Název:
Výukový program pro šachy
Překlad názvu:
Educational Chess Program
Autoři:
Floryán, Kamil ; Rogalewicz, Adam (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Práce se zabývá tvorbou umělé inteligence a uživatelského rozhraní pro šachový program. V textu je také popsán návrh a implementace výukové části pro tuto aplikaci. Jsou zde analyzovány šachové motory a současné šachové programy zaměřující se na výuku.
This bachelor thesis deals problems with an artificial intelligence and a user interface of a chess program. There is also a description of design and implementation of a tutorial part for this program. Chess engines and current chess programs focused on teaching are being analysed, too.
Klíčová slova:
C#; GUI; Minimax; Umělá inteligence; XML; Šachový motor; Šachy; Artificial intelligence; C#; Chess; Chess engine; GUI; Minimax; XML
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/55925