Název: Marketing Mix im Betrieb Budweiser Budvar
Překlad názvu: Marketingový mix v podniku Budějovický Budvar
Autoři: Rosínová, Ivana ; Polívková, Jana (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: ger
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce obsahuje vysvětlení pojmů marketing a marketingový mix. Následně stručně popisuje nástroje marketingového mixu: produkt, cenu, distribuci a marketingovou komunikaci. Praktická část práce zahrnuje popis podniku Budějovický Budvar,n.p. a analýzu nástrojů marketingového mixu. Součástí práce je zhodnocení současného stavu firmy z pohledu jednotlivých nástrojů marketingového mixu a případné návrhy na opatření ke zlepšení situace.
Klíčová slova: Cena; Distribuce; Marketing; Marketingová komunikace; Marketingový mix; Produkt

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5709

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3129


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet