Název: Vnitřní prostředí vybrané společnosti a jeho zhodnocení
Překlad názvu: Internal environment of selected company and its evaluation
Autoři: TŮMOVÁ, Lenka
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza vnitřního prostředí; inzerce; marketingový výzkum; strategie.; SWOT analýza; Vnitřní prostředí; advertising; internal analysis; Internal environment; marketing research; strategy.; SWOT analysis
Citace: TŮMOVÁ, Lenka. Vnitřní prostředí vybrané společnosti a jeho zhodnocení. České Budějovice, 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15006

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-79855


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-12-09, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet