Název: Marketingový mix automobilů BMW
Autoři: Trávníčková, Vendula ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce popisuje a hodnotí situaci vozů BMW na současném automobilovém trhu z pohledu marketingového mixu.
Klíčová slova: automobily BMW; cena; distribuce; komunikace; marketingový mix; produkt

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/3308

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-6167


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet