Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 756 záznamů.  začátekpředchozí524 - 533dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Profesionální tlumočník ve 21. století: nové technologie a sociální sítě
Stoklasová, Hedvika ; Čeňková, Ivana (vedoucí práce) ; Mraček, David (oponent)
Předkládaná práce se zabývá novými technologiemi a sociálními sítěmi v oblasti tlumočení. Teoretická část popisuje, jak technologický vývoj v průběhu času proměnil samotné tlumočení i způsob práce tlumočníků a jaké možnosti nabízí tlumočení nové technologie. Dále teoretická část nastiňuje historii a fungování sociálních sítí Facebook, Twitter a LinkedIn a popisuje možnosti, které tyto sítě nabízí v oblasti marketingu. Empirická část představuje výsledky dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zmapovat obecné trendy v používání nových technologií a sociálních sítí mezi českými tlumočníky. Online dotazníkové šetření se zaměřilo mj. na to, do jaké míry jsou čeští tlumočníci vybaveni chytrými zařízeními, jaké mají povědomí o technických novinkách a zdali využívají sociální sítě i pro profesní účely. V neposlední řadě pak dotazník zjišťoval, jestli tlumočníci využívají i možnosti marketingu na sociálních sítích. Výzkum proběhl na vzorku 150 lidí. Výsledky analýzy sebraných odpovědí ukázaly, že vybavenost chytrými zařízeními je mezi respondenty poměrně vysoká, vůči netradičním způsobům tlumočení jsou respondenti spíše skeptičtí a sociální sítě tlumočníci využívají spíše ke komunikaci v rámci tlumočnické komunity, nikoliv pro marketing. Klíčová slova: tlumočení, nové technologie, tablet, sociální sítě,...
Blog jako fenomén online žurnalistiky
Hesounová, Martina ; Huněk, Filip (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Tato diplomová práce s názvem Blog jako fenomén online žurnalistiky se zaměřuje na to, jak veřejnost nahlíží na blogy, tištěná média a online verze tištěných médií. Teoretická část je rozdělena do čtyř kapitol, které pojednávají o online žurnalistice, blozích a jejich historii, nových médiích a poslední kapitolu tvoří možný náhled do budoucnosti žurnalistiky. Praktická část mé diplomové práce je založena na kvantitativním i kvalitativním výzkumu výše zmíněných druhů médií. V kvantitativním výzkumu je použita metoda dotazníkového šetření, kde je vzorek respondentů vybrán náhodně. Kvalitativní část výzkumu využívá metodu hloubkových rozhovorů, kde profily respondentů odpovídají studentkám Mediálních studií nebo Žurnalistiky Univerzity Karlovy. V metodologii své práce jsem si stanovila tři hypotézy, na které jsem hledala odpověď. Po interpretaci obou stanovených výzkumných metod byla potvrzena hypotéza, že ženy mladší 25 let sledují více blogy než tištěná média. Druhou stanovenou hypotézou bylo, že ženy považují za nejdůvěryhodnější tištěná média zabývající se beauty tématikou, i tato hypotéza se po výzkumu potvrdila. Dále bylo zjištěno, že cena nehraje rozhodující roli při výběru média, zároveň je ale jednou z hlavních složek, které ve výběru figurují. Do svého výzkumu jsem zařadila také doplňkovou...
Strategie digitálního marketingu-kombinace kanálů digitálních médií
Turazová, Barbora ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Diplomová práce "Strategie digitálního marketingu - kombinace kanálů digitálních médií" zkoumá, jakým způsobem tři telekomunikační operátoři, kteří dominují českému trhu - společnosti T-Mobile Czech Republic, O2 Czech Republic a Vodafone Czech Republic - využívají kanály digitálních médií pro svou komunikaci se zákazníky. Konkrétně zjišťuje a popisuje, jaké kanály společnosti do své marketingové komunikace zapojují, jakým způsobem je využívají a proč se je rozhodly do své komunikační strategie integrovat. Dále také zkoumá, jak společnosti tyto digitální kanály propojují a jak se dají vzájemně kombinovat tak, aby vznikla účinná strategie digitálního marketingu. Pomocí případové studie byly zkoumány marketingové aktivity těchto firem. Bylo zjištěno, že každá z firem využívá pro svou marketingovou komunikaci podobný set kanálů digitálních médií, ale pracuje s nimi trochu odlišně. Na základě těchto zjištění byly identifikovány tři konkrétní strategie - Strategie rozmanitého obsahu, Strategie interaktivních kanálů a Strategie standardizovaného obsahu. Každá ze strategií má své výhody a nevýhody, které byly popsány a strategie byly vzájemně porovnány. Provedeným výzkumem bylo zároveň zjištěno, že je vhodnější zabývat se studiem digitálních kanálů jako celku, nikoli jednotlivě, protože jejich funkce...
