Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 73 záznamů.  začátekpředchozí64 - 73  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza možností plateb v českých internetových obchodech
Pelc, Milan ; Brixí, Radim (vedoucí práce) ; Matuštík, Ondřej (oponent)
Cílem této práce je zjištění užívání platebních instrumentů při nákupu v českých internetových obchodech. Práce se zabývá e-komerce jako druhem obchodování a jeho rozdělení. V další části popisuje druhy platebních instrumentů při nákupu přes internet. Tyto instrumenty jsou porovnány mezi sebou a je určen nejlepší instrument pro on-line placení. Analytická část práce se zabývá výzkumem užívání těchto instrumentů veřejností.
Úloha internetu jako média v komerčních komunikacích
Myšková, Alena ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Práce analyzuje vliv internetu na současný marketing v ČR. Teoretická část charakterizuje stručně marketingový mix a marketingové a komerční komunikace. Zaměřuje se zejména na on-line komunikace a popisuje oblast e-komerce. Jsou zde rovněž zmíněny výhody a nevýhody využití internetu jako interaktivního média. Tato část také zahrnuje popis českých internetových uživatelů a vztahu českých firem k on-line komunikacím. Praktickou část tvoří popis kanálů B2B a B2C, jejich výhody a současná situace v ČR. V této části jsou představeny dvě společnosti a jejich internetové strategie jsou podrobeny analýze. Zvláštní pozornost je věnována systémům elektronické výměny dat a provozu e-shopu. Praktická část rovněž přináší návrhy, jak zlepšit internetovou kampaň obou firem.
Obchodování na internetových aukcích
Obůrková, Markéta ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Diplomová práce s názvem Obchodování na internetových aukcích se zabývá analýzou a srovnáním významných zahraničních a českých internetových aukcí. Předmětem zkoumání jsou nejen aukce významné z hlediska počtu uživatelů, ale i ty, které vynikají nad ostatními zajímavým obchodním řešením nebo inovativním myšlením. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola s názvem Vznik a rozvoj e-komerce popisuje nejdůležitější události a mezníky významné pro rozvoj e-komerce a následný vznik internetových aukcí. Druhá kapitola se již konkrétně věnuje analýze a srovnání zahraničních internetových aukcí. Třetí kapitola svoji pozornost upírá na české aukční servery, včetně právních aspektů, které jsou s aukčním obchodováním spojené. Práce je zakončena závěry a zhodnocením dosažení vytčeného cíle práce.
Obchodně ekonomické srovnání on-line a tradičního sázení
Rafajlovič, Konštantín ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Orlovská, Agáta (oponent)
Tato práce je zaměřena na srovnání tradičního a online sázení. Charakteristické pro sázení je i zainteresovanost ze strany státu kvůli jeho specifickým aspektům. Těmi jsou například možné negativní sociální dopady, ekonomický prospěch pro stát či praní špinavých peněz. V práci proto srovnávám legislativní úpravu a ekonomická specifika jednotlivých forem, ale zároveň je věnována pozornost i oblasti internetu, e-komerce a jak se sázení rozšířilo v online prostředí.
Provozování internetového obchodu v ČR
Soukup, Milan ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Bardún, Adam (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje provozování internetového obchodu v České republice. Internetový obchod je fenomén posledních let, který změnil nákupní chování spotřebitelů. Ti tak mohou nakupovat v kteroukoli denní nebo noční hodinu v obchodech po celém světě. V první části své práce uvádím teoretická východiska a základní principy, ze kterých internetové obchodování vychází, jeho přínosy, rizika a možná omezení. Dále pak hodnotím současný stav internetového obchodování v České republice a předpoklady pro jeho další rozvoj. Ve druhé částí své práce se věnuji činnostem, které internetovým obchodováním prostupují a jsou jeho nedílnou součástí. Patří sem reklamní systémy, výběr aplikačního řešení, platební systémy, marketingové kampaně nebo distribuce zboží. Pro každou z těchto oblastí provádím srovnání a doporučení pro daný typ obchodu. Cílem práce je vytvořit s využitím vlastních zkušeností komplexní příručku pro provozování internetového obchodu.
Marketing ve vyhledávačích
Korbel, Vladimír ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Pecl, Roman (oponent)
Cílem práce je přinést ucelený pohled na problematiku marketingu ve vyhledávačích v kontextu internetového marketingu a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá třemi základními tématy. Optimalizace pro vyhledávače, internetová reklama a služby Google na podporu internetového marketingu. Praktická část je analýza přístupnosti, SEO analýza a marketingová analýza webových stránek jazykové školy Tandem. Cílem praktické části je analyzovat současný stav a navrhnout řešení, jak přivést více návštěvníků na web jazykové školy Tandem jak z placených, tak neplacených kanálů. Přínosem práce je kritické zhodnocení současného stavu webové prezentace jazykové školy Tandem a návrh ke zlepšení, aplikace teoretických poznatků z první části práce na praktickou situaci webu jazykové školy Tandem.
Analýza a možnosti zvýšení konverzního poměru elektronického obchodu prohifi.cz
Riegerová, Kamila ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Pavlíček, Antonín (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřená na ukazatel úspěšnosti internetových obchodů a jeho vyhodnocování, konverzní poměr. Teoretická část přibližuje konverze jako takové, konverzní poměr, kroky obecně vedoucí k jeho zvýšení a také jeden z mnoha nástrojů, kterým lze konverzní poměr měřit. V aplikační části je analyzován konkrétní elektronický obchod prohifi.cz.
Analýza využití Internetu se zaměřením na konkrétní malou firmu
Jurek, Martin ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Havelková, Michaela (oponent)
V práci je uveden obecný úvod do problematiky malých a středních podniků v České republice a informačních systémů. Stěžejními tématy teoretické části jsou Internet a elektronické podnikání. Praktická část je věnována analýze využití Internetu a nejvohodnějšímu uplatnění informačního systému pro hotel Jelínkova vila. Cílem analýzy aplikace Internetu je v první řadě zvýšení ekonomického prospěchu, druhotně podpora image a prestiže.
Marketingová strategie elektronického obchodu na trhu software
Klega, Ondřej ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Kasan, Ondřej (oponent)
Cílem práce je vypracování ucelené strategické koncepce v oblasti e-komerce, která je dále aplikována na internetový obchod devShop.cz. Nedílnou součástí této práce je situační analýza, která je základem pro stanovení cílů a celkové marketingové strategie. Závěr práce je věnován celkovému vyhodnocení dosažených cílů a hodnocení úspěšnosti marketingové strategie.
Právní úprava elektronického obchodu
Potěšilová, Naďa ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Novotný, Jakub (oponent)
Diplomová práce se zabývá právní úpravou elektronického obchodu. Definuje pojem e-obchod a charakterizuje ho, vysvětluje rozdíl mezi pojmy e-komerce a e-business. Blíže se zaměřuje na spotřebitelské smlouvy uzavírané pomocí prostředků komunikace na dálku. Jedním z prostředků je právě internet, který se při uzavírání smluv v elektronickém obchodě používá nejčastěji. Na teoretický základ navazuje praktická část zaměřená na konkrétní e-obchod a diplomovou práci doplňují statistiky nakupování přes internet v České republice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 73 záznamů.   začátekpředchozí64 - 73  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.