tato diplomová práce zkoumá vztah mezi manažerským koučinkem a výkonem zaměstnance na základě informací z rozhovorů s manažery a údajů ze vzorku 102 respondentů vícenásobné regresní analýzy a Pearson korelační analýzy za použití softwaru SPSS. Bylo zjištěno, že manažerský koučink má nepřímý dopad na výkony zaměstnanců. Tato práce poskytuje údaje o efektivitě koučování.
Komparace dvou forem podnikání se sportem
Kořínková, Alena ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Říha, David (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl porovnat dvě formy podnikání v oblasti jezdectví. Práce hledá odpověď na otázku, zda je pro podnikatele výhodnější podnikat jako živnostník, nebo ve formě občanského sdružení. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy spojené se sportem, jezdectvím, účetní závěrkou a finanční analýzou. V praktické části je vypracována finanční analýza živnostenského podnikání, která je následně převedena do modelu občanského sdružení. V práci tedy nalezneme dvě samostatné finanční analýzy s využitím horizontálních i vertikálních analýz a analýz poměrových ukazatelů. Je zde zahrnut i dopad nového občanského zákoníku na občanská sdružení.
Analýza vnímání guerillových a tradičních forem marketingové komunikace českými spotřebiteli
Pravdová, Klára ; Říha, David (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je objasnit působení marketingové komunikace na české spotřebitele a jejich vztah k firemní komunikaci, jak tradiční tak netradiční a dokázat vysokou efektivnost guerilla marketingové komunikace. V teoretické části mé práce jsou představeny specifika a nástroje tradičního komunikačního mixu a guerillové marketingové komunikace. V praktické části práce je proveden kvantitativní výzkum vnímání marketingové komunikace českými spotřebiteli a jsou zde představeny výsledky tohoto výzkumu.
Specifika osobního prodeje v bankovnictví
Sittová, Alexandra ; Říha, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na specifikaci osobního prodeje v bankovnictví a následný marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybrané bankovní instituce s bankovním poradcem. V úvodní teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy související s problematikou bankovního marketingu a osobního prodeje, a také pojmy, které úzce souvisí a ovlivňují vzájemnou komunikaci mezi klientem a bankovním poradcem. Teoretická část práce dále seznamuje čtenáře s jasnými kroky, jak správně provést marketingový výzkum. Praktická část práce odráží teoretické poznatky implementované v praxi ve vybrané bankovní instituci. K jednotlivým teoretickým pojmům jsou uvedeny příklady z praxe. Praktická část je obohacena o analýzu spokojenosti zákazníka se službami bankovního poradce. V závěru práce jsou tato zjištění vyhodnocena, interpretována a dochází k formulaci návrhů opatření plynoucích z daného výzkumu.
Specifika B2B marketingu na praktickém příkladu společnosti 3M
Javorská, Lucie ; Říha, David (vedoucí práce) ; Soukeníková, Alena (oponent)
Bakalářská práce se soustředí na oblast B2B marketingu jako celek a na jeho základní odlišnosti od marketingu na spotřebních trzích (B2C). Tyto odlišnosti jsou nadále ve své konkrétní podobě ukázány na praktickém příkladu společnosti 3M Česko, přesněji na produktové kategorii Kancelářské potřeby, kde jsou popsány postupy B2B marketingové strategie, taktiky i operativních činností.
Retro značky a jejich vliv na spotřební chování mladistvých
Mihalíčková, Veronika ; Říha, David (vedoucí práce) ; Dumbrovská, Hana (oponent)
Tato práce se věnuje retro stylu, konkrétně pak českým retro značkám. Je zde zkoumán jejich vliv na spotřební chování mladistvých. V teoretické části je definována značka jako taková, hlavně pak ale klíčový pojem retro marketing. Dále se práce věnuje obnoveným českým značkám a jsou vybrány čtyři konkrétní případy těchto značek. Ty jsou pak detailně rozebrány z jejich historické stránky i z pohledu jejich současné strategie. V praktické části je pak proveden výzkum kvalitativní metodou focus group. Výstupy z tohoto výzkumu jsou poté zanalyzovány a výsledky interpretovány. Hlavním cílem této práce je zjistit, zda mají retro značky vliv na spotřební chování mladistvých. Dalším cílem pak je také odhalení jejich konkrétních motivů pro nákup, a zda mezi ně patří i aspekty jako je historie, tradice a původ produktu.
