| |
| |
|
Obchodní modely digitální distribuce audia
Hlaváček, Ondřej ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Tato práce se zabývá současným stavem trhu hudby a mluveného slova ve světě a v České republice. Zkoumá používané technologie, platební systémy a obchodní modely, přináší aktuální informace z vývoje hudebního průmyslu. V modelové části je popsán ideální obchodní model, který navazuje na dostupné trendy a vytváří vizi obchodování do budoucna. V praktické části je tento model na základě zadání fiktivní firmy (avšak vycházející z reálného prostředí) upraven a přizpůsoben českým podmínkám. Závěrečná SWOT analýza ukazuje silné a slabé stránky a příležitosti a faktory ohrožující vytvořený model.
|
| |
| |
|
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě SETO, spol. s r.o.
Zítková, Jindra ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Přibyl, Vladimír (oponent)
Práce nejprve seznámí čtenáře s obecnými informacemi o společnosti SETO, spol. s r.o., zejména s historií a předmětem činnosti. Dále jsou popisovány a analyzovány jednotlivé nástroje marketingového mixu společnosti. Tyto nástroje jsou produkt, cena, distribuce a propagace. V závěru je zhodnocení jednotlivých nástrojů marketingového mixu a případné návrhy, které by vedly ke zlepšení situace v dané oblasti.
|
|
Supply Chain Management ve farmaceutické firmě
Rögnerová, Zuzana ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Vácha, Jiří (oponent)
Logistický řetězec farmaceutického průmyslu je čím dál tím více složitější a propojenější a tak je nezbytné pro většinu společností disponovat spolehlivým a bezpečným distribučním systémem. Pod rostoucím tlakem na snižování cen je pro každou společnost nutné řídit svůj dodavatelský řetězec tak, aby byla schopna dodávat na trh kvalitní produkty za příznivé a konkurenceschopné ceny. Jen takto je schopna obstát v tvrdé konkurenci.
|
| |
|
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě GRENA, a. s.
Chalašová, Olga ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
Práce obsahuje základní informace o firmě GRENA, a. s., seznamuje s její historií a vývojem. Informuje o hospodaření firmy a jejím postavení na trhu. Provádí analýzu nástrojů marketingového mixu v pořadí produkt, cena, distribuce a propagace. V závěru práce je podáno shrnutí zjištěných skutečností a vyjádření tykající se budoucnosti firmy. Součástí práce jsou přílohy, které přináší zajímavosti o firmě a na některé z nich je ve vlastním obsahu práce odkazováno.
|
|
Marketingový mix v podniku Budějovický Budvar
Rosínová, Ivana ; Polívková, Jana (vedoucí práce)
Práce obsahuje vysvětlení pojmů marketing a marketingový mix. Následně stručně popisuje nástroje marketingového mixu: produkt, cenu, distribuci a marketingovou komunikaci. Praktická část práce zahrnuje popis podniku Budějovický Budvar,n.p. a analýzu nástrojů marketingového mixu. Součástí práce je zhodnocení současného stavu firmy z pohledu jednotlivých nástrojů marketingového mixu a případné návrhy na opatření ke zlepšení situace.
|