Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 48 záznamů.  začátekpředchozí39 - 48  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie rozvoje malé firmy
Kolářová, Ivana ; Mucha, Martin (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá strategií rozvoje malé firmy. Nejprve jsou formulovány teoretické poznatky, východiskem pro zpracování návrhů je pak vypracování analýzy současného stavu. Dále práce obsahuje návrhy, které vedou ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti, ale také k efektivnějšímu poskytování nabízených služeb.
Zefektivnění procesu získávaní a výběru pracovníků
Štulíková, Marie ; Záruba, Petr (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje proces získávání a výběru pracovníků ve výrobním podniku. Obsahuje doporučení a návrhy pro zefektivnění procesu, od kterého se očekává kvalitnější získávání lidských zdrojů pro rozvoj organizace.
Studentský informační WWW systém
Šír, Michal ; Fiedler, Petr (oponent) ; Bradáč, Zdeněk (vedoucí práce)
Práce obsahuje hodnocení jednotlivých redakčních systémů, které by mohly být použity při tvorbě inzertního a aukčního systému. V práci je řešena samotná tvorba Inzertního a aukčního systému, jenž by měl sloužit pro potřeby VUT v Brně. Samotný systém je navržen tak, aby se vzhledově držel grafiky oficiálních stránek VUT. Součástí práce je generátor administračních systému, který je schopen vygenerovat internetové stránky pro správu malých a středních MySQL databází.
Analýza systému získávání a výběru zaměstnanců ve společnosti KOVOSVIT MAS, a.s.
Tučková, Adéla ; Palíšková, Marcela (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza systému získávání a výběru zaměstnanců ve společnosti KOVOSVIT MAS, a.s., identifikace jeho silných a slabých stránek a navržení případných opatření, která by mohla vést ke zdokonalení systému a zvýšení jeho efektivity. Dále je prostřednictvím dotazníkového šetření zjištěna spokojenost s dosavadním systémem získávání a výběru zaměstnanců v této společnosti. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy související s procesy získávání a výběru zaměstnanců a tvoří tak podklad pro část druhou. V praktické části je v úvodu představena společnost KOVOSVIT MAS, a.s. Poté je provedena analýza procesu získávání a výběru zaměstnanců v této společnosti. Na to navazuje vyhodnocení dotazníkového šetření, které je zaměřeno na zjištění názorů a postojů současných pracovníků na dosavadní systém získávání a výběru zaměstnanců ve zmíněné společnosti. V závěru jsou tyto poznatky shrnuty, vymezeny silné a slabě stránky a jsou navržena opatření, která by mohla vést k případnému zlepšení systému.
Reklamní inzerce v československém tisku v období první republiky
Požárek, Martin ; Szobi, Pavel (vedoucí práce) ; Váňa, Daniel (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou reklam ve vybraných novinových titulech v Československu v letech 1918-1938. Analyzované reklamy jsou konfrontovány s historickými poznatky a zkoumány jako odraz tehdejší hospodářské, společenské a politické situace. Na základě těchto poznatků je zkoumané období rozděleno do čtyř částí, které vykazují odlišný vývoj, a v rámci každé z těchto částí jsou zkoumány a porovnávány i samotné reklamy. V každé části jsou popsány tematické oblasti reklam typické pro dané období, které často souvisí právě s hospodářskou, společenskou či politickou situací. Práce si například všímá toho, jak množství reklam na stránkách zkoumaných novin souvisí s hospodářským růstem či krizí anebo jak se v obsahu reklam projevuje technologický pokrok či modernizačně civilizační tendence. Jsou uvedeny nejčastěji inzerované produkty i značky ale i například společenské trendy či zvyky, které se dají z reklam částečně indukovat. Dále je také analyzován kvalitativní vývoj samotných reklamních inzerátů. V neposlední řadě je porovnáván obsah a množství reklam mezi zkoumanými novinovými tituly.
Analýza získávání a výběru pracovníků ve společnosti VIGOUR a.s.
Šmídová, Zuzana ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Felzmannová, Hana (oponent)
Diplomová práce se zabývá teoretickým rozborem nástrojů a metod pro získávání a výběr pracovníků. Zároveň popisuje a posuzuje využití těchto metod v praxi. Pro tyto účely byla zvolena společnost Vigour, která se zabývá zaměstnáváním specialistů působících v oblasti informačních technologií. Představené metody a nástroje používané v praxi jsou konfrontovány s popsanými teoretickými poznatky a s výsledky dotazníkového šetření. To bylo prováděno uvnitř společnosti ve dvou rovinách -- mezi zaměstnanci a manažery. Záměrem konfrontace je identifikace slabých stránek včetně předložení návrhů na jejich zmírnění či odstranění.
Vnitřní prostředí vybrané společnosti a jeho zhodnocení
TŮMOVÁ, Lenka
Ve své diplomové práci (závěrečném projektu magisterského studia na Jihočeské univerzitě, v oboru Obchodní podnikání) jsem se zaměřila na vnitřní prostředí firmy Centropen, akciové společnosti se sídlem v Dačicích. Pro zhodnocení vnitřního prostředí jsem použila několik různých metod. Jednalo se o Analýzu výsledků v jednotlivých funkcionálních oblastech, krátce jsem zmínila Bostonskou matici a SWOT analýzu. Při hodnocení funkcionálních oblastí jsem vybrala {--} výzkum a vývoj, výrobu, nákup, prodej, marketing, lidské zdroje a financování. Oblasti marketingu byla věnována samostatná kapitola, ve které bylo provedeno dotazníkové šetření, rozebrání jednotlivých aktivit, které firma podniká pro svou prezentaci na veřejnosti. Věnovala jsem se také konkrétní reklamní kampani {--} Kampani škola. Tato kampaň je každoročně nejrozsáhlejší akcí, kterou Centropen připravuje, společně s fullservisovou reklamní agentrurou. Při zhodnocení funkcionálních oblastí se ukázala jako jednoznačně největší slabinou, oblast lidských zdrojů. V této oblasti se firma vůbec nezabývá hledáním a výchovou nové generace, přitom významná část pracovníků vyššího a středního managementu se blíží důchodovému věku, a ani dalším vzděláváním současných zaměstnanců. Marketing je schopen držet krok jen díky významné výpomoci agentury. Samostatně je schopen pokrýt spíše jen oblast propragace, nikoli kompletního marketingu. Ke zpracování SWOT analýzy, kde se prolíná diagnostika vnitřního a vnějšího prostředí, jsem alespoň krátce shrnula konkurenční prostředí. Zde je více než jasné, že konkurenční tlaky sílí a Centropen, který stále užívá úspěchů z předchozích let, trochu zaspal právě v boji s konkurencí. Opravdu významným kladem je silné finanční zázemí bez úvěrového zatížení, které pomáhá podpořit sílu firmy.
Mediální plánování (se zaměřením na plánování tiskových médií)
Vyskočilová, Hana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Lašek, Ladislav (oponent)
Jedním z hlavních cílů této práce bylo blíže charakterizovat proces mediálního plánování a jeho organizaci, stanovit faktory ovlivňující tento proces a poznat specifika plánování tiskových médií. K tomu byla použita literatura týkající se daného tématu, dostupné analýzy mediálního trhu v ČR a také praktické zkušenosti pracovníka mediální agentury. Dalším důležitým cílem bylo navržení mediálního plánu společnosti Open University v České republice o.p.s. pro marketingovou kampaň jaro 2004. Z provedené analýzy vyplývá, že mediální plánování je velmi složitý proces zahrnující mnoho dílčích kroků. Východiskem je především důkladná analýza situace firmy a produktu. Následuje výběr vhodné mediální strategie a sestavení co nejefektivnějšího mediálního mixu. V rámci plánování tiskových médií je třeba vzít v úvahu faktory jako kreativní síla reklamy, její formát, časování kampaně a obsah sdělení. V praktické části práce byl navržen mediální plán Open University pro tisková a elektronická média, přičemž byla zvolena média nejvíce odpovídající cílové skupině studentů. Tento plán vychází z reálné situace firmy a je proto spolu s dalšími návrhy na změnu firemní komunikace v příštím období realizovatelný.
Metody získávání pracovníků
Karasová, Jana ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Kinkorová, Monika (oponent)
Práce analyzuje vhodnost zvolených metod získávání pracovníků výroby v podniku Faurecia. Jedná se o metody agenturní zaměstnávání, spolupráce s úřadem práce a inzerování nabídek práce. Důraz je kladen nejen na samotnou popisnou analýzu těchto metod, ale i na ukazatele efektivnosti získávání pracovníků; ukazatele času, finančních nákladů, produktivity a kvality.
Návrh výběrového řízení ve společnosti Tesco Stores ČR a. s.
Sobotková, Šárka ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Richter, Aleš (oponent)
Popis a následná analýza procesu výběrového řízení ve společnosti Tesco Stores ČR a. s. na konkrétní volné pracovní pozici

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 48 záznamů.   začátekpředchozí39 - 48  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.