Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  předchozí9 - 18další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Bessenyey, Viktorija ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Seko, Martin (oponent)
Tato práce se věnuje firemní marketingové komunikaci, prostředkům, které využívá k zasažení svých cílových skupin. V teoretické části jsou zkoumány nejdůležitější aspekty firemní komunikace, zejména pak komunikace firmy skrze jednotný vizuální firemní styl. V praktické části se pak tyto poznatky aplikují na konkrétní firmu, kde je popsán její současný styl vizuální komunikace a následně navržen její redesign a zpracován v grafickém programu.
Vizuální styly filmových festivalů
Terekhova, Margarita ; Bubeníček, Jan (vedoucí práce) ; Phung, Hyu Nghia (oponent)
Zaměřením teto bakalářské práce je předvést filmové festivaly probíhající v České republice a prozkoumat jejích vizuální styl za posledních 3 až 5 let. Cílem bude nejen vytvořit rozsáhlou přehlídku grafických a audiovizuálních výstupů jednotlivých akcí, ale i pochopit, na jakém vizuálním stylu jsou založeny, jaké využívají grafické prvky, techniky, pravidla kompozice. Dalším cílem této práce je na základě získaných poznatků vytvořit nový jednotný vizuální styl festivalu krátkých studentských filmů oboru Multimédia v ekonomické praxi na VŠE, Multifest. V teoretické části jsou popsány základní terminy, které s tímto tématem souvisí, a důvody, proč je v současné době vizuální identita důležitá. V teto části je také uveden historický přehled českých festivalových a filmových plakátů. V analytické části se zkoumá vizuální styl současných filmových festivalů v České republice, se zaměřením mimo jiné na malé studentské festivaly českých vysokých škol. Pomocí popisu a obrazového doprovodu se tak vytváří přehled evolice a trendů grafického designu v teto oblasti. Praktická část se soustředí na tvorbu nového sjednoceného vizuálního stylu festivalu Multifest. V této části jsou kompletně popsány jednotlivé kroky při vypracovávání nového vizuálního stylu festivalu, od stanovení cílů přes zkoumání cílových skupin a návrhy, až k finální tvorbě všech potřebných grafických a audiovizuálních výstupů.
Vytvoření osobního vizualního stylu grafického designera-letteristy
Ulyanova, Elizaveta ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Phung, Hyu Nghia (oponent)
V této práci jsem se zaměřila na problematiku osobního vizuálního stylu. Cílem moje práce je návrh takového stylu pro sebe jako designera-letteristy. V úvodu bakalářské práce je popsána důležitost osobního vizuálního stylu u jednotlivců, pracujících samostatně. V teoretické části jsou charakterizovány a odlišeny pojmy firemní a osobní styl. Následně byly aplikovány dosažené znalosti. Praktická část je rozdělená do jednotlivých podkapitol, ve kterých je důkladně popsán proces tvorby loga pro designera-letteristu, vizitek, layoutu vlastního webu (desktopové i mobilní verze) a resumé. Popsala jsem detailně model tvorby osobního vizuálního stylu, který bude užitečným podkladem pro jednotlivce na volné noze. Za hlavní výsledek svojí práce považuju to, že jsem si vytvořila osobní vizuální styl pro sebe, jako designera-letteristu, což je nezbytné pro dosažení lepších výsledků v mé profesionální činnosti.
Vizuální styl nové značky fotoalb a její vstup na trh
Bašníková, Adéla ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Phung, Hyu Nghia (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je návrh vizuálního stylu nové značky fotoalb. Hlavním cílem je objasnit z teoretického hlediska význam tvorby jednotné firemní identity a vizuálního stylu, který pomůže značce získat si svou pozici na trhu. Praktická část je věnována představení nové značky fotoalb, pro kterou je navržen jednotný a funkční vizuální styl respektující poznatky z teoretické části. Dále jsou na základě analýzy konkurence a definování cílové skupiny zmíněny možnosti její propagace v souvislosti s jejím uvedením na trh.
Firemní identita kulturních institucí
Rálek, Jakub ; SULŽENKO, Jiří (vedoucí práce) ; SVOBODOVÁ, Doubravka (oponent)
Tato práce zkoumá problematiku vztahu a aplikace firemní identity v kulturním prostředí. Rozebírá klíčové pojmy grafický design, firemní image, firemní kultura, firemní komunikace, firemní produkt, cílová skupina, symbol, brand, vize, mise a další. Je rozdělena do tří částí – první část obsahujícící definice, druhá část obsahující rozbor případových studií – dvou divadel (Divadla Na zábradlí a Divadla Josefa Kajetána Tyla) – a třetí část, která spojuje dvě předchozí v nastínění procesu budování vlastní identity. Poslední část se zaměřuje zejména na práci s vizuálním stylem. Práce zdůrazňuje nezbytnost a smysl profesionálního marketingového přístupu k dosažení rostoucí hodnoty značky a obecného stabilního růstu jakékoliv kulturní společnosti.
Nadace Krtek
Kvardová, Klára ; Doležal, Ondřej (oponent) ; Kögler, Žaneta (vedoucí práce)
Výstupem mého bakalářského projektu je návrh vizuálního stylu Nadace dětské onkologie KRTEK. Obsahuje logo, vizitky, propagační karty, brožuru pro sponzory, návrh webu a internetovou kampaň založenou na videospotech. Mým cílem bylo zaměřit se na propagaci a navrhnout strategii, jak prezentovat její činnost. Vizuální styl vychází z dětské hravosti a především z osobního a pozitivního přístupu nadace, což je v těchto životních situacích důležitý.
Vlastní značka papírenských výrobků
Hikadová, Kateřina ; Kopečková, Veronika (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci jsem se věnovala tvorbě vlastní papírenské značky s názvem Papíři. Jedná se o malé experimentální papírnictví, které vzniká jako alternativa k běžné papírenské produkci. Na poli knižní vazby se snažím o inovaci v různých typech knižní vazby. Aby se zachovala vysoká kvalita výrobků, jsou vyráběny částečně ručně v menším nákladu z kvalitních materiálů a jsou na nich užity moje vlastní knihvazačské postupy. Součástí bakalářské práce je vytvoření vizuálního stylu značky Papíři, návrh loga, webových stránek s internetovým obchodem, ukázky produktů a propagační kanály.
Vizuální styl kanoistických závodů v Týně nad Vltavou
Šafářová, Gabriela ; Marešová, Věra (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Zaměřila jsem se na výtvarné řešení informačních a propagačních materiálů kanoistického světového poháru v maratonu v Týně nad Vltavou. Soustředila jsem se zejména na nedostatky stávajícího vizuálního stylu a navrhla nová řešení. Stěžejní je návrh nového loga a jeho modifikací, které se bude dát používat v lehké obměně i v příštích ročnících. Výtvarné motivy vychází z konkrétních předmětů, materiálů a jevů (struktura lamina, pohyb pádla) jsou zjednodušené téměř do abstraktních forem.
Vizuální styl ZŠ a MŠ Brno
Kapounková, Andrea ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Seko, Martin (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o vizuálním stylu Základní školy a Mateřské školy Brno, Blažkova 9, příspěvkové organizace s hlavním důrazem na její logo. Předmětem práce je dále zkoumání podoby firemní identity, firemní kultury, image a firemního designu z hlediska grafické teorie a srovnání firemních značek základních škol stejné i odlišné lokalizace napříč republikou. K vypracování byl proveden monitoring různých základních škol a jejich firemních značek i s jejich aplikacemi. Práce v závěrečné části představuje autorčin návrh grafického manuálu, který by zmíněná základní škola měla začít využívat pro prezentační účely od školního roku 2016/2017.
Motion design v komunikaci televizních stanic
Menda, Jakub ; Krist, Antonín (vedoucí práce) ; Orlová, Lenka (oponent)
Cílem této práce je zmapovat různé způsoby využití motion designu v komunikaci televizních stanic a popsat specifika tvorby jejich firemních identit. Teoretická část nastiňuje problematiku firemní identity a komunikace prostřednictvím masových médií. Zaměřena je na pojem motion design, a to především v kontextu komunikace televizních stanic. Praktická část analyzuje přístupy a celkové procesy tvorby vizuální identity stanice, a to na třech konkrétních případech: Prima Cool, ČT Art a O2 Sport. Hlavním tématem jsou postupy práce kreativních studií, ty jsou samozřejmě uvedeny v patřičném kontextu vývoje televize, její značky a komunikace. Praktická část je založena na konzultacích s autory těchto vizuálních identit. Postupy jsou následně srovnány a zhodnoceny ve shrnutí a závěru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   předchozí9 - 18další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.