Název:
Nové trendy v internetovém marketingu
Překlad názvu:
New Trends in Internet Marketing
Autoři:
Urbanová, Denisa ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Halířová, Jana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se bude zabývat možnostmi využití nejnovějších trendů a nástrojů internetového marketingu v komunikačních aktivitách veřejnoprávní instituce Český rozhlas. Tato práce se bude nejprve zabývat současnými trendy v internetovém marketingu v obecném slova smyslu. Její pozornosti neujdou pojmy související s dynamickým vývojem internetových aplikací jako jsou nová média, sociální sítě, virtuální komunity aj.. a jejich využití pro marketingovou komunikaci. V další části práce bude provedena podrobná analýza a zhodnocení míry využití výše uvedených nástrojů k propagaci a distribuci produktů veřejnoprávní rozhlasové stanice ČRo. Cílem této práce je na základě pečlivě provedené analýzy zhodnotit současné aktivity Českého rozhlasu na úrovni internetového marketingu, případně odhalit jejich rezervy a podat návrh na možná zlepšení či rozšíření těchto aktivit.This diploma thesis concerns the possible ways of use of internet marketing trends and tools in Czech Radio communication activities. In the first step, the thesis will analyse the internet marketing trends in general with regard to the dynamic evolution in the field of internet applications. A special attention will be applied to such terms as new media, social networks and virtual communitites and its use in the field of marketing communications. The theoretical part will be followed by detailed analysis and evaluation of the possible ways of use of these communication tools for the purpose of Czech radio contents promotion and distribution. The aim of this study is to evaluate Czech radio current on-line communication activities with regard to actual internet marketing trends, reveal possible weaknesses and suggest ways of improvement.
Klíčová slova:
internet; marketing; sociální sítě; internet; marketing; social networks
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25104