Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 394 záznamů.  začátekpředchozí287 - 296dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza propagace České republiky jako atraktivní turistické destinace
Žurmanová, Veronika ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice propagace České republiky jakožto destinace cestovního ruchu a zaměřuje se na vybrané marketingové aktivity České centrály cestovního ruchu - CzechTourism. První část práce v obecné rovině vymezuje marketing destinace a přibližuje činnosti národních turistických organizací. Druhá část charakterizuje příjezdový cestovní ruch České republiky a seznamuje s potenciálem destinace Česká republika, národními produkty cestovního ruchu a marketingovými nástroji České centrály cestovního ruchu. Třetí část představuje vybrané marketingové činnosti agentury CzechTourism. Závěrečná kapitola obsahuje SWOT analýzu propagace České republiky a návrhy pro budoucí kampaně.
Marketing leteckých společností
Krejčiřík, Daniel ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Práce má analyzovat letecké odvětví z pohledu ekonomického, kdy hlavním tématem budou rozdíly mezi klasickými dopravci a dopravci nízkonákladovými. Důležitý bude rozbor marketingového mixu, kde jsou hlavní částí v letecké dopravě nepochybně produkt a cena. Výsledkem bude produktové portfolio, které shrne všechny zjištěné informace do jedné přehledné tabulky.
Extenze značky
Nováková, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Cílem této diplomové práce je objasnit problematiku a významnost asociačního přemostění mezi mateřskou značkou a její extenzí. Pomocí analýzy sekundárních i primárních dat a s využitím metodiky volných asociací je postupně zkoumáno pět značek (Michelin, Cosmopolitan, Duracell, BIC a Aquila) a jejich zajímavé extenze. V rámci analýzy je kladen důraz na dominanci asociací, jejich vnitřní význam a souvislost asociací rozšířené a mateřské značky. V návaznosti na zjištěná úzká místa jednotlivých značek jsou v závěru stanovena doporučení týkající se vnitřního významu asociací, skrytého významu kategorie, umělosti asociací, falešného úspěchu extenze a minoritního významu produktových kategorií.
Ekonomické a právní aspekty značky
Kazdová, Hana ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se věnuje obchodním značkám se zaměřením na jejich oceňování. Práce postupně v kapitolách navazujících na úvodní teoreticko-metodologickou část naplňuje své tři hlavní cíle. Prvním z cílů je analyzovat právní ochranu obchodních značek v České republice. Provedená analýza ukazuje, že jsou u nás chráněny všechny typy obchodních značek, a to především čtyřmi instituty soukromého práva - ochrannými známkami, obchodní firmou, ochranou osobnosti a nekalou soutěží. Dalšími cíli práce je ocenit dvě dnes již nepoužívané značky Enron a WorldCom k roku 2000 a navrhnout způsob zachycení poklesu jejich ekonomické hodnoty v dalších letech. Obě značky jsou oceněny metodou licenční analogie a je zjištěno, že měly ve své době velmi vysokou hodnotu. Práce dále navrhuje uplatnění míry úmrtnosti obyvatelstva k zachycení poklesu hodnoty značek po ukončení jejich používání a zobrazuje pokles hodnoty značek Enron a WorldCom do roku 2025.
Marketing a problematika ochrany osobních údajů
Kolandová, Kristýna ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Cílem této práce je uvést, charakterizovat a zhodnotit postupy a etapy při vytváření legislativy v oblasti ochrany osobních údajů na poli mezinárodní spolupráce a přiblížení problematiky ochrany osobních údajů v marketingu. Tato bakalářská práce je rozdělena do pěti tematických rovin. První rovinou je nastínění vývoje mezinárodní spolupráce po vstupu ČR do Evropské unie a analýza postupů při předávání osobních údajů mezi jednotlivými zeměmi. Druhá rovina popisuje průběh Konference evropských komisařů ochrany dat a soukromí. Třetí rovina popisuje problematiku ochrany osobních údajů v oblasti Marketingu. Čtvrtá rovina představuje následky zneužití osobních údajů a přehled sankcí, které s sebou nese porušení a nedodržování daných pravidel či případné zneužití osobních údajů. Pátá rovina představuje poznatky z praxe. V závěru této práce shrnuji současné problémy a nedostatky v rámci mezinárodní spolupráce Úřadu pro ochranu osobních údajů a přínos mezinárodní spolupráce mezi jednotlivými zeměmi.
