Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,156 záznamů.  začátekpředchozí624 - 633dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza nákladů obrátkového materiálu stavebního objektu
Janás, Patrik ; Výskala, Miloslav (oponent) ; Aigel, Petr (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce, Analýza nákladů obrátkového materiálu stavebního objektu, je provést analýzu nákladů se zaměřením na obrátkový materiál. Teoretická část se věnuje kalkulacím nákladů a popisuje jednotlivý obrátkový materiál. V praktické části jsou popsány faktory ovlivňující náklady na pronájem, montáž a demontáž bednění.
Analýza vybraných nákladů stavebního objektu
Knebl, Tomáš ; Výskala, Miloslav (oponent) ; Aigel, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou vybraných nákladů stavebního objektu. Teoretická část objasňuje problematiku cen, rozpočtů a nákladů, které jsou dále používány v praktické části. Praktická část se zabývá porovnáním dvou stavebních objektů, přičemž jsou srovnávány náklady na jednotlivé objekty a jejich energetická náročnost.
Druh konstrukce a její vliv na cenu stavebního díla
Eliáš, Jiří ; Biolek, Vojtěch (oponent) ; Tuscher, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce má za cíl porovnat cenu novostavby dvoupodlažního rodinného domu za použití různých druhů stavebních materiálů. V teoretické části se řeší pojmy, jako jsou ceny, náklady, rozpočty, projektová dokumentace a oceňování nemovitostí. Praktická část obsahuje položkové rozpočty na rodinný dům a jeho projektovou dokumentaci. Výstupem práce je porovnání celkových cen rozpočtu, časová náročnost a tepelněizolační vlastnosti různých druhů stavebních materiálů.
Ceny stavebních prací na vybraném stavebním objektu
Bartal, Jakub ; Labudek, Lukáš (oponent) ; Labudek, Lukáš (oponent) ; Tichá, Alena (vedoucí práce)
V této bakalářské práce bude řešená problematika tvorby cen a rozpočtů v stavebnictví. První část je věnovaná k seznámení se s terminologií, souvisící s tvorbou cen ve stavebnictví. Zde je zmíněný i teoretický postup pro tvorbu rozpočtů a kalkulací. Druhá část je věnovaná praktickému řešení dané problematiky, kde se sestavuje rozpočet na rekonstrukci administrativně – společenského centra v obci Unín. Nejprve bude definovaný současný stav objektu a následně ty časti objektu, kterých se rekonstrukce dotkne. Na základě projektové dokumentace a osobní obhlídky budou sestaveny 3 verze rozpočtů. Jako první bude vytvořený rozpočet v českých cenách, v programu Kros 4 a následně rozpočet v slovenských cenách, v programu Cenkros 4. Rozpočty budou mezi sebou porovnány a výhodnější rozpočet se dále bude optimalizovat, aby celková suma na rekonstrukci byla co nejnižší. Upravená verze rozpočtu bude následně porovnaná s oficiálním rozpočtem a stanoví se nejvýhodnější ponuka.
Finanční hodnocení investičního projektu
Stejskalová, Kateřina ; Sieber, Martina (vedoucí práce) ; Vlček, Josef (oponent)
Bakalářská práce se zabývá finančním hodnocením investičních projektů. Práce je rozdělena do dvou částí. První, teoretická část se věnuje metodám hodnocení investičních projektů, analýze trhu a marketingovým strategiím a rizikům. Druhá část, praktická, je pak aplikací metod a postupů (uvedených v části teoretické) na fiktivní kavárnu Cimra. Součástí je popis projektu, finanční plán, zjištění hodnoty tohoto podniku a analýza rizik s projektem spojených.
Marketingový mix společnosti FitBenefit
Med, Daniel ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Marketingový mix společnosti FitBenefit Cíle: Hlavním cílem této práce je optimální volba marketingového mixu pro společnost FitBenefit na základě zjištění poptávky po jejích produktech. FitBenefit se zaobírá kompenzačním a rehabilitačním cvičením pro sedavá zaměstnání. V tuto chvíli však aktivně neprovozuje svoji činnost a cílem je pomoci ji k návratu na trh. Společnost poskytuje služby, a proto marketingový mix nezahrnuje pouze 4 ale celkem 7P. Produkt, Cena, Distribuce, Propagace, Lidé, Prezentace, Proces. Dalším cílem je porovnání dvou cílových skupin příjemců služeb - zaměstnanců, pro které je služba určena a vedení společností, které rozhodují o tom, zda bude služba na pracovištích povolena. Metody: V této práci byla použita jako první krok metoda průzkumu trhu a to jak kvantitativní u samotných zaměstnanců tak i kvalitativní část u managementu firem. Metoda kvantitativní sloužila k získání dostatečného počtu odpovědí a tím stanovení celkového zájmu o služby. Metoda kvalitativní byla použita u managementu firem ke zjištění podrobných informací a zejména informací ohledně bariér proti uvedení služby na pracoviště. Výsledky: Výsledky průzkumu vykazují, že o kompenzační služby formou firemních benefitů je zájem. Zaměstnanci tuto službu budou rádi využívat a zaměstnavatelé jsou ochotni ji...
Postavení produktů basketbalové značky Air Jordan na trhu
Sedláčková, Lucie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Postavení produktů basketbalové značky Air Jordan na trhu Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je na základě analýzy trhu s basketbalovým vybavením navrhnout taková opatření, která by vedla ke zlepšení postavení značky Air Jordan na českém trhu s basketbalovým vybavením. Metody: Ke sběru informací pro tuto bakalářskou práci byla použita metoda veřejného mínění neboli dotazníkové šetření. Ke sběru dat byl vybrán strukturovaný dotazník. Následně byla tato získaná data interpretována a analyzována. Výsledky: Výsledky výzkumu této bakalářské práce je nejen návrh na zlepšení, který by měl zajistit lepší postavení značky Air Jordan na českém trhu s basketbalovým vybavením, ale také pro samotné vyhodnocení značky. Tento návrh by měl mít možnost uskutečnění v reálném světě. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Sportovec jako předmět mezinárodního obchodu a geneze jeho ceny
Veselá, Kateřina ; Kraft, Jiří (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Sportovec jako předmět mezinárodního obchodu a geneze jeho ceny Cíle: Hlavním cílem práce je zpracování problematiky mezinárodních přestupů profesionálních hráčů fotbalu a ledního hokeje a rozbor jednotlivých aspektů hráčských přestupů, hodnoty hráče a jeho tržní ceny. Metody: Při tvorbě práce byla pro zpracování dostupných dat použita metoda deskripce a teoretické reflexe. Pro zisk dalších informací potřebných pro práci byla využita metoda rozhovoru. Výsledky: Práce obsahuje soubor poznatků publikovaných v dostupné literatuře týkající se daného tématu, který spolu s informacemi získanými pomocí řízených rozhovorů s experty v oblasti sportu tvoří východisko pro lepší objasnění principů transferového trhu hráčů. Práce blíže zpracovává faktory ovlivňující přestupní částku. V práci je diskutován dostupný model oceňování hráčů, zejména jeho využitelnost v praxi. Přínosem diplomové práce je ucelený přehled o hráčských přestupech a tvorbě přestupní částky hráčů. Klíčová slova: fotbal, lední hokej, oceňování hráčů, hodnota hráče, přestupní částka, cena. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Marketingový mix kamenné prodejny a e-shopu Sporticus
Kušta, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový mix kamenné prodejny a e Cíle: Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou činnost kamenné Sporticus. Dále autor na jednotlivých nástrojích marketingového mixu navrhne možné směry a opatření pro další rozvoj sportovního o této práci byla využita pro získání dostatečného množství potřebných dat navržení konkrétních opatření kvantitativní metoda elektronického dotazníkového šetření pro zákazníky kamenné prodejny a e Dále byly použity kvalitativní metody polostrukturovaného interview s obchodu, nestrukturovaného zúčastněného pozorování a situační analýzy SWOT. Zvolené metody poskytly autorovi získat dostatečné podklady pro navržení konkrétních změn a opatření. Výsledky: Hodnocení marketingové koncepce kamenné prodejny a e zákazníků odhalilo převážně pozitivní výsledky, které korespondují kladnými recenzemi na obchod v internetových srovnávačích zboží. Kvalitativní metody pomohly odhalit vzájemné souvislosti výsledků dotazníkového šetření a nalézt možné směry pro zlepšení činnosti kamenného shopu Sporticus. Konkrétní návrhy uvedené v této práci byly průběhu její tvorby poskytnuty majiteli a konzultovány s personálem sportovního obchodu. Většina návrhů byla již zavedena a z průběžných interních výsledků a statistik lze konstatovat, že zvolené návrhy výrazně přispěly k činnosti kamenné...
Price Elasticity of Alcohol Demand: A Meta-Analysis
Fanta, Nicolas ; Havránek, Tomáš (vedoucí práce) ; Zeynalov, Ayaz (oponent)
Vlastní cenová elasticita je považována za jeden z klíčových faktorů k vysvětlení poptávky po alkoholu. Odhadů bylo vypočítáno už mnoho, ale analyzovalo je jen několik prací. Cílem této meta-analýzy je prozkoumat možné vlivy publikační selektivity v literatuře věnující se alkoholu. Úvodní část popisuje jednotlivé druhy elasticit a způsoby výpočtu. V této práci je odhadována takzvaná původní elasticita, aby se ukázalo, jak je vlastně poptávka po alkoholu elastická. Jelikož existuje mnoho způsobů odhadování elasticit, je také zkoumáno, jestli rozdílné přístupy k odhadování vedou k odlišným výsledkům. Použití nejnovějších meta-analytických nástrojů vede k výrazně odlišným výsledkům, než přináší předchozí meta- analýzy. Odhadovaná původní elasticita přináší nové důkazy o tom, že poptávka po alkoholických nápojích by mohla být dokonale neelastická. Objevují se dále důkazy potvrzující výskyt publikační selektivity a ukazuje se také, že platí i hypotéza ekonomického cyklu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,156 záznamů.   začátekpředchozí624 - 633dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.