Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie firmy KORYNA nábytek, a.s. na českém a ruském trhu, srovnání a konkurence
Skálová, Šárka ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Mišovská, Soňa (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové strategie firmy. Je složena z teoretické a praktické části. Praktická část popisuje marketingovou strategii české nábytkářské firmy KORYNA nábytek, a.s. a porovnává použití jednotlivých nástrojů marketingu na českém a ruském trhu. Poslední kapitola se věnuje postavení firmy a srovnání s konkurencí na českém i ruském trhu.
Interní komunikace ve Skupině ČSOB
Skálová, Šárka ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou vnitropodnikové komunikace neboli interní komunikace. Na teoretická východiska navazuje praktická část zabývající se interní komunikací ve Skupině ČSOB. Po zmapování komunikačních toků následují návrhy na možná řešení, která by mohla komunikaci uvnitř Skupiny ČSOB zlepšit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.