Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Bessenyey, Viktorija ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Seko, Martin (oponent)
Tato práce se věnuje firemní marketingové komunikaci, prostředkům, které využívá k zasažení svých cílových skupin. V teoretické části jsou zkoumány nejdůležitější aspekty firemní komunikace, zejména pak komunikace firmy skrze jednotný vizuální firemní styl. V praktické části se pak tyto poznatky aplikují na konkrétní firmu, kde je popsán její současný styl vizuální komunikace a následně navržen její redesign a zpracován v grafickém programu.
Mediální propagace kulturní události na příkladu festivalu Jeden Svět 2013
Bessenyey, Viktorija ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Tato práce se zabývá mediální propagací určité kulturní události a je rozdělena na dvě části - teoretickou a analytickou. V teoretické části práce jsou definovány hlavní pojmy související s problematikou, popsány různé marketingové a propagační nástroje, značná část práce se věnuje rozboru médií, vlivům, které na ně působí a fungování mediálního trhu. V analytické části se potom zabývá konkrétním případem mediální propagace a analýze její výstupů - kvalitativní analýze tiskových zpráv a jejich ohlasů a kvantitativní analýze zmínek o události v médiích. V závěru jsou tyto výstupy zhodnoceny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.