Název: Marketingová strategie firmy KORYNA nábytek, a.s. na českém a ruském trhu, srovnání a konkurence
Autoři: Skálová, Šárka ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Mišovská, Soňa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2006
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové strategie firmy. Je složena z teoretické a praktické části. Praktická část popisuje marketingovou strategii české nábytkářské firmy KORYNA nábytek, a.s. a porovnává použití jednotlivých nástrojů marketingu na českém a ruském trhu. Poslední kapitola se věnuje postavení firmy a srovnání s konkurencí na českém i ruském trhu.
Klíčová slova: cena; distribuce; komunikace; srovnání s konkurencí; výrobek

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/255

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-8375


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet