Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mediální plánování (se zaměřením na plánování tiskových médií)
Vyskočilová, Hana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Lašek, Ladislav (oponent)
Jedním z hlavních cílů této práce bylo blíže charakterizovat proces mediálního plánování a jeho organizaci, stanovit faktory ovlivňující tento proces a poznat specifika plánování tiskových médií. K tomu byla použita literatura týkající se daného tématu, dostupné analýzy mediálního trhu v ČR a také praktické zkušenosti pracovníka mediální agentury. Dalším důležitým cílem bylo navržení mediálního plánu společnosti Open University v České republice o.p.s. pro marketingovou kampaň jaro 2004. Z provedené analýzy vyplývá, že mediální plánování je velmi složitý proces zahrnující mnoho dílčích kroků. Východiskem je především důkladná analýza situace firmy a produktu. Následuje výběr vhodné mediální strategie a sestavení co nejefektivnějšího mediálního mixu. V rámci plánování tiskových médií je třeba vzít v úvahu faktory jako kreativní síla reklamy, její formát, časování kampaně a obsah sdělení. V praktické části práce byl navržen mediální plán Open University pro tisková a elektronická média, přičemž byla zvolena média nejvíce odpovídající cílové skupině studentů. Tento plán vychází z reálné situace firmy a je proto spolu s dalšími návrhy na změnu firemní komunikace v příštím období realizovatelný.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.