Název:
hodnocení marketingových manažerů
Překlad názvu:
Marketing manager evaluation
Autoři:
Burenkova, Ksenia ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Valenčík, Radim (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá možnostmi hodnocení manažerů s důrazem na aktuální a budoucí podmínky fungování podniků a jejich řídících pracovníků. Středem pozornosti je marketingový manažer a jeho útvar. Velká pozornost je věnována dopadu světové ekonomické krize na organizace a management a úloze marketingových aktivit v boji s krizí. Hodnocení marketingových manažerů ze strany zaměstnavatelů přibližuje analýza pracovních nabídek pozice Marketingový manažer na internetu. Poskytuje přehled o požadavcích na uchazeče o tuto pozici a také podmínkách, které jsou nabízeny ze strany podniků. Závěrem jsou formulována základní doporučení, kterými by se měl řídit každý, kdo se chce v budoucnosti stát dobrým marketingovým manažerem.This work aims to investigate the possibilities of evaluation of managers with an emphasis on current and future conditions of business units and management. The focus is the marketing manager and his department. Significant attention is paid to the impact of the global economic crisis on the organization and management and the role of marketing activities when dealing with the crisis. Analysis of job offers for marketing manager on the Internet gives an opportunity to understand evaluation of marketing managers by employers. Provides an overview of the requirements for applicants for this position and conditions, which are offered by companies. Finally, the basic recommendations are formulated, which should guide anyone who wants to become a good marketing manager in future.
Klíčová slova:
360 stupňová zpětná vazba; Behaviorální interview; Benefity; Dopad krize; Krizové řízení; Manažerská ocenění; Manažerské žebříčky; Nabídky práce; Psychodiagnostické testy; 360 degree feedback; Behavioral interview; Benefits; Crisis management; Impact of crisis; Job offers; Managerial awards; Psychodiagnostic tests; Ratings of managers
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24598