Název: Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě AWD Česká Republika, s.r.o.
Autoři: Cmunt, Roman ; Kovář, František (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Charakteristika podniku, analýza současného stavu jednotlivých nástrojů marketingového mixu a následné zhodnocení a závěrečné doporučení.
Klíčová slova: cena; distribuce; komunikační politika; lidé; materiální prostředí; procesy; Produkt

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5875

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3248


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet