Název:
Marketing Mix im Betrieb Budweiser Budvar
Překlad názvu:
Marketingový mix v podniku Budějovický Budvar
Autoři:
Rosínová, Ivana ; Polívková, Jana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
ger
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce obsahuje vysvětlení pojmů marketing a marketingový mix. Následně stručně popisuje nástroje marketingového mixu: produkt, cenu, distribuci a marketingovou komunikaci. Praktická část práce zahrnuje popis podniku Budějovický Budvar,n.p. a analýzu nástrojů marketingového mixu. Součástí práce je zhodnocení současného stavu firmy z pohledu jednotlivých nástrojů marketingového mixu a případné návrhy na opatření ke zlepšení situace.
Klíčová slova:
Cena; Distribuce; Marketing; Marketingová komunikace; Marketingový mix; Produkt
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5709