Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 630 záznamů.  začátekpředchozí617 - 626další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnímání značky zákazníkem - Kimberly Clark, s.r.o.
Vrbová, Lucie ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Bělohradská, Andrea (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vnímáním značky zákazníkem na trhu produktů dámské hygieny, konkrétně tampónů a vložek, se zaměřením na značku Kotex. Teoretická část popisuje kupní rozhodovací proces, teorii značky a výzkumu trhu.
Vnímání značek studenty českých vysokých škol
Benedikt, Jiří ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Vnímaná hodnota značky je tvořena její aktivní i pasivní znalostí,vnímanou kvalitou, zákaznickou věrností značce a dalšími složkami. Spolu s dalšími asociacemi a hodnocení jsou v této práci zkoumány čtyři české a čtyři zahraniční značky mezi studenty českých vysokých škol. Cílem je porovnat a zhodnoti výsledky značek z různých kategorií a najít jejich silné a slabé stránky
Budování značky Four Seasons
Madarová, Kateřina ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Homola, Otokar (oponent)
Cílem práce je přiblížit problematiku budování značky společnosti poskytující hotelové služby. V první části se práce zaměřuje na teoretická východiska budování značky, vysvětluje základní pojmy a vazby mezi nimi. V druhé části je teorie aplikována na konkrétní příklad hotelu Four Seasons. Popisuje strategii budování značky od jejího počátku jak ji vytvořil zakladatel hotelu Izadore Sharp až po její zabudování do každého hotelu ve světě. Na závěr uvádí výsledky průzkumu mínění o značce Four Seasons v České republice získané na základě dotazníku.
Vnímání jednotlivých značek notebooků českým spotřebitelem
Líbenek, Petr ; Pincová, Eva (vedoucí práce)
Cílem práce je formou dotazníku získat data, která následně na základě svých praktických zkušeností a poznatků porovnám s realitou. Reálné poměry na českém trhu s notebooky se pokusím nastínit v první, teoretické části své práce a následně vyvodím závěry. Cílem práce je nastínit situaci na českém trhu s notebooky a především chování a vztah spotřebitelů k jednotlivým značkám notebooků. Zjistit úroveň informovanosti spotřebitelů v této oblasti.
Výzkum značky GE Money - rebranding a olympijská kampaň.
Belica, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Značka a logo - vysvětlení pojmů. Řízení značky a rebranding. General Electric, GE Money. Výzkum značky GE Money na základě výsledků výzkumu z let 2006 a 2008.
Analýza komunikačního mixu společnosti L'ORÉAL
Příhodová, Lucie ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce se zabývá komunikačním mixem kosmetické společnosti L'Oréal, konkrétně jednou z jejích nejznámějších globálních značek - Garnier. Dává její marketingový i komunikační mix do srovnání s ostatními značkami této společnosti a zjišťuje tak žádoucí positioning. Hlavním cílem práce je zjistit, jak spotřebitele tuto značku vnímají a to především skrze její komunikaci, ve které dominuje reklama. Vlastní výzkum se pokouší nahlédnout do myslí spotřebitelů, jak reklamu vnímají (komunikační účinky reklamy), hodnotí a přijímají, což se odráží v postojích ke značce jako takové.
Zavedení nové privátní značky kontaktních čoček na trh v České republice
Hradilová, Alena ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Michálek, Lubomír (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou trhu kontaktních čoček v České republice, vyhodnocením procesu zavádění kontaktních čoček privátní značky společnosti FOKUS optik na trh a dále upozorňuje na faktory, které negativně nebo pozitivně ovlivnily celkové výsledky tohoto procesu. Na základě zjištěných skutečností je formulován optimální postup při vytváření marketingové strategie pro zavádění kontaktních čoček privátní značky na trh v České republice.
Návrh optimálního modelu e-komunikace pro divizi mikroskopů a průmyslových endoskopů společnosti Olympus
Dobiášová, Olga ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Lukeš, Ivo (oponent)
Diplomová práce se zabývá zaváděním nového modelu e-komunikace pro divizi mikroskopů a průmyslových endoskopů společnosti Olympus. V první části jsou položeny teoretické základy pro vypracování diplomové práce. Zde jsou vysvětleny pojmy týkající se marketingových a komerčních komunikací, dále rozdíly mezi kupním rozhodovacím procesem spotřebitele a firem, nastíněna problematika brand managementu, situační a SWOT analýzy a nakonec rozebrány základní zákony vztahující se jednak obecně ke komerčním komunikacím, ale i přímo k oblasti e-marketingu. V aplikační části je zmíněna historie společnoti Olympus, dále je zde vytvořena situační a SWOT analýza divize mikroskopů společnosti Olympus, postup při zpracování klientské databáze, postup při vývoji formy zasílaných obchodních sdělení a výsledky prvního a druhého provedeného e-mailingu. Na závěr jsou naznačena další doporučení do budoucnosti.
Brand repositioning in context of the changes in society
Ďurčanská, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Ferenciová, Pavla (oponent)
Na repositioning značky se můžeme dívat z různych hledisek. Jedním z nich jsou i změny a trendy přebíhajíci ve spoločnosti.
Sunsilk - Analysis of Brand Strategy
Mackovičová, Lucia ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Tato práce analyzuje strategii a aktivity značky Sunsilk na českém trhu od její vstupu na trh v roce 2003 až do konce roku 2007 a hledá příčiny její neúspěchu. Především úspěch značky na zahraničních trzích, její pozitivní start na českém trhu a velmi dobré vnímání značky již krátce po vstupu na český trh jí předurčovali k dlouhodobě příznivým výsledkům. Značka přicházela s inovacemi, které na trhu doposud chyběli a podporovala své portfólio a aktivity zajímavou komunikací. I přes to nastal na konci roku 2005 zvrat ve vývoji a prodeje, tržní podíly a vnímání značky začali klesat a produkty značky Sunsilk jsou dnes stahovány z regálů obchodů. Jádrem analytické části této práce je popis a vyhodnocení vstupu značky na český trh vlasové kosmetiky, přehled projektů značky Sunsilk v létech 2004 až 2007 a vyhodnocení komunikace značky v tomto období. Důraz je kladen na novinky a změny v portfóliu a jejích komunikaci, která je svojí nekonzistencí považována za hlavní příčinu neúspěchu značky. Analýza je zaměřena na vnímání komunikace a značky spotřebiteli, porovnání vnímání s konkurenčními značkami a efektivnost komunikace. Pozornost je v této práci věnována i změnám v cenách na trhu vlasové kosmetiky a analýze změn portfólia značky Sunsilk.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 630 záznamů.   začátekpředchozí617 - 626další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.