Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 48 záznamů.  začátekpředchozí39 - 48  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza komunikační strategie společnosti Sapeli a.s.
Kadlec, Jan ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat komunikační strategii společnosti SAPELI a.s v posledních třech letech a na základě zhodnocení a porovnání s teoretickými přístupy navrhnou možná zlepšení do budoucna. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.
Marketingová strategie ZŠ Boženy Němcové v Dačicích
Kupcová, Marcela ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent)
Diplomová práce "Marketingová strategie ZŠ Boženy Němcové v Dačicích" se zabývá využitelností aplikace marketingových aktivit na základní škole. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Část teoretická se zabývá obecně pojmem marketing, marketingem ve veřejném sektoru, konkrétně je zmíněn i marketing v oblasti školství a jeho specifika. Další kapitola se věnuje marketingovému plánování a marketingové strategii, která zajistí dosažení stanovených cílů prostřednictvím marketingového mixu. V praktické části diplomové práce jsou získané teoretické poznatky aplikovány na konkrétní organizaci, a to na Základní školu Dačice, Boženy Němcové 213, okres Jindřichův Hradec. Je provedena situační analýza základní školy včetně představení současných marketingových aktivit. Z výsledků situační analýzy vychází SWOT analýza, která odhaluje nejen slabá a silná místa organizace, ale i nové příležitosti a hrozby. Je proveden výběr marketingové strategie a formulován návrh na změnu marketingového mixu.
Marketingové plánování v FMCG: případová studie značky Lovela
Waniausová, Lucie ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je identifikovat specifika marketingového plánování pro trh FMCG a vytvořit reálný roční marketingový plán značky Lovela na rok 2012. Práce je sestavena ze tří logicky navazujících částí. První část práce je ryze teoretická a shrnuje poznatky získané z dostupné literatury věnující se tématu marketingového plánování a jeho fázím. Ve druhé části jsou jednotlivé fáze blíže popsány z praktického pohledu brand manažerů působících na rychloobrátkovém trhu. Pro získání výpovědí manažerů je využito expertních rozhovorů. Ve třetí části je na základě získaných poznatků a doporučení sestaven konkrétní roční marketingový plán.
Marketingové plánování krajské galerie výtvarného umění
Bělotová, Jana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Diplomová práce "Marketingové plánování krajské galerie výtvarného umění" se skládá ze dvou hlavních částí -- teoretické a praktické. První obsahuje teoretická východiska týkající se marketingového plánování a především pak marketingu v oblasti arts. V praktické části je již jasně definována Krajská galerie výtvarného umění ve Zlíně -- její charakteristika, objekty, návštěvníci, konkurence, současné marketingové aktivity atd. Hlavní částí této diplomové práce a zároveň jejím cílem jsou pak navržená komunikační řešení spojená s výstavním plánem pro rok 2012. Komunikace je doporučena tak, aby s ohledem na povahu dané události, vhodným komunikačním kanálem efektivně oslovila cílovou skupinu. Mezi použité metody patří deskripce, komparace a rovněž některé matematicko-statistické metody. V rámci diplo-mové práce se podařilo prokázat, že cílenější komunikace je finančně méně náročná než do-posud aplikovaný obecný komunikační přístup. Efektivitu návrhů odraženou v počtu návštěv-níků galerie by však bylo možné odvodit jen při úplné aplikaci předložených návrhů.
Marketingové plánování hotelu Pytloun Design v Liberci
Filingerová, Petra ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým plánováním Pytloun Design Hotelu v Liberci. Cílem práce je na základě situační analýzy definovat marketingový cíl hotelu a navrhnout marketingovou strategii k dosažení stanoveného cíle. První část práce je teoretická a zahrnuje vymezení základních pojmů jako ubytovací zařízení, marketingové plánování či marketingový mix. Druhá část obsahuje analýzu makroprostředí, mikroprostředí, konkurence, zákazníků a současného marketingového mixu. V závěrečné části je stanoven marketingový cíl a strategie.
Marketing ve stavebnictví
Štipčáková, Lenka ; Polanecká, Šárka (vedoucí práce) ; Vlnas, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na rozbor marketingu ve stavebnictví. V první, teoreticko-praktické části práce jsou charakterizovány jednotlivé marketingové nástroje použitelné ve stavebnictví. Ve druhé, analytické části je zkoumáno využití jednotlivých marketingových nástrojů u vybraných subjektů působících ve stavebnictví. Pro tyto účely jsem se rozhodla vybrat několik nejvýznamnějších generálních dodavatelů staveb - Metrostav a.s., Skanska a.s., OHL ŽS, a.s., Hochtief CZ a. s., PSJ, a.s. a Porr (Česko) a.s.