LinkedIn jako fenomén na trhu práce
Hubáček, Lukáš ; Huněk, Filip (vedoucí práce) ; Hladík, Radim (oponent)
Diplomová práce LinkedIn jako fenomén na trhu práce se zabývá sociální sítí zvanou LinkedIn a jejími dopady v oblasti náboru a výběru technických pracovníků na českém trhu práce. Cílem práce je poukázat na existenci fenoménu LinkedInu. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První z nich se věnuje sociálním sítím, jejich vymezení, historii, významu, klasifikaci a uživatelům. Druhá je soustředěna na LinkedIn coby konkrétní příklad sociální sítě se zaměřením na jeho historii i současnost a s přesahem do oblasti náboru a výběru pracovníků. Zmíněno je také nastavení a podoba účtu na LinkedInu a způsob, jakým lze na LinkedInu oslovovat pracovníky. V metodologické části je popsán zvolený způsob výzkumu. Analytická část se pokouší shrnout a interpretovat získaná data.
Internet jako prostředek komunikace a propagace firem
Štroffek, Martin ; Kubálek, Tomáš (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent)
Cílem bakalářské práce je nalezení optimální internetové komunikační strategie firmy. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část popisuje pojmy marketing, internetový marketing, WWW, optimalizace SEO, reklamu na internetu, sociální sítě. Praktická část na příkladu firmy SOLAR STOP Czech a.s. ukazuje optimalizaci internetové propagace, její porovnání s předchozím stavem a zhodnocení přínosu.
Analýza aktivit turistických regionů na sociálních sítích
Srníková, Claudia ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Švanda, Pavel (oponent)
Cílem práce je provést komparativní analýzu aktivit turistických regionů na sociálních sítích a z této analýzy vyvodit odpovídající závěry a doporučení pro efektivní komunikaci. V teoretické části jsou vymezeny oblasti zkoumání v cestovním ruchu a to řádná rajonizace především České republiky. Práce se primárně zaměřuje na turistické regiony na Moravě, které jsou dále porovnávány s vybranými zástupci turistických regionů zahraničních států. Dále jsou shrnuty současné trendy marketingové komunikace v návaznosti na současné povědomí o sociálních sítích a jejich využití v této oblasti. Metodika analytické části se zaměřuje na čtyři sociální sítě, Facebook, YouTube, Twitter a Google+. Analyzování probíhalo u celkem 16 regionů, 4 zástupci z Polska, Rakouska, Slovenska a Moravy z hlediska počtu fanoušků, aktivit fanoušků, typů příspěvků na prvních dvou z uvedených sociálních sítí. Na základě provedeného porovnání bylo zjištěno, že sociální sítě jsou využívané, avšak v porovnání moravských regionů se zahraničními v nedostatečné míře.
Aktuální trendy v bezkontaktním placení, přínos Apple a analýza trhu ČR včetně preferencí spotřebitelů
Novák, Vladimír ; Schlossberger, Otakar (vedoucí práce) ; Čarný, Ján (oponent)
Hlavním cílem této práce je metodou analýzy prozkoumat současné trendy v bezkontaktním placení a následně je implementovat na český trh. V rámci tohoto cíle se práce zabývá i jednotlivými wearable, tedy nositelnými zařízeními. Na tomto základě je dále pracováno v aplikační části, kde je jedním z vedlejších cílů práce zjištění preferencí spotřebitelů na trhu ČR. Jedním z vedlejších cílů je také shrnutí historie platebních karet a v rámci sociologického aspektu nalezení jisté analogie v zavádění novinek v platební oblasti směrem k současným trendům v bezkontaktních metodách. Zároveň jsou v rámci vedlejších cílů definovány stěžejní předpoklady podob platebního styku pro uplatnění se na trhu. Následující část se zaměřuje na elektronický platební styk. Konkrétně se zabývá trendy v elektronickém platebním styku, které ke své realizaci nevyžadují fyzickou přítomnost karty nebo čipu. Dále jsou analyzovány alternativní cesty v současných platebních metodách, konkrétně peer-to-peer platformy. Na těchto platformách je založena sdílená ekonomika, která rovněž představuje zajímavý potenciál pro možný rozvoj platební oblasti. Kapitola alternativních metod bezhotovostního styku je zakončena analýzou digitálních měn. Hypotézou této diplomové práce je, zdali může mít společnost Apple vliv na oblast bezkontaktních plateb a jakým způsobem může celý sektor ovlivnit. Součástí hypotézy je tvrzení, že se společnosti Apple podaří změnit oblast bezkontaktních plateb, tak jako se tomu stalo v hudebním průmyslu s iTunes a následně v telekomunikačním průmyslu díky revolučnímu zařízení iPhone. Možný přínos společnosti Apple je definován metodou deskripce. Možný přínos služby Apple Pay je charakterizován metodou logické dedukce na základě předchozích vztahů mezi jevy. V závěru práce jsou pomocí kvantitativní metody výzkumu, konkrétně prostřednictvím dotazníkového šetření, vyhodnoceny preference spotřebitelů v ČR a zároveň je vyhodnocena hypotéza možného přínosu Apple pro oblast bezkontaktních plateb.