Marketing obchodních řetězců
Rozsypalová, Monika ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Mrazek, Milan (oponent)
Trh maloobchodních řetězců v České republice zaznamenal v posledních dvaceti letech nebývalý růst. Na našem území se objevila řada maloobchodních společností, která podstatně změnila stávající prodejní síť a nákupní chování Čechů. Práce je rozdělena do 3 částí. První část se týká teoretického popisu základních pojmů souvisejících s obchodem a retail marketingem. Dále je zde shrnut historický vývoj maloobchodu v ČR a vývoj diskontních prodejen v zahraničí. Druhá část je věnována českému maloobchodnímu trhu a analýze vybraných maloobchodních řetězců, jejich marketingových aktivit a klíčových ekonomických ukazatelů. Třetí část zahrnuje vlastní dotazníkové šetření a průzkum in-store komunikace v oblasti pečiva v maloobchodních jednotkách v Příbrami. Práce je zakončena zhodnocením a ověřením hypotéz.
Marketing ekologických firem
Nováková, Pavla ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Králík, Tomáš (oponent)
Cílem práce bylo zmapovat a zhodnotit marketing ekologických firem v zahraničí i v České republice a na základě některých základních charakteristik zhodnotit ekonomickou výhodnost tohoto podnikání a jeho další perspektivy. Práce se zaměřuje na zmapování produktů, které jsou k dostání na trhu a zároveň na možnosti spotřebitele, který se v těchto produktech musí zorientovat a zvolit si vyhovující produkt podle svých nároků. Práce se zaměřuje na některé společnosti z oblasti energetiky, které se často vyskytují na čelních pozicích žebříčků ekologických firem. Na základě vlastních zkušeností je hodnocena ekologická činnost v oddělení operativního leasingu ve společnosti ČSOB Leasing a.s.
Nové trendy v internetovém marketingu
Urbanová, Denisa ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Halířová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se bude zabývat možnostmi využití nejnovějších trendů a nástrojů internetového marketingu v komunikačních aktivitách veřejnoprávní instituce Český rozhlas. Tato práce se bude nejprve zabývat současnými trendy v internetovém marketingu v obecném slova smyslu. Její pozornosti neujdou pojmy související s dynamickým vývojem internetových aplikací jako jsou nová média, sociální sítě, virtuální komunity aj.. a jejich využití pro marketingovou komunikaci. V další části práce bude provedena podrobná analýza a zhodnocení míry využití výše uvedených nástrojů k propagaci a distribuci produktů veřejnoprávní rozhlasové stanice ČRo. Cílem této práce je na základě pečlivě provedené analýzy zhodnotit současné aktivity Českého rozhlasu na úrovni internetového marketingu, případně odhalit jejich rezervy a podat návrh na možná zlepšení či rozšíření těchto aktivit.
hodnocení marketingových manažerů
Burenkova, Ksenia ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Valenčík, Radim (oponent)
Práce se zabývá možnostmi hodnocení manažerů s důrazem na aktuální a budoucí podmínky fungování podniků a jejich řídících pracovníků. Středem pozornosti je marketingový manažer a jeho útvar. Velká pozornost je věnována dopadu světové ekonomické krize na organizace a management a úloze marketingových aktivit v boji s krizí. Hodnocení marketingových manažerů ze strany zaměstnavatelů přibližuje analýza pracovních nabídek pozice Marketingový manažer na internetu. Poskytuje přehled o požadavcích na uchazeče o tuto pozici a také podmínkách, které jsou nabízeny ze strany podniků. Závěrem jsou formulována základní doporučení, kterými by se měl řídit každý, kdo se chce v budoucnosti stát dobrým marketingovým manažerem.
Analýza elektronického obchodu a realizace vybraných opatrení
Kulich, Petr ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Cílem této práce je navržení sady opatření, jejichž realizace by měla vést ke zvýšení úspěšnosti elektronického obchodu společnosti EuroCup Agency s.r.o. Dále pak vytvoření harmonogramu jejich realizace, stanovení cílů celkové realizace a uvedení opatření patřících do první etapy přímo do praxe. Práce se pro splnění zmíněných cílů opírá zejména o uvedení komplexního teoretického přehledu možností pro zvýšení úspěšnosti elektronických obchodů a o rozsáhlou analýzu sledovaného elektronického obchodu. Tato analýza se zaměřuje na trh společnosti, cílové segmenty a konkurenci, prodeje společnosti, offline konverzní poměr, statistiky získané pomocí nástroje Google Analytics a použitelnost elektronického obchodu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 394 záznamů.   začátekpředchozí287 - 296dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.