Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
hodnocení marketingových manažerů
Burenkova, Ksenia ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Valenčík, Radim (oponent)
Práce se zabývá možnostmi hodnocení manažerů s důrazem na aktuální a budoucí podmínky fungování podniků a jejich řídících pracovníků. Středem pozornosti je marketingový manažer a jeho útvar. Velká pozornost je věnována dopadu světové ekonomické krize na organizace a management a úloze marketingových aktivit v boji s krizí. Hodnocení marketingových manažerů ze strany zaměstnavatelů přibližuje analýza pracovních nabídek pozice Marketingový manažer na internetu. Poskytuje přehled o požadavcích na uchazeče o tuto pozici a také podmínkách, které jsou nabízeny ze strany podniků. Závěrem jsou formulována základní doporučení, kterými by se měl řídit každý, kdo se chce v budoucnosti stát dobrým marketingovým manažerem.
Změny dopravní infrastruktury Moskvy po pádu Sovětského Svazu
Burenkova, Ksenia ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Práce popisuje změny dopravní infrastruktury hlavního města Ruské Federace po pádu SSSR a problémy, se kterými se dopravní systém potýkal. Zároveň nastíňuje možné perspektivy rozvoje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.