Analýza marketingového mixu a vnímání značky společnosti Red Bull
Černý, Lukáš ; Říha, David (vedoucí práce)
Práce se zabývá analýzou marketingového mixu a značky společnosti Red Bull. V první části práce jsou popsána teoretická východiska pro marketingový mix a značku, což tvoří základ této práce. V praktické části jsou popsány jednotlivé části marketingového mixu, jejich využití a jsou zde rozdělení dle klasického marketingového mixu 4P. Práce hodnotí a analyzuje jednotlivé aktivity a následně vysvětluje dopady aktivit na vnímání značky samotnými spotřebiteli. Pomocí porovnání výzkumů provedených v letech 2013 a 2015 hodnotí dopad funkčnosti zvoleného marketingového mixu společnosti Red Bull na studenty vysokých škol v České republice.
Analýza marketingového mixu společnosti AAA auto a.s.
Slepička, Jan ; Říha, David (vedoucí práce) ; Dobiáš, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve společnosti AAA AUTO. Primárním cílem práce je analyzovat fungování jednotlivých složek marketingového mixu společnosti se zaměřením na specifika trhu s ojetými vozy. Sekundárním cílem je podrobit tuto analýzu dotazníkovému šetření mezi zákazníky. Práce je rozdělena na úvod, teoreticko-metodologickou část, praktickou část a závěr. Teoretická část práce zpracovává formou literární rešerše problematiku marketingu, marketingového mixu a marketingového výzkumu. V praktické části je představena společnost AAA AUTO a aplikovány dílčí složky marketingového mixu. Zvláštní důraz je kladen na trhu s ojetými vozy a jeho odlišnosti. Součástí práce je vyhodnocení dotazníkového šetření mezi zákazníky. V závěru práce jsou shrnuty získané poznatky a uvedeny návrhy na možné zlepšení jednotlivých složek.
Podnikatelský plán - půjčovna a prodejna videoher -
Trval, Jan ; Slunčík, Peter (vedoucí práce) ; Říha, David (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit podnikatelský plán, který by byl atraktivní, reálně uplatnitelný v podmínkách českého trhu a investičně výhodný s přiměřenou dobou návratnosti. Moje práce je rozdělena do dvou celků na část teoretickou a část praktickou. V první části se zaměřuji na vysvětlení pojmů spojených s podnikáním obecně a konkretizováním na podmínky v České republice, právní formy podnikání, strukturu a náležitosti podnikatelského plánu a informace o trhu s videohrami. V praktické části je již obsažen samotný podnikatelský plán konkrétního podniku s informacemi o finančních prostředcích, strategii, marketingovém plánu a SWOT analýze. Závěr práce se věnuje shrnutí celého záměru a přílohám, které obsahují informace, z nichž jsem v některých částech dokumentu vycházel.
Návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu na trh
Mejzlík, Tomáš ; Říha, David (vedoucí práce) ; Procházka, Lukáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá uvedením nového produktu na trh z pohledu marketingu se zaměřením na marketingový mix. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická přibližuje základní způsoby marketingového výzkumu a definuje pojmy související se strategickým a taktickým marketingem. Praktická část implementuje poznatky z teoretické části na konkrétní produkt. Cílem této práce je na základě výzkumu zvolit daný cílový segment, určit jeho pozici a následně na ni implementovat celý marketingový mix. Výstupem práce je tedy přesně vydefinovat produkt v širší rovině. Návrh distribuční a cenové strategii a poté za vydefinovaný rozpočet sestavit komunikační mix.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 68 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Riha, David
3 ŘÍHA, David Michal
2 Říha, Daniel
3 Říha, David Michal
3 Říha, Dušan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.