Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,152 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza realitního trhu s byty
Rathouzská, Bronislava ; Bejšovec, Jaroslav (oponent) ; Staněk, Roman (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou realitního trhu v České republice s důrazem na Jihomoravský kraj. V teoretické části jsou popsány jednotlivé trhy s nemovitostmi, především trh s byty, a to jak v rámci celé České republiky, tak v Jihomoravském kraji. V teoretické části jsou popsány základní pojmy, které jsou následně aplikovány v praktické části. Ta se skládá ze tří částí. Nejprve je stanovena cena obvyklá rodinného domu, následně je popsán modelový příklad financování tohoto domu a nakonec je provedena analýza vývoje cen rodinných domů v Jihomoravském kraji v porovnání s dalšími faktory.
Metody opotřebení staveb a jejich použitelnost v praxi
Peřina, Josef ; Bejšovec, Jaroslav (oponent) ; Staněk, Roman (vedoucí práce)
Diplomová práce je souhrnem popisujícím, jaký vztah mají různé metody stanovení opotřebení u nemovitostí k odhadu ceně tržní a k ceně zjištěné dle platného zákona č. 151/1997 Sb. o oceňování. Podkladem pro srovnání byly vybrány tři rodinné domy rozdílného stáří tak, aby byly zachyceny vztahy jednotlivých metod a cen v různých stádiích životnosti zmíněných domů. Ke zmíněným cenám (tržní, zjištěná) jsou srovnány všechny dílčí výsledky z různých metod stanovení opotřebení u jednotlivých rodinných domů. Rodinné domy byly oceňovány dle zákona o oceňování a jeho příslušné prováděcí vyhlášky č. 3/2008 Sb. Odhady tržních cen byly provedeny dle aktuálního stavu na trhu s nemovitostmi dle příslušné polohy posuzované nemovitosti.
Zavedení Chytré izolace® na evropský trh
Packová, Klára ; Zlatníček, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením efektivnosti použitých marketingových nástrojů společnosti LIKO-S, a. s. pro zavedení nového produktu do České republiky. Zároveň se práce zabývá návrhem marketingových strategií pro další distribuci Chytré izolace®, především pro distribuci do Rakouska.
Stanovení hodnoty projektu pro navýšení nemovitého majetku
Novotná, Eva ; Vítková, Eva (oponent) ; Puchýř, Bohumil (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší hodnotu kulturní nemovité památky. Prostředkem bude zvládnutí problematiky oceňování nemovitých věcí s návazností na fáze životního cyklu stavby a její historickou hodnotu. Pro ověření získaných teoretických poznatků bude vypracována případová studie, kde se stanoví hodnota kulturní památky.
Cena stavebního díla z hlediska investora
Chalupová, Hana ; Comorek,, Martin (oponent) ; Marková, Leonora (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je sestavení optimální ceny stavebního díla z hlediska investora. Sestavení ceny pro stavbu rodinného domu zohledněním nákladů vznikajících při jeho užívání. Z rozpočtu byly vybrány dva funkční díly, ke kterým bylo vytvořeno alternativní řešení s posouzením výše ceny a nákladů životního cyklu. Závěrem byla stanovena optimální varianta materiálů a byla sestavena cena.
Vliv provedení zateplení stavby pro rodinou rekreaci na výdaje spojené s jejím provozem
Hanyk, Tomáš ; Hrdlička, Tomáš (oponent) ; Čech, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vlivem provedení tepelné izolace rekreačního objektu na náklady spojené s užíváním této nemovitosti. Teoretická část práce se zaměřuje na popis zateplovacích materiálů, druhy zateplovacích systémů a tvorbu cen ve stavebnictví. V praktické části jsou navržena řešení tepelné izolace objektu v obci Pernink v Karlovarském kraji. Je stanovena kalkulace nákladů na provedení stavebních prací a vypočtena prostá návratnost investice a úspora budoucích nákladů spojených s užíváním stavby.
Sběrnicové elektroinstalační systémy pro komplexní řízení budov
Mokrý, Lukáš ; Macháček, Jan (oponent) ; Bátora, Branislav (vedoucí práce)
Cílem mé práce je prozkoumat současné možnosti sběrnicových elektroinstalačních systémů pro komplexní řízení budov, především jejich energetickou a ekonomickou bilanci. Zjednodušeně je můžeme nazývat inteligentní elektroinstalace. Bude se jednat o dva systémy od firmy INELS a ABB. Tyto systémy obsahují funkční prvky, především moduly a ovladače. S použitím dalších materiálů vytvořím panel, na kterém budou prvky nainstalovány a poté elektricky propojeny. Systémy bude potřeba uvést do provozu a za pomoci jejich softwarů je naprogramovat. Dále bude následovat měření veličin při různých stavech systému a měření spotřeby, což je jeden z hlavních cílů práce. K tomuto měření budou použity dva měřící přístroje. Samotná práce bude obsahovat teoretický rozbor systémů, jejich popis, využití, způsob fungování a hlavní výhody a nevýhody. Dále zde budou popsány jednotlivé prvky a celý proces práce v laboratoři a měření. Z výsledků bude sestaveno celkové hodnocení a srovnání systémů z různých hledisek, včetně cenového.
Marketingový mix nové pobočky společnosti Fabricland
Směřičková, Michaela ; Wolfová, Kateřina (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce marketingový mix nové pobočky společnosti Fabricland je analýza současného stavu marketingového mixu vybraného podniku a sestavení doporučení pro její vylepšení. Teoretické východisko se zaměřuje na vymezení teoretických poznatků marketingu. Druhá část je věnována analýze současného stavu ve společnosti. V poslední části budou poskytnuty návrhy pro optimalizaci marketingového mixu společnosti.
The Application of Fuzzy Logic for Rating of Suppliers for the Firm
Olšová, Renata ; Doskočil, Radek (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
The aim of the diploma thesis is to propose an appropriate method how to appraise suppliers of aviation models and accessories of a Dutch company called Aviation Megastore. The company has already existed on the market for more than 25 years and has more than 170 suppliers all over the world. Therefore, there is a need to evaluate individual producers and distributors and consider their development over the years, or if it is necessary to finish cooperation with unreliable suppliers. For the supplier rating, MS Excel and MATLAB will be used.
Marketingový mix společnosti Beghelli - Elplast, a.s.
Bonomová, Nella ; Hrazdira, Radek (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti Beghelli-Elplast, a.s. Teoretická část je zaměřena na teoretická východiska a poznatky marketingového mixu s konkrétním zaměřením na zákazníky. Praktická část obsahuje rozbor a zhodnocení již stávajícího marketingového mixu. V závěru práce jsou navrhnuta řešení pro zlepšení a inovování již zavedeného marketingového mixu, který povede nejen k nalezení nových potencionálních a věrných zákazníku ale především k posílení jména společnosti a tvorbě zisku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,152 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.