Zhodnocení marketingové strategie vybraného zařízení sociálních služeb v podmínkách působení zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách a návrh její inovace
ŠAFRÁNEK, Libor
Tato práce si kladla za cíl zhodnotit úroveň marketingového plánování v sociálních zařízeních zastřešovaných o.s. Preventem. Úkolem bylo zhodnotit zda-li k takovému plánování dochází a pokud ano, jakým způsobem, případně v jakých oblastech. Ve svém výzkumu jsem se zaměřil na identifikaci příležitostí, rizik, slabých a silných stránek jednotlivých zařízeních pomocí situační analýzy SWOT, která umožňuje položit základní pilíře budoucí marketingové strategie. Dále jsem hodnotil poskytované služby prostřednictvím samotného uživatele, kterému jsem nechal zodpovědět několik otázek týkajících se kvality jemu poskytovaných služeb zařízeními o. s. Preventem. Tento výzkum byl prováděn v zařízeních poskytující své služby v oblasti drogové problematiky na území Jihočeského kraje. V práci byl použit ke sběru dat kvalitativní výzkum. Došlo k sebrání dat prostřednictvím metody dotazování za pomoci nestandardizovaných dotazníků. U dotazování byla použita technika rozhovoru. Dále došlo k vyplnění tabulek pro situační analýzu řediteli jednotlivých zařízení a k vyplnění nestandardizovaných dotazníků s otevřenými otázkami klienty těchto zařízení. Marketing jako takový vždy byl primárně cílen na ziskový sektor. V této době však proniká i do sektoru neziskových organizací. Je při tom často doprovázen nedůvěrou, která plyne z povrchního dojmu o účelu marketingového řízení a také dominantního postavení těchto poskytovatelů služeb v kraji, jež dostatečně nemotivuje k užívání marketingu. Z výzkumu vyplynulo, že jednotlivá zařízení ke svému plánování nevyužívají strukturovaných mechanismů marketingového plánování. Jedná se spíš o plánování, které je postavené na nutnosti plnit požadavky dané zákonem a mnohdy je k takovému plánování přistupováno spíše intuitivně. Kvalita plánování je pak závislá na schopnostech ředitelů jednotlivých zařízení. Silným motivačním prvkem pro pracování na marketingu zařízeních by se mohl stát nedostatek finančních prostředků. Na druhé straně jejich nedostatek zároveň ohrožují možnost zavádění nových marketingových aktivit v těchto zařízeních. Proto je třeba uvažovat nad možnostmi jak efektivně pracovat na získání prostředků vedlejší hospodářskou činností. Výzkum sice potvrdil spokojenost klienta jež důležitým ukazatelem kvality poskytovaných služeb a tím dobře odvedené práce zařízení. Pro efektivnější porovnání by však měly existovat studie srovnávající služby s jinými zařízeními podobného typu, jen tak se může zařízení připravit na v budoucnu sílicí konkurenční trh poskytovatelů těchto služeb. Pro budoucí strukturované plánování je důležité stanovení cílů. Cíle by měly být formulovány konkrétně a co nejpřesněji. Měly by být měřitelné a porovnatelné, jen tak lze pracovat na efektivní dlouhodobé strategii zařízení.
Marketingové metody v praxi
ŘEŘÁBEK, Tomáš
Tato bakalářská práce je zaměřena na vybrané marketingové metody používané v tomto oboru. V práci jsou použity tyto metody - SWOT analýza, Porterův model a ABC analýza. V literárním přehledu je uvedena problematika týkající se marketingového plánování, situační analýzy a především vybraných metod situační analýzy. V následující části jsou tyto metody aplikovány na vybraný podnik. Poté zhodnoceny z pohledu přínosu pro firmu a také je určeno jejich možné pořadí v konkrétních situacích, ve kterých by se podnik mohl nacházet.
Analýza marketingové činnosti dané firmy
KUBÍK, Ondřej
Cílem této diplomové práce bylo nejdříve posoudit efektivnost stávající marketingové činnosti společnosti FCD s.r.o. v Kosmonosích u Mladé Boleslavi a poté se pokusit najít a navrhnout řešení na zlepšení situace v dané oblasti. Společnost podniká ve velmi specifické oblasti, poradenství v automobilové diagnostice. V první části práce můžete najít analýzu současných marketingových aktivit. Společnost, která vstoupila na trh v roce 2005, si za krátkou dobu působení získala respekt mnoha odborníků pro kvalitu a šíři poskytovaných služeb. Síla podniku je dle mého názoru především v zajímavě koncipované vizi a rozumné strategii. Velmi dobrým příkladem je portál FCD jehož fungování je velmi dobře načasováno. Na druhou stranu je třeba podotknout, že úroveň marketingových aktivit společnosti je nedostatečná a to především díky absenci marketingového plánování. Stejně tak má společnost velké rezervy v marketingovém výzkumu a využívá špatnou horizontální komunikaci uvnitř společnosti. Ve druhé části navrhnu svou vlastní alternativu fungování marketingových aktivit. Byly navrženy změny v těchto oblastech: 1. Je nezbytné vypracovat marketingový plán. 2. Je třeba jmenovat osobu, která bude zodpovědná za marketingové aktivity. 3. Je třeba zefektivnit marketingový informační systém {--} sběr dat. 4. Je nezbytné zlepšit horizontální komunikaci uvnitř společnosti. 5. Využít a vylepšit firemní Intranet s ohledem na zlepšení provázanosti marketingu napříč společností.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 48 záznamů.   začátekpředchozí39 - 48  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.