Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 69 záznamů.  začátekpředchozí50 - 59další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Manažer stolních deskových her
Kusák, Jiří ; Jurka, Pavel (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Hlavním cílem práce je navržení a realizace aplikace pro řízení dvou programů (hráčů) proti sobě. Z počátku v textu pojednávám obecněji o deskových hrách (zvláště jejich pravidlech) a systémech hodnocení výkonnosti hráčů. Po tomto bloku následuje krátké zhodnocení aktuálního stavu zpracovávané problematiky. Stěžejní částí práce je ale popis návrhu a realizace vytvořené aplikace. Nato je uveden stručný popis ovládání aplikace. V závěru jsou zhodnoceny dosažené výsledky a načrtnuty možné další směry vývoje programu.
Aplikace soft computing při hraní her
Pospíšil, Milan ; Martinek, David (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá aplikací klasických metod umělé inteligence a metod soft computing při hraní her. Pokouší se tyto medoty aplikovat na programech pro hraní dámy a šachů a srovnává dosažené výsledky.
Použití evolučního algoritmu ve hře šachy
Urminský, Andrej ; Straka, Martin (oponent) ; Gajda, Zbyšek (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá návrhom evolučného algoritmu pre umelú inteligenciu v hre šach. K dosiahnutiu tohto cieľa je použitý tzv. genetický algoritmus. Pre implementáciu algoritmu a grafického rozhrania bol využitý programovací jazyk Java vo vývojovom prostredí Eclipse.
Různé varianty šachů
Ďuriš, Michal ; Zbořil, František (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Hlavním úkolem bakalářské práce bylo vytvoření aplikace, umožňujíci hraní člověka proti počítači s možností volby vybraných variant šachů. V úvodu práce klasifikuje existujíci šachové varianty do skupin a popisuje případné nutné změny ohodnocovací funkce oproti klasickým šachům. Následuje část popisujíci návrh a realizaci implementace aplikace a opis hlavních grafických užívateľských komponent. V závěru se nachází zhodnocení práce s návrhy umožňujícími zlepšení samotné aplikace.
Aplikace pro správu a analýzu dat o šachových partiích
Kunčar, Petr ; Šebek, Michal (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací systému pro správu a analýzu dat ze šachových partií. Partie jsou uchovávány v úložišti dat, do kterého jsou nahrány pomocí vytvořeného systému. Byl implementován také algoritmus AprioriAll, který je použit k nalezení sekvenčních vzorů v uložených datech. Kromě toho jsou také implementovány funkce vytvoření stromu a vyhledávání v datech. Data o šachových partiích jsou uloženy ve standardním formátu PGN.
Výukový program pro šachy
Floryán, Kamil ; Rogalewicz, Adam (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou umělé inteligence a uživatelského rozhraní pro šachový program. V textu je také popsán návrh a implementace výukové části pro tuto aplikaci. Jsou zde analyzovány šachové motory a současné šachové programy zaměřující se na výuku.
Šachový program s různými variantami šachů
Mydliar, Ján ; Křena, Bohuslav (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Hlavním úkolem bylo vytvořit program umožňující hru člověka proti počítači a počítače proti počítači s možností volby vybraných variant šachů. Začátek práce opisuje algoritmy pro hraní her a jich různé vylepšení. Následuje opis vybraných variant, ohodnocovací funkce, jejich změn, návrh programu a grafického užívatelského rozhraní.
Šachový server
Bárczi, Viktor ; Trchalík, Roman (oponent) ; Jirák, Ota (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá vytvorením a riešením problematiky šachového servera. Jedná sa o vytvorenie šachového servera, pomocou ktorého si cez internet alebo lokálnu sieť, ale i na jednom PC môžete zahrať šachy. Riešenie informačného systému napodobňuje v skutočnom svete hrané šachové partie medzi dvoma hráčmi. Podľa základných pravidiel v šachu je riešená kontrola správneho ťahu figúrok, analyzovanie špeciálnych ťahov ako branie mimochodom, rošáda, premena a analyzovanie šachov a matov na kráľa. Počas hrania hry je vedená štatistika ťahov a po dokončení partií na základe výsledku je počítaná výkonnosť hráčov a je vedená štatistika získaných ELO bodov.
Logické síťové hry pro Android
Kubík, Michal ; Škoda, Petr (oponent) ; Kouřil, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce byla implementace aplikace pro hraní logických her, která bude spustitelná na zařízeních se systémem android. Práce zabývá systémem Android a možnostmi tvorby a publikace aplikací pro tento systém. Popsány jsou také známé algoritmy, používané pro implementaci umělé inteligence pro hraní logických her. Řeší se zde i způsoby bezdrátové komunikace mezi přenosnými zařízeními. V implementační části této práce je popsáno grafické uživatelské rozhraní aplikace, řešení umělé inteligence a síťové komunikace.
Elektronická šachovnice na FITKitu
Kubín, Jakub ; Zachariášová, Marcela (oponent) ; Kaštil, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací hry šachy na platformě FITkit. K platformě je připojen VGA monitor, na kterém je zobrazena šachovnice s figurami. Hra je ovládána pomocí klávesnice na FITkitu. Práce popisuje realizaci jednotky pro zobrazení šachovnice, implementovanou v programovatelném hradlovém poli. Software v mikrokontroléru řídí zobrazovací jednotku, generuje možné tahy a kontroluje tahy figur. Součástí kontrol je i zda král nemá šach a zdali hra neskončila matem nebo patem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 69 záznamů.   začátekpředchozí50 - 59další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.