Strategie komunikace značky Huawei na sociálních sítích
Slavičínský, Jaroslav ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce je provést analýzu komunikace značky Huawei na sociálních sítích a srovnání s konkurenční značkou Samsung. Následně bude vytvořena komunikační strategie, která bude sloužit jako doporučení pro značku Huawei, jak komunikovat na sociálních sítích. Práce je rozdělena na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsán význam marketingu na internetu a speciálně na sociálních médiích. Dále je v ní obsažena charakteristika vybraných sociálních sítí. Praktická část obsahuje samotnou analýzu komunikace, srovnání se značkou Samsung a doporučenou strategii vedoucí ke zlepšení komunikace značky Huawei v prostředí sociálních médií.
Application of online reputation management for accommodation facilities
Martinková, Petra ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Telyčková, Radka (oponent)
Cieľom práce je analýza používania sociálnych sietí a nástrojov pre správu online reputácie ubytovacími zariadeniami. Informácie potrebné pre analýzu boli získané z dotazníkového šetrenia, ktorého sa zúčastnili štvorhviezdičkové a päťhviezdičkové hotely v Prahe. Rovnako bolo autorkou prevedené porovnanie nástrojov pre správu online reputácie, ktoré sú v súčasnosti na trhu dostupné. Po podrobnej analýze sú vyvodené závery a odporúčania, ako môžu ubytovacie zariadenia efektívne komunikovať na sociálnych sieťach a rovnako efektívne riadiť svoju online reputáciu, ktorá je v súčasnosti pri výbere vhodného ubytovacieho zariadenia hosťom veľmi dôležitá.
Možnosti a podmínky použití nástrojů pro analýzu chování zákazníků na sociálních sítích
Horák, Vít ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Diplomová práce se zabývá bezplatnými nástroji, které mohou být použity k analýze koncových zákazníků drobných, malých a středních e-commerce podniků na sociální síti Facebook, za účelem zvýšení jejich konkurenceschopnosti na této sociální síti. Teoretická část je zaměřena na definování klíčových pojmů, rozlišuje typy sociálních médií a popisuje současnou situaci sociálních sítí ve světě i v České republice z pohledu uživatelské oblíbenosti a pro Českou republiku také ještě z hlediska podniků. Dále se teoretická část zabývá možnostmi, které poskytují sociální sítě SME podnikům se zaměřením na sociální síť Facebook a taktéž identifikuje různé typy analytických nástrojů, které mohou být použity pro účely sledování a analýzy zákazníků. Na začátku praktické části je krátce uvedena společnost Dobrutka.EU s.r.o. provozující elektronický obchod pro koncové zákazníky. Poté je prezentována analýza průzkumu o tom, jak SME společnosti, které provozují nejlepší české elektronické obchody, přistupují ke sledování a analýze jejich činnosti a zákazníků ze sociální sítě Facebook. Následně je řešen výběr vhodných nástrojů pro SME společnosti, které jsou analyzovány v předposlední kapitole. Na konci praktické části je na základě skutečností uvedených v předchozích kapitolách přistoupeno k praktickému uplatnění poznatků na facebookové prezentaci společnosti Dobrutka.EU prostřednictvím návrhu a pilotního nasazení vhodných postupů a analytických nástrojů, jejichž efektivnost byla na konci kapitoly zhodnocena. Hlavním přínosem práce je zjištění a ověření bezplatných nástrojů i efektivního způsobu, který umožňuje podrobně analyzovat vlastní zákazníky dokonce také drobným společnostem a díky tomu efektivněji dosahovat kladných hospodářských výsledků také v případech rozvíjejících se facebookových prezentací.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 756 záznamů.   začátekpředchozí524 - 533dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.